Destel's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TNTim Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    @Destel
    Ik heb moeite met die vergelijking.

Als een hond ongecontroleerd beesten begint af te maken, wat gebeurt er dan met die hond denk je? Met een wolf hanteer je een andere logica blijkbaar.
    Ik heb geen weet van honden die worden afgemaakt omdat ze andere dieren aanvallen, enkel wanneer ze mensen aanvallen (en dan volgt er een onderzoek voor ze een beslissing nemen).
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer
    no votes  

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Ik heb geen weet van honden die worden afgemaakt omdat ze andere dieren aanvallen, enkel wanneer ze mensen aanvallen (en dan volgt er een onderzoek voor ze een beslissing nemen).
    Ok, I stand corrected.

Tweede deel van mijn reply blijft wel van toepassing:
    Een hond is trouwens de verantwoordelijkheid van de eigenaar.
    Het is niet de schuld van de veehouder dat zijn dieren doodgebeten worden.
    Jouw redenering is dezelfde als vrouwen mee schuldig stellen aan verkrachting omdat ze net voor de feiten kortgerokt rond liepen.
    no votes  

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Ok, I stand corrected.

Tweede deel van mijn reply blijft wel van toepassing:
    Ik kan ook zo’n scheve vergelijkingen maken, zal even doorgaan met de uwe: zomaar wolven mogen doodschieten omdat er wolven zijn die af en toe een schaap eten is hetzelfde als zomaar mensen mogen doodschieten omdat er mensen zijn die verkrachters zijn.

En dan nog, dan doodt je een wolf of 2 en zijn de schapen allemaal gered! Ah nee, juist, het grootste deel sterft nog altijd door loslopende honden.
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer
    no votes  

lammeken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berenod Bekijk bericht
    Duur hoor

Betaal nog geen 55€ btw incl. voor 10

Via Cebeo toevallig?
    Gang is alles,remmen is angst

PSN: yellow-intruder
    no votes  

iTrader
    69 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Dat is inderdaad Cebeo!

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
    no votes  

straight_six's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Jammer dat Mac een korte citytrip gepland heeft.

Heb weer smakelijk gelachen met zijn laatste rantpost.

Als die mens in het echt zo is dan verdient die wat mij betreft een live show waar mensen hem kunnen opbellen en een discussie starten. Zou echt pracht tv opleveren.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    no votes  

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    47 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nahrtent Bekijk bericht
    Op pensioen naar Belize!
    Betonnen schoenen. Het is hier Thuis niet.
    PSN: A_Loser_Baby
    Activision: Loser#9680379
    no votes  

Taxandrian's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Je moet er voor openstaan, maar ik heb de app "calm" staan en 50% van de keren kan ik daarmee toch wel nog in slaap vallen (al dan niet gecombineerd met iets als sedistress/dormeasan van Alfred Vogel, beide kruidenpreparaten op basis van valeriaan).
    Dank voor de suggestie, maar vrees dat die app niet gaat werken op mijn Nokia 2760.
    Net als kruidenpreparaten trouwens: als ge waarschijnlijk voor €400 zijt opgelicht plus het plezier in uw fonkelnieuwe badkamer (die een veelvoud daarvan kostte) daardoor vergald is, is er niet meteen een remedie....het zal moeten slijten...
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Betonnen schoenen. Het is hier Thuis niet.
    Het was een Breaking Bad referentie, maar dat is van na jouw tijd hé.
    no votes  

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Morgen, woensdag, begraaf ik mijn moeder.
    Ik stuur maandag de rouwbrief naar mijn baas. Ik werk in een hotel dat op dit moment dus gesloten is. Mailtje terug ‘hoe erg, kan je eens langskomen’ Ik ga langs, ben daar een uur geweest omdat ze een aantal zaken wou overlopen in reservaties die ik gemaakt had. Ik begrijp dat fouten rechtgezet moeten worden en ik geef toe dat ik bij momenten te snel werk (oog op uitkomst ipv stappen om er te geraken). Alleen vraag ik mij af, gegeven dat het niet voor juni weer open gaat en ik mijn baas sinds begin april niet meer gehoord had... of het écht vandaag moest zijn? Nu zit mijn hoofd vol met ‘mama dood job slecht mama dood job slecht’. Moest dit echt nu?
    no votes  

Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Op zo'n momenten worden soms veel zaken helder. Tijd voor een nieuwe job na de corona maatregelen.

