Pagina 58 van 98 Eerste ... 84854555657585960616268 ... Laatste
    Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    43 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Is hetzelfde als tijdens de verkiezingen daar, ook een hoop “Belgische” Turken die op Erdogan stemden. Het is natuurlijk makkelijk om voor een dictator te kiezen als je zelf niets van z’n bewindt merkt zijn in beiden gevallen geen Belgen in lijn ogen maar gewoon Turken. Belgische nationaliteit afnemen en met prior opsturen naar hun geliefde dictator, kunnen ze daar gezellig mee soldaatje gaan spelen.

Maar als puntje bij paaltje komt is het hier blijkbaar nog niet zo slecht, in het Goddeloze Westen. Kijk maar naar die groep geiten die zich aan IS hebben toegevoegd en nu de Nederlandse staat aansprakelijk stellen voor hun leed indien ze hen daar niet weghalen. Mooi laten zitten en rotten, dag en bedankt.
    Dit dus echt, ik heb mij altijd afgevraagd waarom zoveel Turken hun land verlaten. Telkens als er verkiezingen zijn, weten ze al direct wie hun stem krijgt.
    Waarom dan uw land verlaten, als je dan toch eens bent met wie het bestuurt?
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper--
    Ik zit wat anders in elkaar.

Tefal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvezz Bekijk bericht
    Dit dus echt, ik heb mij altijd afgevraagd waarom zoveel Turken hun land verlaten. Telkens als er verkiezingen zijn, weten ze al direct wie hun stem krijgt.
    Waarom dan uw land verlaten, als je dan toch eens bent met wie het bestuurt?
    Onze levensstandaard ligt een stuk hoger voor de laagopgeleide jobs. Daarnaast is onze sociale zekerheid leuk.
    Doordat heel wat migranten in de zomer op vakantie gaan naar daar met een ( in hun ogen) dikke auto en andere statussymbolen, heeft het aanzien om in het westen te wonen. Dat de meerderheid hier deel uitmaakt van de lagere sociale klasse is daarom voor hen geen probleem. En het grote belang aan godsdienst, gelovig zijn... wijst erop dat kritisch denken er nog niet inzit . Zij staan waar wij 50j geleden stonden.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Muggen.. Waarom zijn die er nog? 't Is zot koud 's nachts

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KerberosX Bekijk bericht
    Mensen Die Elk Woord In Een Zin Met Een Hoofdletter Schrijven
    Of mensen die een spatie plaatsen tussen leestekens , echt enorm ambetant !

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeplepel Bekijk bericht
    Of mensen die een spatie plaatsen tussen leestekens , echt enorm ambetant !
    Ikvindhetbijzondervervelendalsmensenoveraleenspati etussenzetten.

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Ikvindhetbijzondervervelendalsmensenoveraleenspati etussenzetten.
    ik vind het vervelend wanneer mensen geen leestekens of hoofdletters gebruiken het is niet alsof het gemakkelijker leest ofzo hé of zou dat nu gewoon aan mij liggen want ik zie het zo vaak gebeuren

of van elke zin een nieuwe alinea maken

of veel te veel smileys gebruiken
    Laatst gewijzigd door Destel; 18 oktober 2019 om 12:52
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: frequency trainer

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Of de wodoern vloliedg door ekalar gieoon. Maar geod, zlonag de ersete en lastate ltteer crorcet satat is het lebseaar hé.
    Don't think you are, know you are...

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mijn ouders hebben mij altijd geleerd om geen mens dood te wensen, maar bij Q-music maken ze het mij heel moeilijk. 'S morgens een fucking zelfgemaakt lied over een chocopot. Dan komt er in de namiddag dat kutlied van Samson en Gert over Maarten en Fucking Dorothee. En als het nog niet erg genoeg is komt Kamal Kharmach met zijn fucking 'grappen'. Gewoon agressief wordt ge daar van.

Nu vindt die lul het grappig om tijdens een nieuwsitem over Walter De Donder (de burgemeester uit Samson en Gert) een fragment van Samson te laten horen. Toch eens vragen om een andere zender op het werk op te zetten.

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nrt Bekijk bericht
    Mijn ouders hebben mij altijd geleerd om geen mens dood te wensen, maar bij Q-music maken ze het mij heel moeilijk. 'S morgens een fucking zelfgemaakt lied over een chocopot. Dan komt er in de namiddag dat kutlied van Samson en Gert over Maarten en Fucking Dorothee. En als het nog niet erg genoeg is komt Kamal Kharmach met zijn fucking 'grappen'. Gewoon agressief wordt ge daar van.

Nu vindt die lul het grappig om tijdens een nieuwsitem over Walter De Donder (de burgemeester uit Samson en Gert) een fragment van Samson te laten horen. Toch eens vragen om een andere zender op het werk op te zetten.
    Kamal Kharmach zou beter stoppen met donuts te vreten en zich op een tredmill slepen in plaats van flauwe comedy te maken.

Vogroth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht
    Of de wodoern vloliedg door ekalar gieoon. Maar geod, zlonag de ersete en lastate ltteer crorcet satat is het lebseaar hé.
    Peis dat moeilijker en langer duurt om dees te typen dan het te lezen
    Xboxlive: Vogroth Steam: MrsMetalCookie Battlenet: Vogroth#2386
    The Custombeast: NZXT H440 Red/Black - i5-6600k CPU - 3,5 GHz - SYTHE Fuma tower power SCFM-1000 - MSI Z170 Gaming Pro Carbon - MSI GTX 1070 gaming x 8G - Corsair 16GB DDR4 Red 3000 mhz - Corsair RM550X - WD 1TB - SAMSUNG SSD 256GB - SAMSUNG 24 Inch monitor - CORSAIR K70 RGB Rapidfire - CORSAIR SABRE RGB - SEHNHEISER GSP350
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    collega's die niet antwoorden op een mail...of je nu hoger in rang bent of niet, antwoorden is gewoon een vorm van elementaire beleefdheid

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeplepel Bekijk bericht
    Muggen.. Waarom zijn die er nog? 't Is zot koud 's nachts
    Omdat ze binnen zitten en niet buiten, tiens !

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nrt Bekijk bericht

Ik denk er net ook zo over. Wat een idiote zender met wannebe bv's die denken dat ze ongelofelijk boeiend zijn. Jammer genoeg hier ook een idioot die hem continue op Q zet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nestorius Bekijk bericht
    Ik denk er net ook zo over. Wat een idiote zender met wannebe bv's die denken dat ze ongelofelijk boeiend zijn. Jammer genoeg hier ook een idioot die hem continue op Q zet.

Het moet gaan om de muziek en de inhoud en niet om de presentators. De ego's zijn gewoon te groot af en toe. Bij StuBru merk ik dat ook af en toe. En dat fucking blij gedoe ook. 'S morgens moet ik dat echt niet hebben. Geef muziek, nieuws en miscchien wat leuke weetjes. Dat ge dat vrijdag in de late namiddag of avond doet is ok, maar niet op bijvoorbeeld een fucking maandagmorgen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Niet alleen dat blije gedoe. Alles is goed en prachtig en je moet het meegemaakt hebben. Nog nooit van iets gehoord op de radio dat het op geen hol trekt.

Pagina 58 van 98 Eerste ... 84854555657585960616268 ... Laatste

Regels voor berichten