paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gray Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Lijkt me duidelijk dat het plukken van paddenstoelen gewoon legaal moet zijn voor privépersonen. "illegale bendes" (sterk staaltje framing) zullen dan vanzelf minderen aangezien er veel minder te rapen valt.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ben nu al 2 maanden aan het wachten op mijn uitbetaling van het ziekenfonds van mijn vorige werkgever. Ik werk daar niet meer maar ik moest ik een medisch verslag laten maken voordat men een beslissing kan maken tot uitbetaling.

Het feit dat de voorzorg mijn ziekte heeft goedgekeurd en uitbetaald maakt blijkbaar niets uit. Ok goed, 2 weken geleden MV laten opmaken en verzonden via de post.

Ik bel vandaag voor de stand van zaken: "sorry meneer onze dienst die de post behandeld heeft achterstand". Werkt daar maar één persoon die de post in scant en bij het dossier voegt???

Pana's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pana Bekijk bericht
    Kan een belg dat eigenlijk ook eisen voor elke IS strijder die ze terughalen?

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Collega die hier 10 maand werkt en zit te zeuren dat ze het te druk heeft (heeft nog niet de helft van de rest qua werk) Maar ze zit dan wel recup opbouwen door hier onnodig lang te blijven hangen (niets te doen) en het bij elke gelegenheid af te trappen met die recup.

Al ne keer of 7 ziek geweest, waarvan al een paar keer een volledige week aan een stuk. Vandaag komt ze binnen al zuchtend dat ze ziek was en heel het weekend in bed heeft gestoken. Maar zag wel op haar instagram dat ze zaterdag aan het drinken was.
    Ze zegt dan dat ze CVS heeft, maar ne collega waar ze vroeger mee bevriend was hier trekt dat ook in twijfel.
    Want blijkbaar een paar van die keren dat ze ziek was vroeger ging ze het weekend ervoor met haar stevig mee uit tot de vroege ochtend vertelde ze mij onlangs. Tja, zo een mensen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb nog altijd een kater van gisteren.

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Kan een belg dat eigenlijk ook eisen voor elke IS strijder die ze terughalen?
    Tuurlijk. Tussen eisen en krijgen is er een groot verschil
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

xIO3Y's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Appartement op het oog en ging normaal morgen eens langs. Net telefoon gekregen dat het zo goed als verkocht is.
    Zit ik daar met mijn halve dag verlof...
    PSN: xIO3Y

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tweede keer op een week dat 1 van mijn VISA-kaarten geblokkeerd worden "wegens mogelijk frauduleuze transactie".

Ene keer was het een e-learning website die de fraude filters heeft doen afgaan (Coursera, nochtans respectabel) en deze keer was het blijkbaar Netflix.

Allez, ik weet niet, maar die algoritmes moeten toch ook op geen zak trekken.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Tuurlijk. Tussen eisen en krijgen is er een groot verschil
    Uiteraard.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Technisch gezien is een forum als dit en zeker zaken als Reddit ook sociale media.
    Ik zie fora wel als een aparte categorie, maar allé, dan moogt ge 9lives, Tweakers en snowboarding toevoegen miereneuker.
    Reddit enkel anoniem voor de pron.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    LinkedIn, het facebook van de werkende mens.
    Yup, ben ook gene fan, ma tis wel handig voor ne sales.

iTrader
    88 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Allez, interventie #3 om probleem zwembad aan te pakken. Is nooit iemand zijn schuld (osmose probleem trouwens), behalve die van ons want 'we gebruiken het zwembad als het te warm is' of we laten het rolluik te lang dicht als we op reis zijn en de zon daarop zit (solar-lamellen, net bedoeld om water warm te houden). Duh. Al drie keer volledig moeten laten leegpompen, maar waterfactuur is ook voor ons. Als het dit keer niet definitief opgelost raakt, vrees ik dat het rechtbank wordt

Gaming Rig: Intel Core™ i7-9700K, MSI RTX2080, Alienware UW3418DW
    Console gaming: PS4 PRO | Xbox One X | LG OLED 65C7 | Sony HW40ES FullHD projector | 102" Beamax screen

Vinceness's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Tweede keer op een week dat 1 van mijn VISA-kaarten geblokkeerd worden "wegens mogelijk frauduleuze transactie".

Ene keer was het een e-learning website die de fraude filters heeft doen afgaan (Coursera, nochtans respectabel) en deze keer was het blijkbaar Netflix.

Allez, ik weet niet, maar die algoritmes moeten toch ook op geen zak trekken.
    Het ergste vanal is dan hoe ze het "oplossen". Ik heb eens hetzelfde gehad door Kickstarter (nu niet bepaald een obscure website) en als ik dan naar die dienst belde was het letterlijk gewoon "zegt u dat iets, Kickstarter?" 'Ja.' "Oké, binnen 10 minuten kan u terug uw kaart gebruiken"

Googelt dan toch eens voor ge de mensen hun VISA blokkeert. Dat uw algoritmes niet waterdicht zijn, tot daar aan toe. 'k Heb liever dat ik wat meer op de radar kom dan dat er enen op mijn kosten vanalles aan het kopen is zonder dat ik het weet. Maar laat toch iemand van vlees en bloed die zaken controleren voor ge direct een kaart blokkeert waar tegenwoordig bij iedereen wel redelijk wat betalingen aan vasthangen, om dan x aantal dagen later een brief te krijgen met het nummer waar ge naar moet bellen om dan te horen dat het over zo'n dommekloterijen gaat

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vinceness Bekijk bericht
    Het ergste vanal is dan hoe ze het "oplossen". Ik heb eens hetzelfde gehad door Kickstarter (nu niet bepaald een obscure website) en als ik dan naar die dienst belde was het letterlijk gewoon "zegt u dat iets, Kickstarter?" 'Ja.' "Oké, binnen 10 minuten kan u terug uw kaart gebruiken"

Googelt dan toch eens voor ge de mensen hun VISA blokkeert. Dat uw algoritmes niet waterdicht zijn, tot daar aan toe. 'k Heb liever dat ik wat meer op de radar kom dan dat er enen op mijn kosten vanalles aan het kopen is zonder dat ik het weet. Maar laat toch iemand van vlees en bloed die zaken controleren voor ge direct een kaart blokkeert waar tegenwoordig bij iedereen wel redelijk wat betalingen aan vasthangen, om dan x aantal dagen later een brief te krijgen met het nummer waar ge naar moet bellen om dan te horen dat het over zo'n dommekloterijen gaat
    Beter een notificatie in de bankapp krijgen ipv brieven sturen. Vreemde verrichting ontdekt, heeft u die verrichting gedaan ja/nee? Kous af.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vinceness Bekijk bericht

Dat zou werken als dit een uitzondering was. Het aantal mensen die de dag van vandaag NOG ALTIJD hun bankgegevens prijs geven zij het via een wedstrijd om een Range Rover te winnen via Facebook, een e-mail zogezegd van de bank, of wat dan ook,..., echt achteraf dan kwaad zijn dat de bank u geen €4500 terugstort omdat je ze zelf hebt weggegeven door je wachtwoord en kaartnummer ergens in te vullen...

Pagina 62 van 105 Eerste ... 125258596061626364656672 ... Laatste

Regels voor berichten