Maar vooral sterkte.
    no votes  

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squidward Bekijk bericht
    Ik stuur maandag de rouwbrief naar mijn baas. Ik werk in een hotel dat op dit moment dus gesloten is. Mailtje terug ‘hoe erg, kan je eens langskomen’ Ik ga langs, ben daar een uur geweest omdat ze een aantal zaken wou overlopen in reservaties die ik gemaakt had. Ik begrijp dat fouten rechtgezet moeten worden en ik geef toe dat ik bij momenten te snel werk (oog op uitkomst ipv stappen om er te geraken). Alleen vraag ik mij af, gegeven dat het niet voor juni weer open gaat en ik mijn baas sinds begin april niet meer gehoord had... of het écht vandaag moest zijn? Nu zit mijn hoofd vol met ‘mama dood job slecht mama dood job slecht’. Moest dit echt nu?
    Veel sterkte, moet hard zijn nu met al die speciale regels.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper-- Ik zit wat anders in elkaar.
    [<BR>]Crusher regiment leader of Black Raiders @ MW 2019 -- Christiana Rogiers 12/03/1941 - 06/03/2020 // Liliana Joos 05/11/1935 - 14/04/2020
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    mijn vriendin is al weken aan het telewerken en dat gaat heel goed. Ze vind het ook veel fijner werken en moest zij de mogelijkheid krijgen ging ze dit ook verder doen. Aangezien ik tot de risicogroep behoor en 3 weken met een zware longontsteking gezeten één week voor de lockdown ben ik hier zeker voorstander voor.

Mijn test was gedaan voordat ze bekend maakte dat testen op covid belangrijk was en ik had officieel in zware longinfectie. Serieus afgezien 3 weken lang en ik had afgesproken met mijn vriendin dat ze moest proberen om zo lang mogelijk te telewerken want de schrik bij mij zit er serieus in.

Op vrijdag (typisch) zegt hare bazin dat er terug kan gewerkt worden in het bedrijf op kantoor. Niet verplicht maar word héél fel geapprecieerd voor wie zo komen. Typisch mijn vriendin die onder groepsdruk maar ja heeft gezegd om terug te gaan werken op kantoor.

Ik krijg het hier dus van. Die smeerlappen hebben haar geen tijd gegeven om te overleggen met mij, het was via video chat met heel het team en alleen de mensen met kinderen hebben gezegd dat ze niet konden.
    En al de andere kinderloze mensen hebben ja gezegd dus heeft die van mij ook maar ja gezegd.
    no votes  

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    47 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squidward Bekijk bericht
    Wat een ongelofelijke rotstreek van je baas. Ik weet niet of ik had blijven staan luisteren, eerlijk gezegd. Ik neem aan dat je ook nog technisch werkloos bent op dit moment? Dan màg het zelfs niet. Ik zou wel weten waar ik loyaliteit zou moeten rangschikken in het lijstje van prioriteiten.

Heel veel sterkte, en laat de rest ontploffen.
    PSN: A_Loser_Baby
    Activision: Loser#9680379
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peppe Bekijk bericht
    mijn vriendin is al weken aan het telewerken en dat gaat heel goed. Ze vind het ook veel fijner werken en moest zij de mogelijkheid krijgen ging ze dit ook verder doen. Aangezien ik tot de risicogroep behoor en 3 weken met een zware longontsteking gezeten één week voor de lockdown ben ik hier zeker voorstander voor.

Mijn test was gedaan voordat ze bekend maakte dat testen op covid belangrijk was en ik had officieel in zware longinfectie. Serieus afgezien 3 weken lang en ik had afgesproken met mijn vriendin dat ze moest proberen om zo lang mogelijk te telewerken want de schrik bij mij zit er serieus in.

Op vrijdag (typisch) zegt hare bazin dat er terug kan gewerkt worden in het bedrijf op kantoor. Niet verplicht maar word héél fel geapprecieerd voor wie zo komen. Typisch mijn vriendin die onder groepsdruk maar ja heeft gezegd om terug te gaan werken op kantoor.

Ik krijg het hier dus van. Die smeerlappen hebben haar geen tijd gegeven om te overleggen met mij, het was via video chat met heel het team en alleen de mensen met kinderen hebben gezegd dat ze niet konden.
    En al de andere kinderloze mensen hebben ja gezegd dus heeft die van mij ook maar ja gezegd.
    Telewerk blijft ook na 4 mei de regel. Waar het mogelijk is moet je er dus van thuis uit gewerkt worden, ongeacht of haar baas het nu leuk vind of niet.
    Dus als zij gewoon zegt dat ze morgen terug thuis werkt kan haar baas volgens mij niets zeggen.
    Zo is het toch bij ons gecommuniceerd (ik verwacht nog wel tot eind juni thuis te zitten , maar mag gelukkig nu toch al mijn 2e scherm en documentatie op het werk gaan halen )
    no votes  

Regels voor berichten