zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guazala Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Oh, da's nu wel jammer. Vrijdagavond is onze wekelijkse video-chat met de familie. Helaas, zal er dus niet bij kunnen zijn.

Niemand die weet dat ge gewoon voor uw tv hangt.
    Een redelijke optie maar klinkt niet echt waarschijnlijk dat dat tussen 16 en 18 is. Maar ik zet het in de lijst opties.

De ergernis is dus excuses moeten verzinnen. Want niemand hoort graag dat je liever de living stofzuigt dan naar hun te luisteren
    *** Also sprach Zarathustra ***
    no votes  

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Een redelijke optie maar klinkt niet echt waarschijnlijk dat dat tussen 16 en 18 is. Maar ik zet het in de lijst opties.

De ergernis is dus excuses moeten verzinnen. Want niemand hoort graag dat je liever de living stofzuigt dan naar hun te luisteren
    Gewoon uw kinderen constant tussen laten komen?
    Of stuur zoiets rond:
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson
    no votes  

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    266 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Dit is mss een ergernis op het werk, maar ik vermoed dat het algemeen geldt.

dat het altijd de socialen en extraverten zijn die hun willetje proberen en kunnen doordringen. Ok er moet elke paar weken een 'achter de uren drankje' zijn, ok er moet elke paar maanden een team event zijn, ok er moeten idiote spelletjes zijn bij de kick off, etc

Dan is er een semi-lockdown.. We gaan vrijdag avond allemaal samen op teams zitten ( camera verplicht) en iets drinken! >.< Ffs, zoek aub een leven buiten uw werk.
    Hier is het ook elke vrijdag om 16u "beer@4pm" voor de camera. Ik join daar gewoon niet op & negeer die invites, alsof ik mij daar zelf ook voor moet excuseren..
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tante van mij met Corona gaat zienderogen achteruit, waarschijnlijk binnen een paar dagen weer in overlijden in de familie.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper-- Ik zit wat anders in elkaar.
    [<BR>]Crusher regiment leader of Black Raiders @ MW 2019 -- Christiana Rogiers 12/03/1941 - 06/03/2020 // Liliana Joos 05/11/1935 - 14/04/2020
    no votes  

Dr. Sheldon Cooper's schermafbeelding
    iTrader
    151 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Laatste weken enorm veel... kramp/stijfheid in mijn handen. Kan bijna geen gsm of controller meer vasthouden. Echt vreemd
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    14 Post(s)
    Dit is mss een ergernis op het werk, maar ik vermoed dat het algemeen geldt.

dat het altijd de socialen en extraverten zijn die hun willetje proberen en kunnen doordringen. Ok er moet elke paar weken een 'achter de uren drankje' zijn, ok er moet elke paar maanden een team event zijn, ok er moeten idiote spelletjes zijn bij de kick off, etc

Dan is er een semi-lockdown.. We gaan vrijdag avond allemaal samen op teams zitten ( camera verplicht) en iets drinken! >.< Ffs, zoek aub een leven buiten uw werk.
    "sorry, mijn partner en kinderen willen niet dat ik 1 va' de statistieken word. IK BLIJF IN MIJN KOT!" Maar dan in 't Noors...
    no votes  

utred?'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Denk jij dat teams een Noors café is ofzo
    6 leden vonden dit bericht nuttig.  

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Ik kan er niets aan doen.

Spoiler:
    Ik kan me al inbeelden hoeveel ruzies daar in het huis zijn. De vrouw die zaagt dat het maar marginaal is en dat zij het altijd maar weer in orde moet brengen. Dat de vent ne vettige is dat hij zoiets doet. Je kan daar toch niet zomaar op gaan zitten? En het is toch ook geen zicht. Wat als er bezoek zou komen?
    En geef ze maar eens ongelijk: het is een kleine moeite om de wc-bril weer omlaag te doen.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.  

straight_six's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door utred? Bekijk bericht
    Denk jij dat teams een Noors café is ofzo

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    no votes  

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zo, net even online geshopped op dreamland. Op voorraad dus normaal levering vrij snel, nu eerste slot beschikbaar -> 9 mei
    no votes  

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Door indertijd mijn mailadres in te geven om zaken te lezen kreeg ik spam van De Morgen, De Standaard, en het Nieuwsblad. Ondanks dat ik dat allemaal als spam identificeerde kwam er geregeld toch iets door, omdat ze altijd wel iets nieuw vinden: updates, BREAKING, middagupdate, enz.

Het was een tijd rustig, nu kreeg ik van De Standaard de coronanieuwsbrief...
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.
    no votes  

Anoniem13's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Door indertijd mijn mailadres in te geven om zaken te lezen kreeg ik spam van De Morgen, De Standaard, en het Nieuwsblad. Ondanks dat ik dat allemaal als spam identificeerde kwam er geregeld toch iets door, omdat ze altijd wel iets nieuw vinden: updates, BREAKING, middagupdate, enz.

Het was een tijd rustig, nu kreeg ik van De Standaard de coronanieuwsbrief...
    Ik zou voorstellen om op unsubscribe te klikken in de mail, dan zullen ze niks meer sturen (als je alles uitgevinkt hebt).
    no votes  

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Ik zou voorstellen om op unsubscribe te klikken in de mail, dan zullen ze niks meer sturen (als je alles uitgevinkt hebt).
    Ik heb altijd de indruk dat dit na een tijd wordt "vergeten", lang geleden daar ook eens een discussie over gehad met Glashelder. Misschien zien we spoken.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.
    no votes  

Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Ik heb altijd de indruk dat dit na een tijd wordt "vergeten", lang geleden daar ook eens een discussie over gehad met Glashelder. Misschien zien we spoken.
    Die verzinnen gewoon weer een nieuw onderdeeltje. Bv. "breaking corona ochtend". En dan schrijven die je weer in. En als je daar op unsubt, verzinnen ze nadien "breaking corona avond", en sta je er ook weer terug in. Echt, precies onkruid waar je maar niet vanaf geraakt in je tuin.
    Kijk mij op TWITCH, of speel mee! Momenteel spelen we Valorant!! Dolletjes!!!!
    http://twitch.tv/GroozL
    Temptation
    no votes  

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Brief gekregen van de FOD, schuld van 2100 euro van mijn overleden vader.

Die mens is al 4 jaar dood, heb toen ook zijn erfenis niet aanvaard.
    Notaris gebeld en zij hebben mij de documenten gestuurd dat ik moest doormailen naar de fod.

Maar echt serieus dat die na 4 jaar keer komen aankloppen, het geld is op zeker.
    Steam : Sync
    PSN : X_SyncBE
    no votes  

Regels voor berichten