Pagina 59 van 59 Eerste ... 9495556575859
    Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Wie luistert er in tijden van streaming muziek, digitale muziek en mp3’s nu nog naar de radio voor muziek
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.

Lobmans's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nrt Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het moet gaan om de muziek en de inhoud en niet om de presentators. De ego's zijn gewoon te groot af en toe. Bij StuBru merk ik dat ook af en toe. En dat fucking blij gedoe ook. 'S morgens moet ik dat echt niet hebben. Geef muziek, nieuws en miscchien wat leuke weetjes. Dat ge dat vrijdag in de late namiddag of avond doet is ok, maar niet op bijvoorbeeld een fucking maandagmorgen.

Op dat vlak vind ik Joe FM voor op het werk ideaal. Daar wordt ook nog best wel veel gepraat (zeker in de ochtend), maar tenminste niet op een hyperblije manier zoals bij StuBru, MNM of Q-Music. En qua muziekkeuze valt het ook best nog wel mee, zeker in vergelijking met Q-MUsic.

Enfin, qua muziek gaat er natuurlijk niets boven Spotify-playlists, maar op het werk heb ik eigenlijk graag nog wel wat "gebabbel" tussen de muziek door, en bovendien ben ik door Spotify ook te vlug afgeleid omdat ik dan de neiging heb te gaan skippen en te bladeren in playlists

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De oppositie in mijn stad die echt volcontinu nieuwe laagten weet te bereiken, daarnet nog in vol ornaat op rtv, t zou een glimlach kunnen zijn waren het niet dat het triestige toch net de bovenhand haalt voor mij.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lobmans Bekijk bericht
    Op dat vlak vind ik Joe FM voor op het werk ideaal. Daar wordt ook nog best wel veel gepraat (zeker in de ochtend), maar tenminste niet op een hyperblije manier zoals bij StuBru, MNM of Q-Music. En qua muziekkeuze valt het ook best nog wel mee, zeker in vergelijking met Q-MUsic.

Enfin, qua muziek gaat er natuurlijk niets boven Spotify-playlists, maar op het werk heb ik eigenlijk graag nog wel wat "gebabbel" tussen de muziek door, en bovendien ben ik door Spotify ook te vlug afgeleid omdat ik dan de neiging heb te gaan skippen en te bladeren in playlists
    Vandaag staat wel StuBru op. The Greatest Switch is bezig.

DeGreg's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Volgende zender is zeer aan te raden indien je DAB hebt.
    https://www.facebook.com/willy.radio...ntions&__xts__[0]=68.ARCA6viQPti_RC7i0I25lKLB2ee9-Th2y_d85JXNVB0NOPbYOo5G3dn_Pmllk_BNtLdLHorO2gOmfWc hs32fI2BqXbxRYhSCPqIG7hfvdKLuAeoOkZ803khQRBLiwTFRy _EhjhZ4F4o-QXq-Oj_I8qHQEZysdeibsN2TYfg9cYauNf6m3fOeQZBfGxrVeMkIru UzltwHtVEMVA

Ga niet op de naam af want ik weet 't , vreemde naam voor een radiozender , maar wat een muziek.

StuBru van een 15 jaar geleden.

iTrader
    0
    Sorry voor mijn geklaag de afgelopen dagen. Ik ben in vorm. Ik kijk die aflevering van Callboys op de website van Vier. Daar komt dus op 37 minuten drie keer reclame. En vroeger waren dat 2 of 3 clipkes, maar nu zijn er dat 6 of 7. Zwaar overdreven.

iTrader
    0
    Nog eens een efforke thuis in de verbouwing doen maar dus echt niks gaat zoals het zou moeten. Daar sta ik nu met mijn belofte vandaag de slaapkamer af te krijgen....
    Uit miserie nu maar even gestopt om te kalmeren want ik begon mij te hard op te jagen en dan lukt niks meer.

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gromker Bekijk bericht
    Nog eens een efforke thuis in de verbouwing doen maar dus echt niks gaat zoals het zou moeten. Daar sta ik nu met mijn belofte vandaag de slaapkamer af te krijgen....
    Uit miserie nu maar even gestopt om te kalmeren want ik begon mij te hard op te jagen en dan lukt niks meer.
    Ik ken het..

Ik ben ook al een tijd bezig aan een slaapkamer. Volledig gestript. Doel was om september 2018 af te zijn.

