iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silence Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heb ik ook op de vorige pagina gezegd dat het inderdaad niet aan die doe het zelvers ligt, maar dat het wel frustrerend kan zijn om andere wel materiaal te zien afhalen en te zien klussen terwijl jij op je project zit te wachten.

Dat van ons was nu ook al uitgetekend en goedgekeurd dus wij moeten gewoon wachten op productie.
    Maar als je vlak voor de corona iets bent gaan bespreken konden ze dat nu niet uittekenen want de mensen uit de administratie moesten in het magazijn meewerken (wegens te druk bij de afhalingen en enkele zieke) dus dan duurt jou project wel langer omdat andere hun materiaal nodig willen afhalen

Ander voorbeeld:
    De producent van klinkers, terrastegels legt de productie stil, maar heeft nog stock
    Piet kan via de bouwhandel nog een deel stock opkopen van tegel x en samen met zijn vriendin leggen
    Mijn tuinaannemer die niet mag werken wegens social distancing wil ook tegel x al bestellen zodat hij meteen kan komen als de maatregelen worden versoepeld, maar how de stock is op want doe het zelver Piet heeft de stock opgekocht

Dan moet mijn project wel wachten tot de productie is opgestart en er voorraad is, maar kan tijdelijk werkloze Piet wel zijn terrasje aanleggen nu hij tijd heeft

Misschien vergezocht dat voorbeeld maar ik kon hem zijn frustratie een klein beetje begrijpen
    Al weet ik ook niet goed waar zijn problemen zich juist situeren aangezien hij (dacht ik uit een ander topic) toch nog geen vergunning of goedkeuring had
    Eigenlijk zijn beide voorbeelden, heel goed voorbeelden van een duidelijk gebrek aan inzicht en juiste planning van de bedrijven in kwestie.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk bericht
    Eigenlijk zijn beide voorbeelden, heel goed voorbeelden van een duidelijk gebrek aan inzicht en juiste planning van de bedrijven in kwestie.
    Verklaar u nader?
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Heb Nieuwsblad en Hln op Facebook geunliked. Had dit al veel langer moeten doen. Ofwel zijn het de artikels die zo beschamend zijn dat ge niet kunt geloven dat het geschreven is door een fulltime 'journalist' met een diploma ofwel de comments die geplaatst zijn door waarschijnlijk het meest achterlijkste deel van de bevolking van België.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gromker Bekijk bericht
    Verklaar u nader?
    Dat lijkt me toch wel duidelijk?
    U werk beter indelen en plannen zorgt ervoor dat je de problemen waarvan sprake niet zou hebben.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soeplepel Bekijk bericht
    Heb Nieuwsblad en Hln op Facebook geunliked. Had dit al veel langer moeten doen. Ofwel zijn het de artikels die zo beschamend zijn dat ge niet kunt geloven dat het geschreven is door een fulltime 'journalist' met een diploma ofwel de comments die geplaatst zijn door waarschijnlijk het meest achterlijkste deel van de bevolking van België.
    Het is bij mij een moeilijke. De comments op HLN online zijn af en toe echt wel hilarisch.
    Maar toch vooral onthutsend. Dat zijn dus mensen die ook stemrecht hebben heh, die dat schrijven.
    no votes  

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Rotte miserie hier in mijn appartement, boiler is al sinds zaterdag offline.
    Zondag gebeld naar de loodgieter, die is dinsdag langs geweest, vond niet direct het probleem.
    Hij ging gisteren contact opnemen met Junkers (nu bosch climate), gisteren niks van info gekregen.
    2x voicemail, eenmaal enorm slechte lijn die onderbroken werd. 1x iets ingesproken, 1sms gestuurd.
    Deze ochtend weer een bericht verzonden.
    En dan de syndicus/verhuurder/vermogensbeheerder die halsstarrig wil wachten op verdere info aleer iemand anders te contacteren voor herstelling.

De staat van het gebouw en de infrastructuur verantwoord op geen enkele manier de hoge huurprijs.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper-- Ik zit wat anders in elkaar.
    [<BR>]Crusher regiment leader of Black Raiders @ MW 2019 -- Christiana Rogiers 12/03/1941 - 06/03/2020 // Liliana Joos 05/11/1935 - 14/04/2020
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Een hele zak knauf over de kiezel gestrooid.... die was blijkbaar wat nat geworden en opeens scheurd de bodem gewoon open.
    Leuk werkske om op te kuisen weer.
    no votes  

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TNTim Bekijk bericht
    @Destel
    Het is ook niet 'de natuur', het is kunstmatig iets in stand houden wat er eigenlijk allang niet meer is/was. (Zoals de wolf die in België uitgeroeid was.)
    FYI: de wolf is op onnatuurlijke wijze verdwenen (door toedoen van de mens). Nu komt hij op natuurlijke manier/eigen kracht weer terug tot in België.
    Imo is afknallen dan wel het laatste dat je moet doen, dat zou pas (of net wederom) onnatuurlijk ingrijpen zijn.
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Brecht's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Gisteren mijn hand geplet tussen schuifdeur van camionet, naar het spoed en laten naaien, en voor de rest van de week thuis. Sinds het gebeurd was tot en met nu slaapt de helft van mijn duim, zit de muis van mijn hand dubbel dikte en kan ik max mijn middelvinger aanraken met mijn duim, verder lukt niet. Hopelijk rap verbetering want maandag terug werken..
    no votes  

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    16 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brecht Bekijk bericht
    Gisteren mijn hand geplet tussen schuifdeur van camionet, naar het spoed en laten naaien, en voor de rest van de week thuis. Sinds het gebeurd was tot en met nu slaapt de helft van mijn duim, zit de muis van mijn hand dubbel dikte en kan ik max mijn middelvinger aanraken met mijn duim, verder lukt niet. Hopelijk rap verbetering want maandag terug werken..
    Beterschap gewenst!
    no votes  

Brecht's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Beterschap gewenst!
    Merci.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Creeping Death Bekijk bericht
    FYI: de wolf is op onnatuurlijke wijze verdwenen (door toedoen van de mens). Nu komt hij op natuurlijke manier/eigen kracht weer terug tot in België.
    Imo is afknallen dan wel het laatste dat je moet doen, dat zou pas (of net wederom) onnatuurlijk ingrijpen zijn.
    Heb je je al eens afgevraagd waarom de mensen die er vroeger mee te maken hadden zoveel moeite hebben gedaan om ze uit te roeien?

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
    Heb je je al eens afgevraagd waarom de mensen die er vroeger mee te maken hadden zoveel moeite hebben gedaan om ze uit te roeien?
    Het is niet omdat ze veel moeite gedaan hebben, dat het daarom de juiste keuze was.

Volgens de wet van Godwin moet ik nu verwijzen naar Hitler die ook veel moeite heeft gedaan om iets uit te roeien.
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer
    2 leden vonden dit bericht nuttig.  

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    We moeten misschien niet blind vertrouwen op het beoordelingsvermogen van mensen die 100den jaren geleden leefden. Het is niet of die dachten verder dan hun neus lang was en inzaten/kennis hadden van de ecologische impact.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Heb je je al eens afgevraagd waarom mensen vroeger zo veel moeite deden om elke dag te gaan bidden? Ik stel voor dat jij dat nu blijft doorzetten. Iedere dag naar de kerk 's morgens.
    no votes  

Regels voor berichten