Pagina 9 van 62 Eerste ... 56789101112131959 ... Laatste
    Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Vind 80pk wat aan de lage kant, zeker voor vlot op te trekken. Moet minstens 120pk zijn, imho. Nog meer is natuurlijk goed meegenomen.
    Tbh, m’n 70 pk trekt vlot genoeg op. Ik zie het nut niet in om op een paar seconden van 0 naar 120 te gaan.
    Hell must be empty, all the devils are here.

iTrader
    3 (100%)
    Afspraak willen nemen bij KBC ivm lening. Eerstvolgende mogelijke afspraak: midden-eind oktober. Wut.

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Ik zie het nut niet in om op een paar seconden van 0 naar 120 te gaan.
    Het belangrijkste nut: Zorgen dat je op het linkse rijvak aan de lichten sneller optrekt dat diegene die rechts van u staat.

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Tbh, m’n 70 pk trekt vlot genoeg op. Ik zie het nut niet in om op een paar seconden van 0 naar 120 te gaan.
    Belangrijkste is dat je gemakkelijker gas kan bijgeven om op het linkervak in te halen i.p.v. aan exact dezelfde snelheid als degene naast u te rijden op het linker vak.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Iedereen dezelfde auto met hetzelfde vermogen en er zijn geen problemen meer! Iedereen inhalen gelijk een bompa want de motor kan niet beter.

Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heroixx Bekijk bericht
    Afspraak willen nemen bij KBC ivm lening. Eerstvolgende mogelijke afspraak: midden-eind oktober. Wut.
    Mij gaven ze bij kbc een afspraak enkel om me te vertellen dat ze niet meer geïnteresseerd waren in woonleningen. Tjah, dan zijn er genoeg andere banken die wel nieuwe klanten willen.

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
    Mij gaven ze bij kbc een afspraak enkel om me te vertellen dat ze niet meer geïnteresseerd waren in woonleningen. Tjah, dan zijn er genoeg andere banken die wel nieuwe klanten willen.
    Ik had indertijd iets gelijkaardig voor: "Ja wij bij KBC doen niet mee aan die wedstrijd voor de laagste interest, dus ik kan u een voorstel geven dat we verder niet meer zullen aanpassen." Meteen een van de hoogste rentevoeten van mijn bankenronde, dus op efficiënte wijze de tijd van verschillende mensen verspild.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Ik had indertijd iets gelijkaardig voor: "Ja wij bij KBC doen niet mee aan die wedstrijd voor de laagste interest, dus ik kan u een voorstel geven dat we verder niet meer zullen aanpassen." Meteen een van de hoogste rentevoeten van mijn bankenronde, dus op efficiënte wijze de tijd van verschillende mensen verspild.
    Idem, enkele jaren geleden. Onlangs wel een vriendin die daar een hele goeie rentevoet had, maar dat was mede omdat de papa daar heel wat centjes staan heeft denk ik.

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Iedereen dezelfde auto met hetzelfde vermogen en er zijn geen problemen meer! Iedereen inhalen gelijk een bompa want de motor kan niet beter.

Where's the fun in that?!
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KerberosX Bekijk bericht
    Verspreid je nu dit fake news met opzet, of zat je gewoon niet op de eerste rij wanneer het verstand werd uitgedeeld?

De discussie ging niet over het opsteken van de hand op zich. De discussie ging wel over:
    1) Een deel van de automobilisten vindt het normaal dat voetgangers hun hand opsteken als ze voor hen stoppen aan een zebrapad, terwijl dit gewoon een standaard verkeerssituatie is.
    2) De hele inconsistentie van dit onderwerp. Het wel normaal vinden dat de voetganger "danku" zegt wanneer de auto voor hem aan een zebrapad stopt (want het plebs moet steeds dankbaar zijn als de elite iets voor hen doet), maar dan weer niet wanneer een auto voor een andere auto stopt aan een rood licht (toch ook een standaard verkeerssituatie?)
    Puntje 1 gaat hoe dan ook om uw hand opsteken? Deel van de automobilisten vindt da normaal, en dan waren er asociale mensen hier die hun hand niet willen opsteken want hEt iS eEn StAndAaRd vErKEerSsItUaTiE

en puntje 2 is al helemaal uitgelegd geweest en slaat helemaal nergens dus beetje ironisch dat ge Carrion beschuldigt van geen verstand hebben
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Ligt Telenet plat??

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remake Bekijk bericht
    De meesten hebben hem totaal niet nodig.
    Wie ben jij om te beslissen of mensen al dan niet iets nodig hebben

iTrader
    0
    Dit ongeveer, bij Belfius. Ik kreeg daar een rentevoet van rond de 5% terwijl ik bij een andere bank aan 1,72% zat. En ik was dan al mijn hele leven klant Bij Belfius! Ik heb dan alles daar weggehaald en mijn rekening gesloten.

Mefke's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skywriter Bekijk bericht
    Dit ongeveer, bij Belfius. Ik kreeg daar een rentevoet van rond de 5% terwijl ik bij een andere bank aan 1,72% zat. En ik was dan al mijn hele leven klant Bij Belfius! Ik heb dan alles daar weggehaald en mijn rekening gesloten.
    Idem hier bij Belfius. Ik kreeg daar een heel grote familie-van-personeelskorting omdat mijn pa daar werkzaam was en dan zaten ze nog bij de duurste. Stel u voor wat het was zonder die fameuze korting

Verstuurd vanaf mijn GM1903 met Tapatalk
    PC: Intel Core i5-6500 Boxed - 16GB Ram - Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 4G - 525GB SDD + 420GB HD + 1TB HD
    Console: PSX - PS3

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Grootmoeder naar het ziekenhuis moeten brengen, net terug thuis. Wou ik snel naar de frituur omdat ik geen zin heb om nog te koken, staat z’n friteuse in panne
    Hell must be empty, all the devils are here.

Pagina 9 van 62 Eerste ... 56789101112131959 ... Laatste

Regels voor berichten