Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeHunt Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nergens in de buurt nog schijtpapier te vinden, en verder geraak ik niet want ik ben een van de weinigen die niet constant de lucht vervuilt door met de auto te rijden en dit is dan blijkbaar mijn beloning daarvoor. Misschien moet ik ook gewoon wat egoïstischer gaan worden want als er iets is dat we de laatste weken hebben geleerd dan is het dat de meeste mensen zich ook geen kloten aantrekken van een ander.
    Het voelt misschien vreemd aan, maar bel gewoon bij je buren en vraag om 2 WC_rollen. Mensen zijn blij dat ze je kunnen helpen, je slaat een praatje..
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman De Croo Bekijk bericht
    Het voelt misschien vreemd aan, maar bel gewoon bij je buren en vraag om 2 WC_rollen. Mensen zijn blij dat ze je kunnen helpen, je slaat een praatje..

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Nergens in de buurt nog schijtpapier te vinden, en verder geraak ik niet want ik ben een van de weinigen die niet constant de lucht vervuilt door met de auto te rijden en dit is dan blijkbaar mijn beloning daarvoor. Misschien moet ik ook gewoon wat egoïstischer gaan worden want als er iets is dat we de laatste weken hebben geleerd dan is het dat de meeste mensen zich ook geen kloten aantrekken van een ander.
    Hier in de colruyt was er nog genoeg. Eigenlijk best veel zelfs. Misschien ne tip om es naar de colruyt te gaan in uw buurt?

denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Hiermee bewijs je natuurlijk wel mijn punt over egoïsme, want blijkbaar vind jij het de normaalste zaak van de wereld dat iedereen een auto voor zijn deur heeft staan maar degene die dan wel een beetje milieubewust leven worden nu afgestraft door diezelfde idioten die heel hun auto volladen terwijl ik 2 keer per week naar daar mag wandelen in de hoop nog iets te vinden. Logisch toch dat ik mij dan begin af te vragen waarom ik nog moeite zou doen als de rest het ook niet doet.
    welkom in de echte wereld. door die realisatie heeft corona je leven toch een klein beetje beter gemaakt.

Regels voor berichten