Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TNTim Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nooit meer voor mij, pikante bucht met een rare smaak!
    Krijg je daar zoiets ipv een gewone curryworst:
    <snip image>
    Dat is een echte curryworst/currywurz, de naam komt van de saus wat een iets pikantere curry ketchup is en het curry poeder er boven op en natuurlijk sinds het een Duits gerecht is is het met Duitse braadworst.
    Die mannen kunnen daar niet aan doen als er in Belgie een paar gekke locaties zijn die curryworst zeggen tegen een frikandel frituursnack + die snack kennen ze in de Duitsland helemaal niet.

Nogal wiedes om in het buitenland ( buiten Nederland dan ) een Frikandel te verwachten zoals bij ons he, in Duitsland en andere EU landen kennen ze heel die geperste frituurbucht niet die we hier vreten.

Dat is het beste wat je kan eten qua snack op een kerstmarkt bv, meestal op een hete plaat gebakken maar op sommige kerstmarkten heb je geluk en is het op een groot rond rooster dat niet ver boven gloeiende kolen hangt, volgende maand ook naar Aken en binnen kappen die handel

Ontopic : dat fragment net in het nieuws waar je een hoop nerds en geeks in de Kinepolis zag zitten vandaag om League of Legends te kijken op een groot scherm…. dat spel is al minstens 4 jaar over zijn prime heen maar iedereen in dat nieuwsartikel sprak erover alsof het nog steeds het beste spel ooit is.
    En ze vonden het ook graaf en cool en whatnot, tot je in realiteit zelf speelt en merkt dat het zowat het meest toxic game is wat je ooit zult opstarten qua chat.

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KerberosX Bekijk bericht
    Komkom JPV, we weten allemaal dat de mannen van de vakbond wat meer mogen dan de rest he
    Kwestie van het de inhoud van mijn post te negeren.
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Dat is een echte curryworst/currywurz, de naam komt van de saus wat een iets pikantere curry ketchup is en het curry poeder er boven op en natuurlijk sinds het een Duits gerecht is is het met Duitse braadworst.
    Die mannen kunnen daar niet aan doen als er in Belgie een paar gekke locaties zijn die curryworst zeggen tegen een frikandel frituursnack + die snack kennen ze in de Duitsland helemaal niet.

Nogal wiedes om in het buitenland ( buiten Nederland dan ) een Frikandel te verwachten zoals bij ons he, in Duitsland en andere EU landen kennen ze heel die geperste frituurbucht niet die we hier vreten.

Dat is het beste wat je kan eten qua snack op een kerstmarkt bv, meestal op een hete plaat gebakken maar op sommige kerstmarkten heb je geluk en is het op een groot rond rooster dat niet ver boven gloeiende kolen hangt, volgende maand ook naar Aken en binnen kappen die handel

Ontopic : dat fragment net in het nieuws waar je een hoop nerds en geeks in de Kinepolis zag zitten vandaag om League of Legends te kijken op een groot scherm…. dat spel is al minstens 4 jaar over zijn prime heen maar iedereen in dat nieuwsartikel sprak erover alsof het nog steeds het beste spel ooit is.
    En ze vonden het ook graaf en cool en whatnot, tot je in realiteit zelf speelt en merkt dat het zowat het meest toxic game is wat je ooit zult opstarten qua chat.
    De meeste populaire games tegenwoordig hebben een toxic chat tbh

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sarcastr0 Bekijk bericht
    De meeste populaire games tegenwoordig hebben een toxic chat tbh
    League of legends is toch een stap apart hoor… 1x dood? => ''let's open mid'' en als je dat niet wilt => ''ok im going afk''
    Om nog maar te zwijgen over ''reported for just being alive and breathing''

Dat is next level toxic, MOBA's zijn trouwens zowiezo het ergste, Heroes of the storm heeft last van exact hetzelfde

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Speel eens Nba2k

En dat is niet eens een populair spel.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Rainbow six siege, Rocket league die moeten niet onder doen voor League of legends.
    Maar in elke game zitten er wel, allemaal gasten die thuis niets te zeggen hebben.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    43 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hier voor de deur is men bezig aan de afbraak van een oud handelspand.
    Er staan twee grote containers achter elkaar.
    Is dat normaal dat die als openbare vuilnisbak worden gebruikt door sommigen?
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper--
    Ik zit wat anders in elkaar.

hydrotherion's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvezz Bekijk bericht
    Helaas wel.

