Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste
    Kenneke10's schermafbeelding
    iTrader
    645 (100%)
    Genoeg ervaring met depressies van mijn moeder tot mijn vader die dronk, tal van zelfmoordpogingen tot in 2015 het haar lukte. En ja mij is het ook allemaal teveel geworden.

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kenneke10 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Genoeg ervaring met depressies van mijn moeder tot mijn vader die dronk, tal van zelfmoordpogingen tot in 2015 het haar lukte. En ja mij is het ook allemaal teveel geworden.
    Damn makker.
    Ik hoop dat je zelf nog een goed leven kan opbouwen en vooral, geniet van de kleine dingen onderweg.

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Kijk ik heb maar 2 jaar in Belgie gewerkt, maar op 4-5 verschillende locaties. En er waren veel zaken die mijn tegen staan

- vroeg toekomen en vroeg vertrekken werd vaak vreemd bekeken tov laat toekomen en 'blijven zitten'.
    - files
    - veel meer hemdjes en kostuums
    - en dan ook gewoon de intrinsieke 'problemen'. Ik vertrok vandaag om half 2 omdat ze van de creche bellen dat de kleine overgegeven heeft, dat is nog altijd een volle werkdag. Ik heb over 2 weken 4 dagen voor verhuis en aanpassing in nieuwe creche, dat is gewoon extra. 3 dagen ziek thuis kunnen zijn zonder doktersbriefje ( niet dat ik dat ooit al nodig gehad heb) etc

Meer een werken om te leven dan een leven om te werken mentaliteit imo
    Dat hangt toch eerder van de werkgever af hoor en waarschijnlijk ook met de tijdsgeest. Bij mijn vorige werkgever, ondertussen +5 jaar geleden, was het inderdaad ook veel strakker qua locatie en werktijden. Bij mijn huidige werkgever is dat allemaal veel losser en eigenlijk gewoon hetzelfde als wat jij beschrijft als in Noorwegen.

utred?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    We zouden beter terug gelovig worden.

Mikoo1989's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door utred? Bekijk bericht
    Zodat we kunnen geloven dat God ons leven verkloot omdat we seks voor huwelijk hebben gehad enz en met 10 wees gegroetjes god ons leven terug zal verhelpen?

Of hoe zie jij het precies?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikoo1989 Bekijk bericht
    Zodat we kunnen geloven dat God ons leven verkloot omdat we seks voor huwelijk hebben gehad enz en met 10 wees gegroetjes god ons leven terug zal verhelpen?

Volgens mij was hij ironisch... (alé, dat hoop ik toch )

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikoo1989 Bekijk bericht

Veel erger dan mensen dat hun ganse leven wegkwijnen in hun zelf gecreeerde onstabiele ongelukkige gedachtewereld, kan het niet echt worden toch.
    Wij zullen voor hun wel een gezondere gedachtewereld uitvinden die voor 90% van dat soort mensen een positief effect op hun leven geeft: het geloof.
    Of het alternatief: pillen en instellingen. Dan levert het nog wat geld en werk op. Ook voor de begravenisondernemers.
    Laatst gewijzigd door Dieter85; 11 september 2019 om 09:21
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you’re still retarded.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door utred? Bekijk bericht
    Dat zijn we al, hoor. Iedereen bidt voor de Kerk van het Geld.
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Dat zijn we al, hoor. Iedereen bidt voor de Kerk van het Geld.
    Credit komt niet voor niets van credere.
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    In België hoeven we ons nu toch niet echt dood te werken, tenzij je de pech hebt van bij een slechte werkgever te vallen. De oorzaak ligt er inderdaad bij dat we veel te veel willen, en dat dit niet allemaal (tegelijk) kan.

We worden via de (sociale) media ook altijd geconfronteerd met wat we niet zijn en/of niet hebben. Je kan als adolescent niet én een mooi huis bouwen én de wereld rondreizen én met een dikke wagen rondrijden, althans niet de meerderheid. Mensen zijn niet meer blij met wat ze hebben, ze zijn ongelukkig om wat ze niet hebben. En draai of keer het hoe je wil, maar de (sociale) media spelen hierbij een enorm grote rol.

Ik heb bijvoorbeeld nooit grote reizen gemaakt, mede doordat ik jaren lang mijn eigen woning verbouwd heb en al mijn tijd en middelen daar inkropen. Toen ik in de periode op facebook foto's zag van mensen op reis, terwijl ik voor de zoveelste zaterdag op rij in het stof aan het slijpen was, dan had ik daar ook een zuur gevoel bij. Maar wat je je op die moment niet realiseert, is dat jij wel aan je eigen woning aan het bouwen bent waar je later veel geniet zal van hebben. Terwijl de mensen die die reizen maken misschien nog in een klein huurappartement zitten. Wanneer zij dan foto's zien van je woning, hebben ze misschien hetzelfde gevoel.

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het is wel interessant hoe de zelfmoordcijfers hier zo hoog liggen, terwijl in veel landen van Latijns-Amerika alle welvaartsindices lager liggen, er amper betaald verlof of feestdagen bestaan, en je van een sociale zekerheid mag dromen.

Natuurlijk zijn ze daar een pak geloviger gemiddeld gezien, en wordt de sociale zekerheid voor de gelukkigen vervangen door de familie en vrienden.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Het is wel interessant hoe de zelfmoordcijfers hier zo hoog liggen, terwijl in veel landen van Latijns-Amerika alle welvaartsindices lager liggen, er amper betaald verlof of feestdagen bestaan, en je van een sociale zekerheid mag dromen.

Natuurlijk zijn ze daar een pak geloviger gemiddeld gezien, en wordt de sociale zekerheid voor de gelukkigen vervangen door de familie en vrienden.
    In België is er ook nog een redelijk groot verschil tussen Vlaanderen en Wallonië, in Wallonië lag dat cijfer in 2012 nog eens 22% hoger dan in Vlaanderen.

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    In België is er ook nog een redelijk groot verschil tussen Vlaanderen en Wallonië, in Wallonië lag dat cijfer in 2012 nog eens 22% hoger dan in Vlaanderen.
    Als je de kleine culturele verschillen negeert, lijkt mij de situatie daar voor meer mensen ook redelijk uitzichtloos te zijn. Groei maar eens op als kind van twee werkloze ouders ergens in een slechte buurt van Charleroi.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Als je de kleine culturele verschillen negeert, lijkt mij de situatie daar voor meer mensen ook redelijk uitzichtloos te zijn. Groei maar eens op als kind van twee werkloze ouders ergens in een slechte buurt van Charleroi.
    Een geluk dat die mensen de PS hebben.

utred?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brandon_ Bekijk bericht
    Volgens mij was hij ironisch... (alé, dat hoop ik toch )
    Ik ben er zeker van dat gelovige mensen gemiddeld gelukkiger zijn. Elke studie daarover toont aan dat die minder depressies en dergelijke hebben.

Pagina 2 van 4 Eerste 1234 Laatste

Regels voor berichten