iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Wtf?!?

Ik weet in elk geval dat ik als andere ouder hemel en aarde zou verzetten om mijn kind naar de moeder terug te laten keren zo lang die hond daar loopt, Los van "schuld" (want ook 5jarigen kunnen een hond treiteren natuurlijk) of niet.

https://www.hln.be/lievegem/kleuter-...-aan~abb81ae6/

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Donnie Darko Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Volwassen mensen die hun verjaardag "a big deal" vinden. Tis gewoon maar x aantal jaar geleden dat uw mama u uitgepoept heeft, meer niet hoor
    Dus kerstmis en Nieuwjaar vier je dan ook niet? Want dat is ook maar gewoon een dag dat wij zelf uitgevonden hebben en eigenlijk nog minder zou moeten betekenen dan je verjaardag als je het zo bekijkt..

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    (want ook 5jarigen kunnen een hond treiteren natuurlijk)

Klopt. Mijn grootouders hadden een hond. De allerliefste hond die goed met kinderen om kon. Iedereen mocht ermee spelen hij deed niks. Ik heb zelf jaren als kind liggen slapen onder de zetel met die hond. Hij was zo mak als een lam.

... Uitgezonderd mijn neef. Dan viel die hond aan.
    Bleek achteraf dat mijn neef bewust de hond pijn deed als mijn grootouders 1sec wegkeken. Met zijn schoenen stampen op zijn poten en keihard aan zijn staart trekken en zo .. echt met de intentie de hond pijn te doen. Hij vond dat blijkbaar leuk ..

Ja dan moet je zowel het kind als de hond beschermen he (tegen elkaar)
    Laatst gewijzigd door makila; 20 februari 2020 om 09:13

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Hoe vuil en vol afval die Overpoort er toch quasi iedere ochtend bij ligt. Ben nu thans toch nog niet zo lang afgestudeerd, maar in Leuven viel dat precies toch echt een pak beter mee altijd.

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Wtf?!?

Ik weet in elk geval dat ik als andere ouder hemel en aarde zou verzetten om mijn kind naar de moeder terug te laten keren zo lang die hond daar loopt, Los van "schuld" (want ook 5jarigen kunnen een hond treiteren natuurlijk) of niet.

Wacht.. dus je gaat hemel en aarde verzetten om dat kind terug te sturen naar waar die hond loopt?

Maar goed, als je wat tussen de lijnen leest.. nieuwe vriend met een pitbull, haar echtscheiding met 'Dimitri' zit nog bij de rechtbank, 'Dimitri' heeft co-ouderschap met de moeder van het kind. Dus die is ook niet de vader van het kind.

en de realiteit is dat als uw kinderen niet met een hond kunnen omgaan je als volwassene verantwoordelijk bent om te zorgen dat er geen hond is.
    *** Also sprach Zarathustra ***

iTrader
    0
    Mentioned
    8 Post(s)
    Om dat uur wordt het me vast wel vergeven dat er een woordje ontbreekt ;p

Ik snap wel niet waar je haalt dat Dimitri de biologische vader niet zou zijn? Of interpreteer ik je verkeerd?
    En ik geef je helemaal gelijk in de onderste paragraaf maar we weten natuurlijk niet of dat kind ervaring heeft met honden of niet. Foute reacties naar een hond toe moeten ook ooit voor het eerst gebeuren he maar een kind rechtsreeks van het uz terug naar dezelfde ruimte met dezelfde hond halen.. What the Hell were they thinking?!? "hij (zowel hond als kind) zal zijn lesje nu wel geleerd hebben, dit gebeurt vast nooit meer!"?

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    en de realiteit is dat als uw kinderen niet met een hond kunnen omgaan je als volwassene verantwoordelijk bent om te zorgen dat er geen hond is.
    Of uw kind te leren omgaan met een hond natuurlijk.

Mijn achterburen vroeger vonden het normaal dat twee peuters op de hond klommen (was een grote soort, groter dan labrador) en die kinderen bleven dat ook maar doen tot ze te groot waren. Tegen dan was die hond ook al wat ouder en die heeft op een dag gezegd 'fuck it', ik bijt eens in een kleine zijn hand. Aan de hand was niets te zien, de kleine was verschoten en de hond moest dan maar weg....

Véél te veel mensen nemen een (te grote) hond zonder erbij na te denken.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Donnie Darko Bekijk bericht
    Tuurlijk, maar waarom moet dat gelinkt zijn met een bepaalde dag? Of ben je ook zo ene die op commando vogelt omdat er 14 februari op de kalender staat?
    Iemand heeft geen vrienden om zijn verjaardag te vieren

't Is niet omdat ze hun verjaardag vieren dat ze andere dagen toch geen plezier hebben?