Momenteel is het op 2 muren na geisoleerd en ligt de OSB-ondervloer er voor 90% op.

Plan was zomer 2018 in mijn 3 weken verlof er vollen bak op te vliegen, maar het was net die hittegolf en die ruimte ligt net onder het dak en het was er snikheet. 5 minuten gewoon stilstaan en het zweet druipte af mij.
    Erna enorm druk opt werk, zieke kindjes,... En dan werd het te koud.
    In voorjaar 2019 wou ik er terug aan beginnen maar hadden we plots een kapotte motor van de rolluik net onder die ruimte. Dus iemand gebeld om da te komen herstellen. Na 4 maand en geen reactie meer uiteindelijk zelf gedaan, maar ik kreeg de stop niet deftig afgeteld. Dus opgegeven omdat ik me er zwaar in frustreerde.
    Afgelopen zomer weer veel te warm tijdens lijn verlof, en een hoop andere miserie erbij.

Op zich is het niet echt zoveel werk meer.

- osb vloer afwerken
    - osb aan de 2 schuine muren en plafond
    - geraamte met isolatie aan 2 rechte muren + osb (1 uitsteeksel van de schouw en 2 deuren)
    - alle muren en plafond gyproc
    - ondervloer en laminaat + plintjes

Elektriciteit ligt al, enkel nog schakelaars en stopcontacten aansluiten.

Maar ik vind het nooit de moeite om er iets te doen als ik maar 1 dag kan.
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ergernis en glimlach tezamen. Honden waren vannacht enorm nerveus, 4x moeten opstaan omdat ik dacht dat ze elkaar aan het opeten waren, constant agressief grommen en blaffen, maar telkens als ik de deur open deed kwamen ze kwispelend af en ik zag niks vreemd. Uiteindelijk tussen 5 en 7 wat kunnen slapen. Zie nu net op FB dat een buur (dus 500m verder ) zijn kippen en cavia's weg zijn en er enkel nog hier en daar een bloedspoor te vinden is. Waarschijnlijk een vosje, maar mijn kippen zitten er dus nog dankzij de honden .

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Ik ken het..

Ik ben ook al een tijd bezig aan een slaapkamer. Volledig gestript. Doel was om september 2018 af te zijn.

Momenteel is het op 2 muren na geisoleerd en ligt de OSB-ondervloer er voor 90% op.

Plan was zomer 2018 in mijn 3 weken verlof er vollen bak op te vliegen, maar het was net die hittegolf en die ruimte ligt net onder het dak en het was er snikheet. 5 minuten gewoon stilstaan en het zweet druipte af mij.
    Erna enorm druk opt werk, zieke kindjes,... En dan werd het te koud.
    In voorjaar 2019 wou ik er terug aan beginnen maar hadden we plots een kapotte motor van de rolluik net onder die ruimte. Dus iemand gebeld om da te komen herstellen. Na 4 maand en geen reactie meer uiteindelijk zelf gedaan, maar ik kreeg de stop niet deftig afgeteld. Dus opgegeven omdat ik me er zwaar in frustreerde.
    Afgelopen zomer weer veel te warm tijdens lijn verlof, en een hoop andere miserie erbij.

Op zich is het niet echt zoveel werk meer.

- osb vloer afwerken
    - osb aan de 2 schuine muren en plafond
    - geraamte met isolatie aan 2 rechte muren + osb (1 uitsteeksel van de schouw en 2 deuren)
    - alle muren en plafond gyproc
    - ondervloer en laminaat + plintjes

Elektriciteit ligt al, enkel nog schakelaars en stopcontacten aansluiten.

Maar ik vind het nooit de moeite om er iets te doen als ik maar 1 dag kan.
    Maar dan wel tijd om zo’n wall of text op 9L neer te pennen

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KerberosX Bekijk bericht
    Maar dan wel tijd om zo’n wall of text op 9L neer te pennen

Gisteren feestje van mn grootmoeder die 90j werd. Om 1u in m'n bed geraakt en mocht er om 4u15 terug uit om de vroege te doen. Kheb niet echt de fut om iets actief te doen nu ;-)
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Uw grootmoeder gaat nog hard op haar leeftijd
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.

Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Tis meer pol&soc, maar toch:
    https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/10...nruzie-brugge/
    Manman, hebt zo'n buren...
    Ze zijn weg, dan kan je toch wel minnelijk schikken lijkt me.

Pagina 59 van 59 Eerste ... 9495556575859

Regels voor berichten