Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Maar tenzij mensen "boven hun stand" leven en bij wijze van spreken hun maandbudget voor voeding opdoen aan een maaltijd in een sterrenrestaurant is dat toch een vrijetijdsbesteding als een andere? De ene pompt zijn geld in een auto, de andere in gamen, een derde in wielrennen, ... laat de economie draaien uiteindelijk.

Ik zie het probleem niet met het vette eigenlijk, geld uitgespaard. Voedsel weggooien is zonde.
    oh, maar ik heb er helemaal geen probleem mee dat anderen dat doen hoor. Ieder doet met zijn geld wat hij wil.
    Maar voor mij is een frietje van enkele euro steken veel aangenamer dan een diner van 50euro. Maar ik kan het wel begrijpen dat het voor sommigen omgekeerd is.

Dat tweede stuk vlees kan ik de volgende dag nog opeten he. Op zich is het geen probleem natuurlijk. Maar het is wel telkens een reminder aan het feit dat ik ouder aan het worden ben en `aftakel`. Ik geniet echt van een goed pak friet en nu kan ik dus minder lang genieten. Nee, echt, dat pikt wel een beetje. Ik kan algemeen gezien gewoon veel minder eten, ik denk ongeveer de helft nog maar van vroeger, maar ben wel 25 kilo zwaarder dan als ik 20 was. Tram 4 is echt geen zegen.

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    21 Post(s)
    Echt haute cuisine kan ik ook amper van genieten.
    Maar bij de Thai voor 10 euro mij volsteken met lekker eten of eens Slavische of Griekse keuken eten aan democratische prijzen of een degelijke barbecue restaurant.
    Yes please, zalig om andere keukens te eten als het lekker klaar gemaakt is.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Zal maar zwijgen zeker dat op mijn bucket list Wagyu steak staat.

Aangezien ik enorme liefhebber ben van steaks wil ik dat wel ooit eens testen.
    Steam : Sync
    PSN : X_SyncBE

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    21 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht

Oh ja speciale dingen moeten ook es, so ne Wagyu steak wil ik ook es proberen.
    Kopi Luak heb ik al van m'n lijstje

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Kopi Luak heb ik al van m'n lijstje
    Awel, daar zouden ze me geld voor mogen toeleggen, ik zou het nog niet moeten hebben.
    Niet omdat je eigenlijk gemalen uitwerpselen van beesten aan het drinken bent, maar ik heb het niet zo voor koffie.
    Laatst gewijzigd door TNTim; 23 juni 2020 om 21:09

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    K vond Wagyu overroepen beste ooit blijft bij mij Argentijnse geen idee van het ras
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    K vond Wagyu overroepen beste ooit blijft bij mij Argentijnse geen idee van het ras
    Wagyu is fenomenaal, zonder twijfel fijnste wat ik ooit gegeten heb. Menapisch varken is ook schitterend.

Oldskooler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Als je eens naar Cuba bent geweest, je eet nadien lange tijd geen kip met rijst meer.

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Op restaurant eens Angus beef genomen, want gewone biefstuk hadden ze niet.
    Dubbel zo duur en maar half zo lekker naar mijn smaak...

Gebakken tonijnsteak is ook zoiets. (Ja, ik weet dat dat vis is. )
    Heel duur en ik krijg het met moeite binnen.

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Familie Syriërs die naast ons komen wonen is en reeds van in het begin voor overlast zorgt. Eerst tijdens de ramadan lawaai tot een kot in de nacht, mijn vrouw heeft dan laten weten dat we er last van hadden. Daarna terug lawaai want hun kinderen kijken superluid tv met de ramen open al roepend, of soms lopen die tot na 23u nog te roepen in de tuin. Ik heb dan ook eens gevraagd of het stiller kon na 22u.

Nu is het terug van dat en steken ze een BBQ aan om 22u30 waardoor onze kamer en die van mijn kleinste dochter een en al rookstank zijn.

Onze enige optie is verhuizen en hopen dat ik deze woning nog verkocht krijg.

Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht

In Japan de beste graad geproefd, holy fucking crap. Da's ondertussen al twee jaar geleden en ik begin weer te watertanden. Alleen al daarvoor zou ik terug naar Japan gaan. Biefstuk is nooit meer hetzelfde geweest sindsdien.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    @Kelderke
    Als je al een paar keer de moeite deed om te waarschuwen dan heb je genoeg clementie getoond vind ik...
    Flikken bellen voor geluidsoverlast?

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kelderke Bekijk bericht
    Familie Syriërs die naast ons komen wonen is en reeds van in het begin voor overlast zorgt. Eerst tijdens de ramadan lawaai tot een kot in de nacht, mijn vrouw heeft dan laten weten dat we er last van hadden. Daarna terug lawaai want hun kinderen kijken superluid tv met de ramen open al roepend, of soms lopen die tot na 23u nog te roepen in de tuin. Ik heb dan ook eens gevraagd of het stiller kon na 22u.

Nu is het terug van dat en steken ze een BBQ aan om 22u30 waardoor onze kamer en die van mijn kleinste dochter een en al rookstank zijn.

dan zal je toch moeten verhuizen naar een vrije woning, waar je buren ver weg van je zijn. Als praten niet helpt blijft enkel politie over.

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kelderke Bekijk bericht

Uw buren hebben gekocht, of huren ze?
    Indien ze huren, hun huisbaas aanspreken.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/2,496TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Foempie den toeten --Gali Balli & de 40 Gardoemas.
    Als rood groen wordt, loop je geen blauwtje, en dat staat zwart op wit.-- Ik zit wat anders in elkaar.

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvezz Bekijk bericht
    Uw buren hebben gekocht, of huren ze?
    Indien ze huren, hun huisbaas aanspreken.
    Ze hebben het gekocht.

Regels voor berichten