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Om dat uur wordt het me vast wel vergeven dat er een woordje ontbreekt ;p

Ik snap wel niet waar je haalt dat Dimitri de biologische vader niet zou zijn? Of interpreteer ik je verkeerd?
    En ik geef je helemaal gelijk in de onderste paragraaf maar we weten natuurlijk niet of dat kind ervaring heeft met honden of niet. Foute reacties naar een hond toe moeten ook ooit voor het eerst gebeuren he maar een kind rechtsreeks van het uz terug naar dezelfde ruimte met dezelfde hond halen.. What the Hell were they thinking?!? "hij (zowel hond als kind) zal zijn lesje nu wel geleerd hebben, dit gebeurt vast nooit meer!"?
    Omdat ze het schrijven als 'co ouderschap met de moeder van het jongetje' maar niet co ouderschap met de moeder van zijn kind.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Omdat ze het schrijven als 'co ouderschap met de moeder van het jongetje' maar niet co ouderschap met de moeder van zijn kind.
    Ik weet niet of je co-ouderschap kan teweeg brengen als de andere partij niet eens de biologische vader is?

Dat is gelijk jij met jouw kids co-ouderschap doet met mij.

Het kan natuurlijk gewoon onderling geregeld zijn.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Honden en kinderen, ik vind dat maar niks. Honden kunnen altijd bepaalde bewegingen of handelingen die een kind maakt als bedreigend of uitdagend beschouwen en daar agressief op reageren.

Heel m'n leven honden gehad, maar nu ik een kind heb komt er geen hond meer in totdat ze oud genoeg is. (en zelfs dan liever niet, zijn te weinig thuis.)

Een kat hebben we wel. En hoewel die ook lelijk kunnen uithalen is dat vaak niet meer dan krabben. Wat uiteraard mis kan gaan (ogen) maar die kans is heel wat kleiner.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Of uw kind te leren omgaan met een hond natuurlijk.

Mijn achterburen vroeger vonden het normaal dat twee peuters op de hond klommen (was een grote soort, groter dan labrador) en die kinderen bleven dat ook maar doen tot ze te groot waren. Tegen dan was die hond ook al wat ouder en die heeft op een dag gezegd 'fuck it', ik bijt eens in een kleine zijn hand. Aan de hand was niets te zien, de kleine was verschoten en de hond moest dan maar weg....

Véél te veel mensen nemen een (te grote) hond zonder erbij na te denken.
    Tuurlijk, maar als je eenmaal in die situatie zit is het simpeler om de hond te verplaatsen dan het kind. Wij zeggen tegen de onze ook dat ze de katten niet mogen plagen en ze doen dat ook niet 'normaal gezien'. Maar als ze eens een beetje te hyper zijn en roepen en rondspringen kan de kat toevallig in de buurt zijn. En zij hebben niet de verantwoordelijkheid en kennis om te zien dat de kat niet op zijn gemak is. Ik wel en het is aan mij om de kat dan te verwijderen en hen er op te wijzen. Maar uiteindelijk ben ik verantwoordelijk moest de kat uithalen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tuurlijk, maar als je eenmaal in die situatie zit is het simpeler om de hond te verplaatsen dan het kind. Wij zeggen tegen de onze ook dat ze de katten niet mogen plagen en ze doen dat ook niet 'normaal gezien'. Maar als ze eens een beetje te hyper zijn en roepen en rondspringen kan de kat toevallig in de buurt zijn. En zij hebben niet de verantwoordelijkheid en kennis om te zien dat de kat niet op zijn gemak is. Ik wel en het is aan mij om de kat dan te verwijderen en hen er op te wijzen. Maar uiteindelijk ben ik verantwoordelijk moest de kat uithalen.
    Helemaal akkoord.

Denk dat je met 'verwijderen' ook 'uit de ruimte' bedoelde nu, las het in je eerste post eerder als 'elimineren'.

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Laat die kat eens een goeie krab geven jong, dan zullen ze het wel leren.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Helemaal akkoord.

Denk dat je met 'verwijderen' ook 'uit de ruimte' bedoelde nu, las het in je eerste post eerder als 'elimineren'.
    Uiteraard niet, maar een hond kan je desnoonds verkopen ofzo. Kan je niet echt met een kind, hier toch niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerv.Be Bekijk bericht
    Laat die kat eens een goeie krab geven jong, dan zullen ze het wel leren.
    Degene die meest waarschijnlijk zou uithalen zou ik het niet met riskeren Toen die moest gevaccineerd worden waren het 2-3 mensen bij de dierenarts en die kamer hing vol bloed toen ze er mee klaar waren na een dik half uur

Regels voor berichten