iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diatonico Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb een tafelbbq'tje voor op m'n terras waar ik af en toe op grill. Ben ik ook een margi?

je moet natuurlijk wel je deur dichthouden, of die rook zit in uw kot. Voor de rest waait dat bij mij gewoon weg hoor, heeft niemand last van.
    Tja je hebt dat pas door als dat geur binnen is he. Niemand last van? Tja zolang je je geweten maar sust zeker.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Ik woon ook in een appartement met balkon...en ik doe ook een bbq met houtskool. Wel even nuanceren dat het een kleine bbq betreft en hij geen rook produceert. Is met een elektrische ventilator eronder enzo.
    Heb het nog expliciet aan eigenaar gevraagf of het mocht. Antwoord "als het nergens in het reglement.staat, mag het hé" lol
    Wat is dat precies? Hoeveel kost zoiets? Nee, je bent geen margi.
    no votes  

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peppe Bekijk bericht
    opgelicht op 2dehands voor €200. Compleet mijn eigen fout had nooit mogen overschrijven.

Ik bel naar mijn bank en vertel mijn verhaal en zij gingen de oplichter zijn bank contacteren voor het geld terug te krijgen. Nu krijg ik telefoon van mijn bank dat die persoon weigeren het geld terug te geven en daarmee is de zaak afgesloten.

Politieaangifte gedaan maar nog niks terug gehoord.
    Als ik het op Tweakers of 9lives niet vind, en het kan enkel met verzending (zoals nu in Corona-tijden) kijk ik op 2dehands altijd of er minstens 3 positieve reviews zijn, verspreid over de laatste paar maanden (dus 3 positieve reviews sinds gisteren maar voor de rest niets, is een no-go).

Heb de afgelopen paar weken al een paar deals links moeten laten liggen, maar ik betaal liever een beetje meer dan af en toe te worden opgelicht.
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer
    no votes  

RB26DETT's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Post NL. Maandag iets besteld met levering volgende dag. Ik krijg een trackingcode waarop staat dat de levering dinsdag tussen 10 en 14 u plaatsvindt. Dinsdagavond verandert dat naar leveringsdatum onbekend en nu nog altijd niets ontvangen.

Op zich niet erg, 't is niet dringend, maar toch een kleine ergernis.

En het verkopen van een tafel in deze tijden. Na 20 bieders (in februari) die dan uiteindelijk niet komen opdagen, een betrouwbare persoon gevonden maar die durft natuurlijk geen 30 km rijden nu om ze te komen halen.
    Ik heb over alles en iedereen een mening. Vraag er naar!
    no votes  

iTrader
    69 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kelderke Bekijk bericht
    De levering van mijn smartphone bij Coolblue was nochtans ook met Bpost.
    Coolblue heeft denk ik ook lokale stock, heb vroeger al eens iets besteld dat onmiddellijk beschikbaar was voor afhaling in hun winkel op de Boomsesteenweg...Was een laptop...
    no votes  

iTrader
    69 (99%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoffman Bekijk bericht
    Ik bestel bij 2-3 bedrijven per week iets online de laatste 5 weken, maar probeer enkel die websites te nemen met postnl,
    Die hebben ook vertragingen maar komt met track and trace toch wel iedere keer aan op 3-4 dagen (normaal 1 dag met t&t verzekerd).

Ik probeer nu iedere keer ten laatste op maandag mijn bestellingen te doen, bestelling van maandagavond (dinsdag bevestiging) is op dit moment onderweg, dus tja tis ook wat langer maar buiten dat nog geen issues.
    Misschien ook afhankelijk van waar je in België woont en hoeveel lokale koeriers er actief zijn?

Heb de laatste 10 dagen 3 keer besteld in Nederland (Appleparts.nl, bol.com en 123 inkt) en alle drie de bestellingen in de namiddag gedaan en dag nadien aan de deur...
    no votes  

lammeken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    constant naar "kaka"... valt dat ook onder "marginaal"
    Nope
    Gang is alles,remmen is angst

PSN: yellow-intruder
    no votes  

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damocles Bekijk bericht
    eind maart een puzzel besteld op de Fun (want, shop lokaal enzoverder...). Ondertussen nog steeds niets gehoord/mail gekregen. Nu kijken we eens op de site en staat de puzzel blijkbaar op "levering door leverancier".

Dikke duim aan de Fun om dit proactief te laten weten zodat we een alternatief kunnen zoeken (NOT!). Probeer je dan te klikken op contact op de site, krijg je een href met /#nogo => die hebben dus alles qua contact gewoon afgesloten.
    Hier iets gelijkaardigs.

