iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    De winkels die de laatste weken altijd maar vroeger dicht gaan, soms zelfs 3 uur vroeger dan normale sluitingstijd.
    Ga dan 's morgens enkele uren later open en hou 's avonds je normale sluitingsuur.
    no votes  

rurounidragon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Had ticket voor within temptation morgen op een zaterdag volgend concert was op een vrijdag 24/4 ,nieuwe datums 11/9 een vrijdag en 12/9 een zaterdag , je zou dan denken ticket van zaterdag voor zaterdag en vrijdag voor vrijdag , maar nee we gaan het omdraaien 4/4 word 11/ 9 en 24/4 word 12/ 9 . Ik geraak op een vrijdag niet in Brussel voor dat het concert half gedaan is. Stompies .
    there is no god ,just me
    no votes  

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De winkels die de laatste weken altijd maar vroeger dicht gaan, soms zelfs 3 uur vroeger dan normale sluitingstijd.
    Ga dan 's morgens enkele uren later open en hou 's avonds je normale sluitingsuur.
    wat is de bedoeling daar eigenlijk van? Meer rust voor de werknemers? Meer tijd om de rekken aan te vullen? Buiten dat zie ik er niet direct iets nuttig aan? Want minder lange openingsuren, betekent minder spreiding van de bezoekers wat juist slechter is voor het besmettingsgevaar.
    no votes  

iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Ik zou graag met 3D printing beginnen en ben zowat aan het kijken naar enkele beginnersmodellen. Nu zie ik de Ender 3 pro redelijk goedkoop staan (190€) maar verwachte levertijd is 29 april. En waar ze hem nog wel in stock hebben kost hij 60€ meer, wat ik persoonlijk toch veel extra vind.. En een ander merk kost dan al direct 300€
    Waarom heb ik toch altijd zo'n dure interesses
    no votes  

Oij's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
    Ik zou graag met 3D printing beginnen en ben zowat aan het kijken naar enkele beginnersmodellen. Nu zie ik de Ender 3 pro redelijk goedkoop staan (190€) maar verwachte levertijd is 29 april. En waar ze hem nog wel in stock hebben kost hij 60€ meer, wat ik persoonlijk toch veel extra vind.. En een ander merk kost dan al direct 300€
    Waarom heb ik toch altijd zo'n dure interesses
    Je hebt geen dure interesses, je hebt gewoon geen geduld.

Nu, ga er maar vanuit dat het niet bij €190 blijft.

"Ooh misschien eens kijken voor een andere hotend, en een andere extruder, en een stiller control board, en een ander removable bed, en andere materialen,..."
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
    wat is de bedoeling daar eigenlijk van? Meer rust voor de werknemers? Meer tijd om de rekken aan te vullen? Buiten dat zie ik er niet direct iets nuttig aan? Want minder lange openingsuren, betekent minder spreiding van de bezoekers wat juist slechter is voor het besmettingsgevaar.
    Tja, waarschijnlijk een combinatie van de redenen die je opnoemt, dat is toch wat ik denk.
    no votes  

iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oij Bekijk bericht
    Je hebt geen dure interesses, je hebt gewoon geen geduld.

Nu, ga er maar vanuit dat het niet bij €190 blijft.

"Ooh misschien eens kijken voor een andere hotend, en een andere extruder, en een stiller control board, en een ander removable bed, en andere materialen,..."
    hehe, dat ook. Maar 't is nu natuurlijk dat ik thuis zit en of we in mei ook nog kunnen thuis zitten. (waarschijnlijk wel en zeker aan het tempo dat er nu vacatures verschijnen. )
    no votes  

vliegtuigje's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nu alles zo dicht is, is er ook veel minder gelegenheid om naar de (grote) wc te gaan....dus morgen neem ik wc-papier mee als ik ga lopen
    I piss excellence
    no votes  

Lobmans's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rurounidragon Bekijk bericht
    Had ticket voor within temptation morgen op een zaterdag volgend concert was op een vrijdag 24/4 ,nieuwe datums 11/9 een vrijdag en 12/9 een zaterdag , je zou dan denken ticket van zaterdag voor zaterdag en vrijdag voor vrijdag , maar nee we gaan het omdraaien 4/4 word 11/ 9 en 24/4 word 12/ 9 . Ik geraak op een vrijdag niet in Brussel voor dat het concert half gedaan is. Stompies .
    En blijkbaar is het ook niet zo simpel om uw geld terug te krijgen. Enkel wanneer ge over de nodige documenten beschikt die kunnen bewijzen dat ge echt niet kunt gaan, zijn organisatoren verplicht over te gaan tot terugbetaling.
    no votes  

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lobmans Bekijk bericht
    En blijkbaar is het ook niet zo simpel om uw geld terug te krijgen. Enkel wanneer ge over de nodige documenten beschikt die kunnen bewijzen dat ge echt niet kunt gaan, zijn organisatoren verplicht over te gaan tot terugbetaling.
    Ticketswap is ook altijd nog een optie natuurlijk
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer
    no votes  

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die constante artikels op HLN over overspel ten tijde van corona.
    Straks gaan we dit gedrag nog goedkeuren en zelfs aanbevelen.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper-- Ik zit wat anders in elkaar.
    [<BR>]Crusher regiment leader of Black Raiders @ MW 2019 -- Christiana Rogiers 12/03/1941 - 06/03/2020 // Liliana Joos 05/11/1935 - 14/04/2020
    no votes  

iTrader
    88 (98%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Enkele dagen terug email gekregen van Ryanair dat onze vlucht (6/4 heen, 10/4 terug) naar Spanje geannuleerd is, en dat we refund kunnen indienen. Meteen gedaan natuurlijk, en vandaag bericht terug dat ze geen refund kunnen doen omdat dit 'overmacht' is. Fijn, efkes 1.000 Euro in de vuilbak. Klojo's.

Gaming Rig: Intel Core™ i7-9700K, MSI RTX2080, Alienware UW3418DW
    Console gaming: PS4 PRO | Xbox One X | LG OLED 65C7 | Sony HW40ES FullHD projector | 102" Beamax screen
    no votes  

Pana's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
    Enkele dagen terug email gekregen van Ryanair dat onze vlucht (6/4 heen, 10/4 terug) naar Spanje geannuleerd is, en dat we refund kunnen indienen. Meteen gedaan natuurlijk, en vandaag bericht terug dat ze geen refund kunnen doen omdat dit 'overmacht' is. Fijn, efkes 1.000 Euro in de vuilbak. Klojo's.
    Hoor eens bij: https://www.claimcompass.eu/en/
    No cure no pay dus niets te verliezen.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iedere keer als ik in de Coronathread op 'Eerste ongelezen eerst' klik kom ik bij het laatste bericht uit.
    no votes  

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lapino Bekijk bericht
    Klote inderdaad... .

Eurostar zei twintig dagen geleden ofzo ook ofwel refund ofwel andere datum (kon je kiezen) ik voor refund gekozen, binnen 14 dagen zou je geld terug hebben nog niks gezien... .
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).
    no votes  

Regels voor berichten