Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Regenneger Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Waarom niet?
    Omdat ge gene klop doet ? Ale buiten YouTube dan misschien, nog een beetje respect als je een video edit van start tot finish bijna elke dag.

Maar op je gat zitten 8u per dag om te gamen of op een jaar met 300 verschillende producten een fotoke op Instagram zetten is geen job. ( tenzij je de definitie van job enkel en alleen verstaat als geld verdienen en niet als werken )

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tis redelijk geniaal gewoon als je meer kan verdienen dan vele andere mensen door wat producten aan te prijzen. Als vrouw dan duidelijk gebruik maken van uw looks om tot op dat punt te komen is misschien al iets meer discutabel maar bon ook dat moet iedereen voor zich uitmaken.

Indien er nog bedrijven interesse hebben in iemand met de brandende ambitie om influencer te worden laat maar weten, I'm in. Als t echt moet neem ik wel een schoon mieke in dienst zelfs zodat er niet alleen ne kerel op de fotootjes staat.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeplepel Bekijk bericht
    Allo meneer-ik-ben-snel-op-mijn-tenen-getrapt, mijn comment was totaal niet gericht aan haar en was een onderlinge grap naar mijn maat toe. Ik postte niet met de intentie om haar opzettelijk te kwetsen. Beetje zeveren met maten.. (of mag dat ook niet meer?) Dat zij kan meelezen is nu eenmaal één van de gevolgen van social media. Kan ze er niet tegen? Privé zetten dienen boel.

Ik kwam hier in de ergernis topic om te posten dat het mij ergert da'k geen vrije meningsuiting meer heb.

Ergernis en hetgeen wat denkimi postte (oNgEpAst gedRaG #mEtOo) is totaal verschillend.
    Ge moet het toch maar durven zeggen "ik heb geen vrije meningsuiting" omdat ge fucking geblocked wordt omdat ge een belachelijke opmerking maakt wat dat meisje niet kan appreciëren. Heeft zij dan niet het recht om mensen die haar niet aanstaan te blokkeren? Of zijt gij de enige die op sociale media mag zeggen en doen wat ge wilt?

Wat een fucking nonargumenten gij aandraagt. Hang nog maar wat verder de stoere internetheld uit.

Die heeft u terecht geblokkeerd suck it up ipv daar over te wenen en hier te komen doen alsof u rechten ontnomen worden zeg. *ween ween* ik mag niet meer zeggen wat ik wil tegen maten terwijl de persoon waar het over gaat het ook kan lezen maar het was toch niet persoonlijk tegen haar gericht maar als ze het niet wilt dat er gereageerd wordt moet ze maar alles prive zetten *ween ween*

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svartálfar Bekijk bericht
    Ge moet het toch maar durven zeggen "ik heb geen vrije meningsuiting" omdat ge fucking geblocked wordt omdat ge een belachelijke opmerking maakt wat dat meisje niet kan appreciëren. Heeft zij dan niet het recht om mensen die haar niet aanstaan te blokkeren? Of zijt gij de enige die op sociale media mag zeggen en doen wat ge wilt?

Wat een fucking nonargumenten gij aandraagt. Hang nog maar wat verder de stoere internetheld uit.

Die heeft u terecht geblokkeerd suck it up ipv daar over te wenen en hier te komen doen alsof u rechten ontnomen worden zeg. *ween ween* ik mag niet meer zeggen wat ik wil tegen maten terwijl de persoon waar het over gaat het ook kan lezen maar het was toch niet persoonlijk tegen haar gericht maar als ze het niet wilt dat er gereageerd wordt moet ze maar alles prive zetten *ween ween*
    Ai 't zit diep precies! Vriendin van die troela misschien? Als gij een ergernis associeert met "ween ween", zegt dat veel over u. Yikes.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guazala Bekijk bericht
    Komt neer op op café zitten en over het meisje aan de tafel naast u net luid genoeg dat ze het hoort zeggen dat ge ze wel ne keer wilt likken.

Ik vind dat persoonlijk niet echt getuigen van goede smaak.
    En dan nog? Als ik dat zou horen, zou ik mij gevleid voelen.

Heb weer keer iets gepost ze. De mensen die hun hand niet opsteken bij het oversteken, staan weer op hun achterste poten.

Svartálfar's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ai 't zit diep precies! Vriendin van die troela misschien? Als gij een ergernis associeert met "ween ween", zegt dat veel over u. Yikes.
    Ja gij reageert hier op alles om uzelf goed te praten terwijl ge er op gewezen wordt dat het eigenlijk best wel begrijpelijk is dat ge geblokkeerd wordt, dat interpreteer ik als wenen ja. Precies in u eer gekrenkt dat u dom mopje niet goed uitgepakt heeft en dat ge hier niet de "godverdomme ja stom troela" reacties krijgt waar ge op gehoopt had.

