Pagina 63 van 63 Eerste ... 13535960616263

iTrader
    87 (98%)
    Als recidivist en absoluut degoutante wegpiraat nog eens flitsboete in de bus aan 56km/u waar ik 50km/u mag en waar je letterlijk (te zien op Google Streetview) 50m verder 70km/u mag. Thx Belgium!

Gaming Rig: Intel Core™ i7-9700K, MSI RTX2080, Alienware UW3418DW
    Console gaming: PS4 PRO | Xbox One X | LG OLED 65C7 | Sony HW40ES FullHD projector | 102" Beamax screen

Vinceness's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat zou werken als dit een uitzondering was. Het aantal mensen die de dag van vandaag NOG ALTIJD hun bankgegevens prijs geven zij het via een wedstrijd om een Range Rover te winnen via Facebook, een e-mail zogezegd van de bank, of wat dan ook,..., echt achteraf dan kwaad zijn dat de bank u geen €4500 terugstort omdat je ze zelf hebt weggegeven door je wachtwoord en kaartnummer ergens in te vullen...
    Maar dat gaat dan nog over bankgegevens en niet zozeer uw VISA. Bij de meeste kredietkaarten kunt ge tegenwoordig toch transacties tot x aantal weken na datum laten annuleren/terugvorderen of betwisten?

iTrader
    0
    Lap, mijn Iphone is gehackt.
    Ik merk er niets van, maar zou toch gevaarlijk zijn volgens het mailtje dat ik heb ontvangen.

Al een chance dat ik door op de meegestuurde link te klikken en mijn gegevens in te vullen, ze dat op afstand kunnen rechtzetten.

Wel vreemd aangezien ik geen Iphone bezit.

Toch eens benieuwd hoeveel mensen hier nu weer gaan intrappen.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr.purple Bekijk bericht
    Lap, mijn Iphone is gehackt.
    Ik merk er niets van, maar zou toch gevaarlijk zijn volgens het mailtje dat ik heb ontvangen.

Al een chance dat ik door op de meegestuurde link te klikken en mijn gegevens in te vullen, ze dat op afstand kunnen rechtzetten.

Wel vreemd aangezien ik geen Iphone bezit.

Toch eens benieuwd hoeveel mensen hier nu weer gaan intrappen.
    Dat zei die mevrouw dus ook "Hoe toevallig is het nu dat net ik zo'n mail krijg dat m'n bankkaart klaar ligt, net nu ik er ook echt een nieuwe heb gevraagd". Ja nee eh ket, ze sturen dat naar 5000 man,.. en als er ene loemp genoeg is de buit al binnen...

Tinufiel's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
    Als recidivist en absoluut degoutante wegpiraat nog eens flitsboete in de bus aan 56km/u waar ik 50km/u mag en waar je letterlijk (te zien op Google Streetview) 50m verder 70km/u mag. Thx Belgium!
    Te snel is te snel hé.

Niet dat ik een heilig boontje ben maar kom, kan je weinig tegen in brengen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    87 (98%)
    Betwist ik ook niet, en zal de boete wel braafjes betalen (doe +50K km/jaar, doorgaans 1 à 2 boetes max per jaar, telkens nét erboven door onoplettendheid). Maar heb vooral problemen met die dubbele standaarden. Als ik naar programma kijk zoals De Rechtbank... weet niet ze. Zat rondrijden, of onder invloed van drugs, vluchtmisdrijf en vaak is oordeel "allez ik geef je nog een kans, kleine boeten en voila". Dit soort flitsboetes is puur pesterij en geldklopperij, méér niet. Ben nog nooit geflitst op trajectcontroles, net omdat ik op snelheid let, maar flitspalen zijn écht bedoeld om je te pakken als je nét even niet oplet. Idem met verkeerslicht/flitsers. Geen probleem dat rood-lichtrijders gepakt worden, maar valt toch op hoe snel lichten waar een flitspaal staat snel van oranje>rood gaan tov lichten zonder. Dit weekend met moto nog door oranje moeten rijden omdat ik onmogelijk (à 90km/u) kon stoppen toen licht op oranje sprong. Niet geflitst ze, maar is altijd schrikken hoe snel dat springt.

Gaming Rig: Intel Core™ i7-9700K, MSI RTX2080, Alienware UW3418DW
    Console gaming: PS4 PRO | Xbox One X | LG OLED 65C7 | Sony HW40ES FullHD projector | 102" Beamax screen

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Over die lichten... Gisteren dit verhaal tegen gekomen.
    https://www.theregister.co.uk/2019/1...ights_changed/

Pagina 63 van 63 Eerste ... 13535960616263

Regels voor berichten