Pagina 4 van 124 Eerste 123456781454104 ... Laatste
    Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Stel u voor:

Opa V6D die nog uit een tijd komt dat men geen enkele tegenspraak duldde tegen het opperhoofd.
    Nonkel Loser die iedereen wijst op de correcte semantiek van elk woord.
    Tante Glashelder die daar plots met een lief staat dat ouder is dan opa V6D.
    Studentt, het irritante neefje dat iedereen continu loopt te ambeteren.
    Nonkel mac-bc die de banden van alle bedrijfswagens op de oprit plat steekt en klaagt dat tante Mulan hem weer bijna heeft omver gereden.
    En dan hebt ge nog zatte nonkel kay-gell die nog maar eens de wc van de bomma heeft ondergescheten.

Nee danku
    Semantiek is betekenisleer. Een woord kan geen 'correcte semantiek' hebben.
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives
    5 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Hoe sommige mensen hun leven naar de zak helpen en dan ook nog es kinderen nemen.

De vorige huurster waar ik nu woon betaalde haar huur niet. Na lang gedoe hebben ze die er uit gekregen. Maar nu komt een heel deel van de correspondentie hier nog aan omdat ze na een jaar haar domicilie nog niet aan gepast heeft.

En ja ik doe die hare post open, ja!

- ziekenhuisfacturen van een paar euro die oplopen tot honderden euro's met kosten
    - wagentaks die hier toekomt
    - héél veel verkeersboetes, ge zou denken dat als ge geen geld hebt ge wat normaal rijdt om die kosten te vermijden
    - PV ontvangen waaruit bleek dat ze onder invloed van drugs achter het stuur zat. In de PV stond ook dat dit feit gelinkt was aan een feit eerder op de dag waarbij haar vriend tegengehouden werd ook voor het rijden onder invloed van drugs
    - boete van sluikstorten voor 500 euro
    - al ne keer ne kerel hier aan de deur gehad die haar zocht om wat te poepen
    - ....

En dan heb ik ze al es op facebook opgezocht waar ze dan de typische shit post over hoe haar kinderen hare wereld zijn en iedereen die dat in de weg staat het zal moeten bekopen.
    De huurders uit het huis dat ik gekocht heb zijn al 2, 5 jaar weg, maar er komen nog altijd brieven bij mij toe.
    De eerste maanden heb ik ze teruggestuurd, maar ondertussen vliegen ze toch gewoon tussen het oud papier.

En u domicile verzetten heeft daar niets mee te maken. Brieven worden verstuurd naar het adres dat je hebt doorgegeven, niet naar een domicilieadres want dat weet niemand.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht

Mooi.

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
    De huurders uit het huis dat ik gekocht heb zijn al 2, 5 jaar weg, maar er komen nog altijd brieven bij mij toe.
    De eerste maanden heb ik ze teruggestuurd, maar ondertussen vliegen ze toch gewoon tussen het oud papier.

En u domicile verzetten heeft daar niets mee te maken. Brieven worden verstuurd naar het adres dat je hebt doorgegeven, niet naar een domicilieadres want dat weet niemand.

Mooi.
    Boetes, belastingen enzo wel hé dacht ik?

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Alsof ik die weet wonen.
    Gewoon VERHUISD op de voorkant schrijven en terug in de postbus steken.
    Vroeg of laat staat er nen deurwaarder aan u deur
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nixie Bekijk bericht
    Gewoon VERHUISD op de voorkant schrijven en terug in de postbus steken.
    Vroeg of laat staat er nen deurwaarder aan u deur
    En wat kan die deurwaarder dan concreet doen?
    Gij zijt duidelijk niet de persoon aan wie die brief gericht is, en gij kunt ook aantonen dat die persoon niet in uw huis woont.
    tZou anders makkelijk zijn het adres van uw vijand telkens op te geven indien ge volop in de schulden zit.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Deurwaarder kan niks doen maar door verhuisd te noteren op voorkant en terug op post doen helpt de deurwaarder wel sneller om de juiste persoon te vinden.