16/03 had ik 2 toetsenborden besteld op een IT webshop (1 voor laptop en 1 voor tablet). Speciaal gekeken dat ze in voorraad waren.

Enkele dagen na de bestelling mail dat 1 besteld werd bij hun leverancier, geen vermoedelijke datum.

Intussen verwachte leverdatum gekregen. 21/05/2020...
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik woon in een boerendorp waar het jaarlijks weerkomend fenomeen alweer 3 weken aan de gang is... beerkarren... dus mijn huis ruikt van smorgens tot laat in de avond constant naar "kaka"... valt dat ook onder "marginaal" want ik zou liever een buur hebben die me enkel in de avond een beetje vergast dan 3-5 weken op rij 18 uur per dag wat wij nu ruiken!
    Ik woon ook on een boerendorp, maar in de afgelopen maand toch maar een dag 4 last gehad van "geurhinder" en dan zijn dat niet eens volledige dagen, max een paar uur.
    no votes  

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    SSD is al vertraagd tot sowieso 30/4 terwijl ik ze al 2 weken moest hebben. Da's ook maar een voorlopige termijn wnt de leverancier van de winkel weet eigenlijk ook nog van niks.
    Maar goed, het was een SSD van 2 TB die per ongeluk voor 102 euro te koop stond ipv 500+
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580
    no votes  

Vogroth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Sommige eigenaars die denken dat ze het warme water hebben uitgevonden en weigeren te betalen.... dan maar dreigen met een advocaat, ben da boeltje zo beu als wat. (werk uiteraard )
    Xboxlive: Vogroth Steam: MrsMetalCookie Battlenet: Vogroth#2386
    The Custombeast: NZXT H440 Red/Black - i5-6600k CPU - 3,5 GHz - SYTHE Fuma tower power SCFM-1000 - MSI Z170 Gaming Pro Carbon - MSI GTX 1070 gaming x 8G - Corsair 16GB DDR4 Red 3000 mhz - Corsair RM550X - WD 1TB - SAMSUNG SSD 256GB - SAMSUNG 24 Inch monitor - CORSAIR K70 RGB Rapidfire - CORSAIR SABRE RGB - SEHNHEISER GSP350
    no votes  

Oldskooler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik kopieer oude gebrande cd's stelselmatig over naar een externe hdd.

Ik heb mezelf toch ook een nieuw levenswerkje gegeven gehad.

never ending

Verrassend wel dat die dingen na 20-25 jaar bv. nog steeds werken.
    De kwaliteit van de media destijds was zeer variabel.
    Laatst gewijzigd door Oldskooler; 17 april 2020 om 16:16
    no votes  

Li1quid's schermafbeelding
    iTrader
    99 (98%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Mensen die rechts op de baan wandelen ipv links

Dat ze zelf nog niet door hebben dat links wandelen veiliger is (en verplicht)
    PSN: Li1quid
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Serieus gehamstert op de voorhoofdthermometers precies. Online nergens te vinden behalve voor hoofdprijzen.
    no votes  

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mijn onderbuur, die via mijn andere buur liet weten, dat ze last heeft van het feit dat ik te veel lawaai maak bij het plassen.
    Ik zal dan maar zwijgen van haar rooklucht van sigaretten/joints (en de bijhorende peuken op het trottoir) en het feit dat ze zich elke ochtend 20min douchet, pakweg 1u45 voor ze naar haar werk vertrekt.

@Li1quid, snap ik volledig, en vind dat zelf ook een pest.
    Laatst gewijzigd door Yvezz; 18 april 2020 om 11:48
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper-- Ik zit wat anders in elkaar.
    [<BR>]Crusher regiment leader of Black Raiders @ MW 2019 -- Christiana Rogiers 12/03/1941 - 06/03/2020 // Liliana Joos 05/11/1935 - 14/04/2020
    no votes  

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvezz Bekijk bericht
    Mijn transgender onderbuur, die via mijn andere buur liet weten, dat ze last heeft van het feit dat ik te veel lawaai maak bij het plassen.
    Ik zal dan maar zwijgen van haar rooklucht van sigaretten/joints (en de bijhorende peuken op het trottoir) en het feit dat ze zich elke ochtend 20min douchet, pakweg 1u45 voor ze naar haar werk vertrekt.

@Li1quid, snap ik volledig, en vind dat zelf ook een pest.
    Steevast blijven aanspreken met "meneer" als het vroeger een vent was.
    no votes  

Regels voor berichten