En nee ik ken dat mens in de verste verte niet, ik vind u gewoon een belachelijk ventje.

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Veel drama om niks hier.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svartálfar Bekijk bericht
    Ja gij reageert hier op alles om uzelf goed te praten terwijl ge er op gewezen wordt dat het eigenlijk best wel begrijpelijk is dat ge geblokkeerd wordt, dat interpreteer ik als wenen ja. Precies in u eer gekrenkt dat u dom mopje niet goed uitgepakt heeft en dat ge hier niet de "godverdomme ja stom troela" reacties krijgt waar ge op gehoopt had.
    Ik reageer om meer uitleg te geven en waarom ik het had geschreven. Gij klinkt alsof gij altijd bevestiging nodig hebt van andere mensen. Ik daarentegen niet, mijn maten en ik hebben keer goed gelachen. Geen idee waarom ge over 'in eer gekrenkt' bezig zijt, waarschijnlijk zelfkennis door die continu drang naar bevestiging.

Het was trouwens dit weekend gebeurd en herinner mij pas vandaag weer, dus 't zat alleszins niet zo diep als dat gij getriggered zijt nu. Vergeleken met da mens, hebt gij er wel meer last van.

En nee ik ken dat mens in de verste verte niet, ik vind u gewoon een belachelijk ventje.
    Gebaseerd op enkel deze posts? Ok boomer.

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://www.vlaanderen.be/jaarlijkse...-particulieren
    Wat is dat nu voor zever? Een alleenstaande moet meer vaste kost betalen voor water dan een koppel of gezin? Het leven als alleenstaande is nog niet duur genoeg?
    Vast bedrag met korting

U betaalt een vast bedrag ('vastrecht') van 100 euro (excl. btw) per wooneenheid per jaar.

U krijgt een korting van 20 euro (excl. btw) per bewoner.
    De korting geldt voor maximaal 5 bewoners per wooneenheid.
    Het aantal bewoners dat op op 1 november gedomicilieerd is op het adres, bepaalt de korting in het volgend jaar.
    Het aantal gedomicilieerden op 1 november 2018 bepaalt dus de korting die u krijgt in 2019.
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

Warrick's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wachten om van een parking af te rijden terwijl er een auto aan komt gereden aan 70 per uur. 5 a 10 meter voor 'm bij u is zet die zijn pinker op en dus voor niks gewacht. Ondertussen is er al terug verkeer in de tegenrichting -_-
    "Ideas are worthless unless we act on them"

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk bericht
    En hoe noem je de mensen tussen de boomers en de snowflakes?
    Generation X
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het aantal strandjanetten groeit hier met de dag.

Hopelijk wordt de nieuwe generatie weer een beetje old-school want de nieuwe man was blijkbaar slechts het begin van een aankomende pussy maatschappij.

En wat er daar knap aan is, God mag het weten. Precies daffy duck met die opgespoten lippen. Ze zou beter blij zijn dat er nog iemand aan wil likken, ik zou er mijn mond niet aan vuil willen maken.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

MikeHunt's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    En dan nog? Als ik dat zou horen, zou ik mij gevleid voelen.

Heb weer keer iets gepost ze. De mensen die hun hand niet opsteken bij het oversteken, staan weer op hun achterste poten.

Want vrouwen voelen zich gevleid wanneer een wildvreemde creep hen wil aflikken :thinking:

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Warrick Bekijk bericht
    Wachten om van een parking af te rijden terwijl er een auto aan komt gereden aan 70 per uur. 5 a 10 meter voor 'm bij u is zet die zijn pinker op en dus voor niks gewacht. Ondertussen is er al terug verkeer in de tegenrichting -_-
    Als ik wil oversteken en er komt iemand af mét zijn pinker op, durf ik er tegenwoordig niet meer vanuit te gaan dat ze effectief gaan af slaan.
    Heb de laatste jaren meer de indruk dat mensen pinkers ofwel niet ofwel incorrect gebruiken...

lammeken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Het aantal strandjanetten groeit hier met de dag.

Hopelijk wordt de nieuwe generatie weer een beetje old-school want de nieuwe man was blijkbaar slechts het begin van een aankomende pussy maatschappij.

En wat er daar knap aan is, God mag het weten. Precies daffy duck met die opgespoten lippen. Ze zou beter blij zijn dat er nog iemand aan wil likken, ik zou er mijn mond niet aan vuil willen maken.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Den Straight godverdomme.
    Gang is alles,remmen is angst

PSN: yellow-intruder

Pagina 91 van 183 Eerste ... 4181878889909192939495101141 ... Laatste

Regels voor berichten