Sent from my Moto Z3 Play using Tapatalk

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ja. Tijdens mijn verbouwingen zijn er ook mensen boel in mijn container komen gooien. Toppunt was een oude kinderwagen vol oud papier. Ik heb die gewoon aan de overkant van de straat geparkeerd. Na een week was hij al weg.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Helaas wel dus, er is een reden waarom op werven containers liefst ruim op het terrein gezet worden.
    Ooit, na 1 weekend, een halve huisraad (zetels, kasten, matrassen,...) uit onze puincontainer kunnen vissen. Ik denk dat we toen op die hele werf vlotjes anderhalve extra container grof hebben "gekregen"

Khyl@ris's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Twee fietsers die voor mijn neus bij het oversteken op de fiets-o-strade bijna omgereden worden door een auto die veel te snel afkomt in dorpskern. Bestuurder heeft noodstop moeten uitvoeren en stapt uit om die fietsers de huid vol te schelden. Wanneer ze weggefietst zijn, draait hij zich om en begint mij uit te schelden en stuift hij weer weg.

Die fietsers hadden geen voorrang, maar die waren al aan het oversteken toen hij in volle vaart aangereden kwam. Wat een gezellig type...

Sent from my S8 using Tapatalk

Dr. Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    149 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gromker Bekijk bericht
    Helaas wel dus, er is een reden waarom op werven containers liefst ruim op het terrein gezet worden.
    Ooit, na 1 weekend, een halve huisraad (zetels, kasten, matrassen,...) uit onze puincontainer kunnen vissen. Ik denk dat we toen op die hele werf vlotjes anderhalve extra container grof hebben "gekregen"
    Wat hier in Gent gesluikstort wordt rond de Dampoort is ook echt niet normaal. Volledige badkamers, ijskasten, bedden, matrassen, volle zakken vuil, TV's
    Het domme is dat ik 's morgens vaak mensen hun brol zie buiten zetten en tegen dat ik naar huis stap ligt het 20 meter verder in het park gegooid. Classy

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Edit

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hi

Bij deze mijn eerst bericht. Hopelijk mogen er meer volgen.

Ik ben een juridische bediende en heb vandaag een linkedin profiel aangemaakt, omdat ik voltijds studeer en werk en ben aan het zien welke mogelijkheden ik toekomstgericht heb.
    Maar nadat ik mijn profiel heb aangemaakt stel ik vast dat je premium moet hebben en daar het ronde getal van dertig euro moet betalen?

Kan dit en zijn er veel mensen die er gebruik van maken?

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niemandsland07 Bekijk bericht
    Hi

Bij deze mijn eerst bericht. Hopelijk mogen er meer volgen.

Ik ben een juridische bediende en heb vandaag een linkedin profiel aangemaakt, omdat ik voltijds studeer en werk en ben aan het zien welke mogelijkheden ik toekomstgericht heb.
    Maar nadat ik mijn profiel heb aangemaakt stel ik vast dat je premium moet hebben en daar het ronde getal van dertig euro moet betalen?

Kan dit en zijn er veel mensen die er gebruik van maken?
    Premium is alleen voor meer opties te hebben maar is zeker niet nodig. Is trouwens een maandelijkse bijdrage.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

Pagina 84 van 190 Eerste ... 347480818283848586878894134184 ... Laatste

Regels voor berichten