iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Gewoon naar buiten gaan en uw kapot ergeren aan zwerfvuil, werkt iedere keer bij mij.
    Zwijgt mij van zwerfvuil, was iets waar ik mij altijd al zwaar aan ergerde. Maar sinds ik op het werk enkele jaren de gewestwegen van Hasselt heb gedaan (al het zwerfvuil oprapen) is dat iets geworden dat mij constant opvalt.
    En op sommige plaatsen is het echt wel heel erg.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk bericht
    Het ontsmetten van de karretjes bij Colruyt was toch niet zo foolproof.

Dus ik mocht geen kar nemen voor de dame buiten de boel ontsmet had. Ik ga binnen met die kar en aan de kassa wordt er overgeladen in de kar die mijn voorganger net vast had... en mss mogelijks besmet was. Dus ik rij buiten met een mogelijks gecontamineerde winkelkar.
    Idd ja, dat wisselen van kar aan de kassa.
    En blijkbaar vullen ze ook u tassen niet meer, mochten ze niet meer doen zei die in Sint-Truiden toch, ik weet niet of dat in elke Colruyt zo is?
    no votes  

xIO3Y's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk bericht
    Sorry, maar als ze zo tegen mij beginnen, dan leg ik gewoon af en bel ik wel naar een andere installateur die beleefd kan blijven.
    Ja, had achteraf gezien sneller moeten afleggen; was waarschijnlijk gepikeerd dat ze moest werken. Dacht dat ze blij zouden zijn dat er iemand belt voor werk.
    Soit, heb ze niet meer gehoord en wat mij betreft moeten ze niet meer afkomen; ik zoek wel iemand anders.
    PSN: xIO3Y
    no votes  

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zwijgt mij van zwerfvuil, was iets waar ik mij altijd al zwaar aan ergerde. Maar sinds ik op het werk enkele jaren de gewestwegen van Hasselt heb gedaan (al het zwerfvuil oprapen) is dat iets geworden dat mij constant opvalt.
    En op sommige plaatsen is het echt wel heel erg.

Idd ja, dat wisselen van kar aan de kassa.
    En blijkbaar vullen ze ook u tassen niet meer, mochten ze niet meer doen zei die in Sint-Truiden toch, ik weet niet of dat in elke Colruyt zo is?
    Jep, kom net van de Colruyt hier en was hetzelfde...
    no votes  

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Elke dag dat geklap. Wie heeft dat beslist dagelijks te doen? Enfin mooi gebaar maar binnen paar weken dooft dat uit als ge dat iedere dag doet.
    Had 't op ene keer per week gehouden....

En dan mensen die niet aan de kant gaan als ge gaat wandelen of joggen. Ik probeer mij in alle bochten te wringen als 't gaat, maar er zijn er die gewoon halsstarrig langs u af willen schuren...
    no votes  

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    En dan mensen die niet aan de kant gaan als ge gaat wandelen of joggen. Ik probeer mij in alle bochten te wringen als 't gaat, maar er zijn er die gewoon halsstarrig langs u af willen schuren...
    Is hier al een paar keer gezegd: Gewoon beginnen kuchen in dat geval.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Elke dag dat geklap. Wie heeft dat beslist dagelijks te doen? Enfin mooi gebaar maar binnen paar weken dooft dat uit als ge dat iedere dag doet.
    Had 't op ene keer per week gehouden....

De eerste oproep was ook van dat 1 keer in de week te doen, hoe ze dan op elke dag gekomen zijn weet ik ook niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brandon_ Bekijk bericht
    Is hier al een paar keer gezegd: Gewoon beginnen kuchen in dat geval.
    De meeste mensen kijken zelfs nu nog altijd niet op als er iemand even hoest.
    no votes  

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    De eerste oproep was ook van dat 1 keer in de week te doen, hoe ze dan op elke dag gekomen zijn weet ik ook niet.
    De eerste keer was zo halsoverkop beslist en over genomen van Nederland. Toen stond er zo 2 man een een paardekop buiten. Dus toen zeiden ze "morgen opnieuw!" en ze zijn dat blijven doen. 'k Heb het kunnen volgen op Facebook, haha!
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen
    no votes  

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    70 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Hier zijn de eerste begonnen om hun kerstlampen terug te hangen als steun. ‘T zal nogal eens wezen dat ik m’n kerstlampen terug uit ga halen.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    De eerste keer was zo halsoverkop beslist en over genomen van Nederland. Toen stond er zo 2 man een een paardekop buiten. Dus toen zeiden ze "morgen opnieuw!" en ze zijn dat blijven doen. 'k Heb het kunnen volgen op Facebook, haha!
    De eerste oproep op facebook was op woensdag om op elke vrijdag te gaan doen.
    Maar toen zijn er blijkbaar andere mensen die dat overgepakt hebben, maar direct de woensdag als eerste dag gepakt en dan elke dag zijn blijven doen.

Het originele opzet was echter elke vrijdag avond in de handen klappen.
    no votes  

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Hier zijn de eerste begonnen om hun kerstlampen terug te hangen als steun. ‘T zal nogal eens wezen dat ik m’n kerstlampen terug uit ga halen.
    Kga dan mijne kerstboom van zolder halen
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    Steam : Sync
    no votes  

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    266 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Naast al dat geklap zijn er hier al van de fanfare die elke avond 1 of 2 liedjes staan te spelen aan hun voordeur. Het zal wel aan mij liggen, maar /cringe.

Nog een goed idee van die kerstboom.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6
    no votes  

BlackOccult's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Kerstboom? Neeneenee. Dat zal wel zijn, met dit mooi weer. Ik heb al enkele dagen een vaas paasbloemen staan, ik zet dan wel een paasboom in de plaats.
    no votes  

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    De mijne hangen nog buiten >.>
    *** Also sprach Zarathustra ***
    no votes  

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    Dat klappen en dergelijke vind ik een mooi initiatief. Het elke dag doen is misschien wat overkill maar ok. Enkel spijtig dat er meteen mensen zijn die dat gebruiken om zich beter te voelen, misschien met het idee dat ze "iets" doen. Zeker op die facebookgroepen per gemeente is het bij ons nu elke dag "onze straat was goed vertegenwoordigd" of "ja die straat dat kon toch beter". Recent zelfs "ja die straat heb ik NIETS gehoord en dat is omdat het daar vol buitenlanders zit!!!!" met uiteraard een hoop posts waar zelfs het VB liever niet mee geassocieerd wordt. Het valt op dat veel mensen thuis zitten en zich vervelen.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.
    no votes  

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Opgestaan uit het raam gekeken en gezien dat ze een elektriciteitskast hebben beklad met graffiti, alsook de straat, alsook een boom, alsook een muur aan de overkant.

En niet zo van die potentieel te apprecieren graffiti, maar echt gewoon dwaas gekribbel.
    no votes  

Regels voor berichten