Pagina 3 van 3 Eerste 123
    Vega's schermafbeelding
    iTrader
    93 (99%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dan informeer je toch bij de verkeerde plaatsen, je moet natuurlijk ook niet bij merkgarages gaan informeren maar bij de concurrentie, er zijn overal wel lokale kleine herstelfirma's en die zijn véél goedkoper. Als particulier zonder verzekering zou je echt zot zijn om bij Carglass te gaan.
    Dat zou het doel waarom ik bel volledig wegcijferen... Wanneer ik met Carglass bel is het net om te vragen wat een "normaal" tarief is om een ruit te herstellen tegenover de prijzen van de merkenherstellers.

Het is dus niet de bedoeling dat ik de absoluut goedkoopste garage van Vlaanderen vind die een ruit herstelt hé... Rond Antwerpen centrum zijn er honderden garages, ik vermoed dat het in Lommel dan wat gemakkelijker zal zijn om die ene garage/carrosserie te weten die nog 100 EUR goedkoper is dan Carglass.

Maar geeft gerust een adres van een garage die nog goedkoper is dan Carglass hoor, altijd handig om te weten moesten klanten er dichtbij wonen :-)
    \0/

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vega Bekijk bericht
    Dat zou het doel waarom ik bel volledig wegcijferen... Wanneer ik met Carglass bel is het net om te vragen wat een "normaal" tarief is om een ruit te herstellen tegenover de prijzen van de merkenherstellers.

Het is dus niet de bedoeling dat ik de absoluut goedkoopste garage van Vlaanderen vind die een ruit herstelt hé... Rond Antwerpen centrum zijn er honderden garages, ik vermoed dat het in Lommel dan wat gemakkelijker zal zijn om die ene garage/carrosserie te weten die nog 100 EUR goedkoper is dan Carglass.

Maar geeft gerust een adres van een garage die nog goedkoper is dan Carglass hoor, altijd handig om te weten moesten klanten er dichtbij wonen :-)
    Waar het sowieso al veel goedkoper kan dan bij Carglass in Lommel:

https://www.autoglasscenter.be/
    https://www.autoglassclinic.be/nl/se...-clinic-lommel

Touring is ook recent begonnen met glas, ik heb er geen ervaring mee maar enkel van horen zeggen dat ze goedkoper zijn.

Vega's schermafbeelding
    iTrader
    93 (99%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Waar het sowieso al veel goedkoper kan dan bij Carglass in Lommel:

https://www.autoglasscenter.be/
    https://www.autoglassclinic.be/nl/se...-clinic-lommel

Touring is ook recent begonnen met glas, ik heb er geen ervaring mee maar enkel van horen zeggen dat ze goedkoper zijn.
    Merci, zal eens bellen volgende keer naar Autoglass Center en Autoglass Clinic om de prijzen daar te weten te komen.
    \0/

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    2 Post(s)

Marter probleem: kabels auto doorgebeten

Zeker doen. Bij mij was het verschil €300.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Krijg geregeld een bestek voor de vervanging van een ruit binnen van een merkengarage en bel dan even met Carglass om de kostprijs bij hen te weten te komen, heb nog nooit geweten dat Carglass duurder uit kwam. Uitschieters van merken die serieus van de pot gerukte prijzen aanrekenen voor een autoruit zijn wel de "A merken" zoals BMW, Mercedes, Porsche, etc...
    Hier als merkgarage met verdeling van oa 'A merken' toch altijd pak goedkoper dan Carglass (en dat gaat dan altijd puur om het werk want de prijs van de ruiten is bij beide dezelfde), om nog maar te zwijgen van van hun tarief voor het herstellen van een sterretje waarvoor ze meer dan het dubbel aanrekenen als ons.

Vega's schermafbeelding
    iTrader
    93 (99%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShovShov Bekijk bericht
    Hier als merkgarage met verdeling van oa 'A merken' toch altijd pak goedkoper dan Carglass (en dat gaat dan altijd puur om het werk want de prijs van de ruiten is bij beide dezelfde), om nog maar te zwijgen van van hun tarief voor het herstellen van een sterretje waarvoor ze meer dan het dubbel aanrekenen als ons.
    "Verdeler van onder andere A merken", welk (onder andere) merkgarage zijn jullie dan juist?
    \0/

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Awel, de a merken. Audi, abarth, alfa romeo en aston martin.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    "Verdeler van onder andere A merken", welk (onder andere) merkgarage zijn jullie dan juist?
    Jaguar, Land Rover, Volvo (en dan ook nog Ford, Hyundai & Suzuki)

Vega's schermafbeelding
    iTrader
    93 (99%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShovShov Bekijk bericht
    Jaguar, Land Rover, Volvo (en dan ook nog Ford, Hyundai & Suzuki)
    Okido, dan zullen jullie een uitzondering op de regel zijn, de merkgarages van Land Rover/Jaguar in Antwerpen en omstreken (moet zelfs geen naam vermelden om te weten over wie het gaat) zijn ook overdreven duur qua ruiten. Volvo merkgarages vallen vaak inderdaad nog mee.
    \0/

SIO's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hier heeft 3 maand geleden marter kabel doorgebeten van auto van enkele weken oud het was de sensor van adblue waardoor de auto dus dacht dat er geen adblue meer was en mocht dus takeldienst oproepen.. heb direct leasing gevraagd voor een marterbakje omdat in onze straat er al verschillende 'prijzen' zijn uitgedeeld. Leasing wou dit niet doen maar firma heeft het wel op eigen kosten uitgevoerd.
    Vreemde opmerking op pagina 1 dat mensen er ook last van hebben, als ik in de garage vroeg als 2 auto's naast elkaar geparkeerd staan of de tweede dan ook beter beschermd wordt was het antwoord neen. De 'boxen' staan boven de wielkassen en naar de motor gericht en gaan quasi niet buiten autovolume heen. Heb de capeau al open gedaan en klopte inderdaad, je ziet ze mooi op zijkanten hangen en naar binnen gericht..

Pagina 3 van 3 Eerste 123

Regels voor berichten