Door niks te doen helpt ge die persoon alleen maar imo.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brandon_ Bekijk bericht
    En wat kan die deurwaarder dan concreet doen?
    Gij zijt duidelijk niet de persoon aan wie die brief gericht is, en gij kunt ook aantonen dat die persoon niet in uw huis woont.
    tZou anders makkelijk zijn het adres van uw vijand telkens op te geven indien ge volop in de schulden zit.
    Ik heb het hier persoonlijk meegemaakt. Post aangekregen van overheidsinstanties, voor de vorige bewoner. Allemaal naar zijn notaris gebracht.
    Plots hoor ik m'n bel, ik ga kijken, staat daar een deurwaarder, slotenmaker en agent. Volgens de deurwaarder had ik geluk dat ik thuis was, of ze hadden m'n slot eruit gehaald en beslag gelegd op al wat ze vonden.

Notaris was alles vergeten door te sturen of af te handelen. Dus ja, dan mag je nog kunnen bewijzen dat jij daar woont, je zit toch met een pak meer miserie dan je had gewild.
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

Vinceness's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Kunt ge niet aan de gemeente een document samenstelling gezin opvragen? Normaal staat daar op wie er allemaal op dezelfde domicilie woont, dus dan staat zij daarbij als "geen verwantschap" als zij daar ook haar domicilie heeft. Volgens de openbaarheid van bestuur moogt ge dan de foute info op uw document laten aanpassen en kan de wijkagent vaststelling doen dat ze daar niet meer woont.

Of is het niet zo simpel om iemand van uw domicilie te smijten?

_ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    107 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gewoon naar de dienst bevolking van uw gemeente gaan om aan te geven dat die persoon er niet meer woont, na een aantal weken zal er dan een ambtshalve schrapping gebeuren. Of aan de politie doorgeven die deze procedure dan zelf verder zullen afhandelen. Er zijn ongetwijfeld een pak mensen die hetzelfde als Loser hebben meegemaakt, maar dan misschien niet thuis waren. Dat wilt ge inderdaad niet meemaken .

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Het is stom dat je zelf moeite moet doen door mensen die het zelf (moedwillig) vertikken natuurlijk, maar het lijkt mij nu ook wel de moeite waard gezien de miserie die het bespaart.

En al die brieven openen uit een soort schadenfreude, mjah, wat heb je eraan? Iedereen kan je dan ook nog eens terugvinden via dit forum, instagram, ... Het is niet omdat die vrouw een domme kool is dat je haar rechten niet kan schenden hé, beetje vreemde redenering allemaal.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Stel u voor:

Opa V6D die nog uit een tijd komt dat men geen enkele tegenspraak duldde tegen het opperhoofd.
    Nonkel mac-bc die de banden van alle bedrijfswagens op de oprit plat steekt en klaagt dat tante Mulan hem weer bijna heeft omver gereden.
    En dan hebt ge nog zatte nonkel kay-gell die nog maar eens de wc van de bomma heeft ondergescheten.

Nee danku
    Degelijk verfilmd zie ik oscarmogelijkheden, zowel regulier, razzie als avn .

Festen 2.0
    Laatst gewijzigd door AreVee; 6 september 2019 om 17:00
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    En dan heb ik ze al es op facebook opgezocht waar ze dan de typische shit post over hoe haar kinderen hare wereld zijn en iedereen die dat in de weg staat het zal moeten bekopen.
    Het lijkt me sterk dat haar posts uw shit post kunnen overtreffen.

Liever iemand die wat te snel rijdt, dan dat ik mezelf moet afvragen als de voorganger op een openbare wc de boel niet heeft ondergescheten en de zichtbare spuitkak wat heeft weggeveegd met wat doekjes van eigen zweet.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Kijk, daar hebben we nonkel Loser voor se
    As we all know, christmas is that mystical time of year when the ghost of Jesus rises from the grave to feed on the flesh of the living. So we all sing christmas carols to lull him back to sleep.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RealRoot Bekijk bericht
    Waarom doet u een ander z'n post open? Dat mag niet zomaar, kan zelf strafbaar zijn.
    Schending briefgeheim - onlineadvocaat.be

een ergernis over een ergernis.
    Kleine nuance, briefgeheim stopt op het moment dat de postbode een brief in je bus stopt. Dat telt enkel tijdens het transport van de brief.

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Stel u voor:

Nee danku
    Laatst gewijzigd door vishnusixclix; 6 september 2019 om 19:32
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀

Pagina 4 van 124 Eerste 123456781454104 ... Laatste

Regels voor berichten