Pagina 2 van 2 Eerste 12

Discussie: basis networking

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als ik een benzine wagen vraag, moet je niet beginnen over een hybride. Dan heb je de vraag niet goed begrepen. Soit. I’m out. Alvorens iedereen over dit belachelijk online dispuut een mening heeft.
    Om in die branche te blijven, naar de elektrische aandrijving vragen van een benzine auto. Dan kan je zo een antwoorden verwachten.

Het is ook een beetje zelf consequent zijn en dan vragen naar basis netwerken ipv basic networking.

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Dus al die Nederlandstalige boeken geschreven over basis pc netwerken zijn geschreven door volslagen idioten die het niet begrepen hebben, uiteraard.

Al die docenten IT dat als ze hun mond openen er Vlaams gebrabbel uit komt, zijn waardeloze amateurs.

Sommigen horen zelfstudie basis netwerken en ze doen direct dat het iemands bedoeling is om op eigen houtje intrusion detection systemen in Linux te gaan opzetten via VPN’s in de cloud.

Terwijl om te beginnen leren wat een ip adres is je echt geen Engels moet kunnen. Echt niet. En ik doe zelf ook IT.

Welgeteld 1 link geplaatst, de rest vind het alleen nodig zichzelf en zijn job op een onnodig hoog schavotje te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Dieter85; 4 oktober 2019 om 21:27
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you’re still retarded.

iTrader
    11 (93%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Danku :-)

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Ps: Carrion is een internet held, gewoon negeren, online uit de hoogte doen is iets wat hij dagelijks nodig heeft
    Ah, een fan.

Nee serieus, waar en wanneer doe ik uit de hoogte? Hebt ge m’n andere post überhaupt gelezen of enkel het onnozel mopke dat ik maakte?
    As we all know, christmas is that mystical time of year when the ghost of Jesus rises from the grave to feed on the flesh of the living. So we all sing christmas carols to lull him back to sleep.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Dus al die Nederlandstalige boeken geschreven over basis pc netwerken zijn geschreven door volslagen idioten die het niet begrepen hebben, uiteraard.

Al die docenten IT dat als ze hun mond openen er Vlaams gebrabbel uit komt, zijn waardeloze amateurs.

Sommigen horen zelfstudie basis netwerken en ze doen direct dat het iemands bedoeling is om op eigen houtje intrusion detection systemen in Linux te gaan opzetten via VPN’s in de cloud.

Terwijl om te beginnen leren wat een ip adres is je echt geen Engels moet kunnen. Echt niet. En ik doe zelf ook IT.

Welgeteld 1 link geplaatst, de rest vind het alleen nodig zichzelf en zijn job op een onnodig hoog schavotje te plaatsen.
    IP = Internet Protocol = Engels
    IT = Information Technology = Engels

Nuff said. En ga nu maar in een ander hok keffen

En wat is dat trouwens "IT doen". Is dat zoals "den boulevard doen"?

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KerberosX Bekijk bericht
    IP = Internet Protocol = Engels
    IT = Information Technology = Engels
    Nuff said.
    Dat onnozel mopke hierboven is al gemaakt door Carion, alleen had die wel door hoe onnozel het was. Neder-Engels is prominent aanwezig in alle Nederlandstalige IT boeken.
    Als ik u hier vraag wat Kerberos is en hoe het werkt, ga je me dan ook in het Engels antwoorden omdat alles van IT in het Engels is Nuff said.
    Laatst gewijzigd door Dieter85; 5 oktober 2019 om 02:28
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you’re still retarded.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Dat onnozel mopke hierboven is al gemaakt door Carion, alleen had die wel door hoe onnozel het was. Neder-Engels is prominent aanwezig in alle Nederlandstalige IT boeken.
    Als ik u hier vraag wat Kerberos is en hoe het werkt, ga je me dan ook in het Engels antwoorden omdat alles van IT in het Engels is Nuff said.
    Grappig dat je dat voorbeeld aanhaalt. Vergelijk maar eens de Nederlandstalige en Engelstalige wikipediapagina hierover. En zeg mij eens hoeveel RFC's (oei weeral Engels) er in beide gelinkt worden.

Bottomline is, als je een topic deftig en gronde wil leren, ga je er met het Nederlands niet komen.

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten