iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nixie Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat is nu toch echt iets pervers.

Er zijn gemeentes waar ge voor 5 euro eendert wat op het containerpark mag droppen.
    Andere waar ge voor elke scheet in een fles mag betalen.
    It boggles my mind dat dit nog steeds niet een eengemaakt systeem is.
    In bepaalde Brusselse gemeenten komen ze jaarlijks een container van 20 kuub zetten waar je gratis al je grof huisvuil mag in dumpen. De uitleg die ze er aan geven: anders wordt het toch gesluikstort.

Wanneer ik zo een container wil huren kost het mij € 400, ik wil niet weten wat het mij zou kosten als ik dat allemaal naar een containerpark van ILVA (de intercommunale die hier in de regio alle containerparken beheert) zou moeten brengen. Laat staan hoe lang je er mee bezig bent.

Nathrakk's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hier is alles gratis zolang je niet met een remorque of lichte vracht afkomt.
    Dan moet je naar een ander containerpark in Kortrijk waar de prijzen zeer goed te doen zijn.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Mensen die een meer dan ok gebit of glimlach hebben en dan hun bakkes verpesten door van die ultra witte veneers te zetten die eruit zien gelijk grote witte chicletten waardoor hun gezicht ne halve beter breder is als ze lachen omdat die dingen zo loodrecht op een rij staan gelijk een omheining rond uwe tuin ipv zoals een natuurlijk gebit mee te ''vormen'' met de vorm van je mond.

Uiteraard is mijn ergernis niet dat mensen dat laten doen ( hun geld dus /care ) maar mijn ergernis is hoe fel dat opvalt dat het fake is en hoe het, bij sommige, gewoon hun looks verpest.
    Als heel uwe bek shot en scheef staat van jaren geen tandarts ofzo te zien is dat 1 zaak, maar als al je tanden al recht staan en wit zijn snap ik niet dat je dat laat doen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Is dat zo? Zijn er effectief plaatsen waar ge voor 5e zomaar kunt gaan dumpen?

Ik dacht dat dat inderdaad overal wel ongeveer hetzelfde was. Recycleerbaar is hier gratis zoveel als ge wilt en al de rest heeft gewoon een prijs / kg.
    Hier ook zo:
    Recycle en electro: gratis
    Piepschuim: gratis indien je het in minieme stukjes doet en door een gaatje in een bak kan proppen, betalen indien je een groter stuk wil weggooien en niet de tijd/zin hebt om te breken/puzzelen.

Al de rest prijs/kg met een weegbrug die volgens mij nooit een ijking ziet.
    Ge kunt meerdere keren per dag "leeg" buitenrijden en telkens heb je een ander gewicht. Kan echt een 50kg verschil opzitten.
    Als dit dan aan de prijs van grof vuil is, ben je wel een paar euro's aan het sponseren.

Daar opmerkingen over maken helpt niet, want "de brug liegt niet".

Voor de rest hangt veel af van welke "opzichter" er staat.
    Bij de ene zeg je gewoon wat je bij hebt. Als er verschillende type's afval bij zijn, maakt die gewoon wat forfaits aan zodat je maar 1 toertje moet maken.

Andere laten je 3/4 keer binnen en buiten rijden, draaien elke zak binnenste buiten, lopen mee tot aan de container om te zien of je toch niets fout weggooit.

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Hier is dat ook, als je meerdere fracties bij hebt moet je steeds opnieuw over de brug rijden, logisch uiteindelijk aangezien elk zijn eigen prijs heeft. Dat van die "opzichters" is inderdaad hier ook, er lopen er daar rond die denken dat ze de grote man zijn en waarbij je alles moet "bewijzen" als je iets wil weggooien. Grote kartonnen doos vol papier en karton eerst openhalen om te laten zien dat er toch geen plastic in zit enzo...

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Mijn vader ging vroeger met onze achterbuur. Die kende de opzichter van op café, en dan kon dat "geregeld" worden door wat bier mee te nemen. Was het een andere opzichter viel dat tegen dus gingen ze de dagen dat die kerel werkte. Dat was trouwens nog geen 5 jaar geleden.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerv.Be Bekijk bericht
    Bij mijn ouders was het €1 per toegang, ongeacht wat je bij hebt.
    Hier in Heist-op-den-Berg moet ge voor elke scheet op de weegbrug en u blauw betalen. Ik vind dat schandalige praktijken, ze moedigen sluikstorten echt aan.
    Ik ben niet tegen het concept van de vervuiler betaald.
    Maar zelf voor afbraakhout moet er bij ons betaald worden.
    Een houten kast die je volledig uit elkaar haalt, houten platen of een houten stoel is betalend.
    Ook moet je er eerst alle niet houten materiaal afhalen.
    restafval zakken kan je niet wegbrengen bij ons, die moet je buiten zetten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kelderke Bekijk bericht
    In bepaalde Brusselse gemeenten komen ze jaarlijks een container van 20 kuub zetten waar je gratis al je grof huisvuil mag in dumpen. De uitleg die ze er aan geven: anders wordt het toch gesluikstort.

Wanneer ik zo een container wil huren kost het mij € 400, ik wil niet weten wat het mij zou kosten als ik dat allemaal naar een containerpark van ILVA (de intercommunale die hier in de regio alle containerparken beheert) zou moeten brengen. Laat staan hoe lang je er mee bezig bent.
    Je moet het me niet zeggen, ons oud gebouw lag in Cureghem.
    Elke dag werden daar tonnen afval gesluikstort.
    Dagelijks halen ze 20 ton sluikafval op in Brussel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mr.purple Bekijk bericht
    Hier ook zo:
    Recycle en electro: gratis
    Piepschuim: gratis indien je het in minieme stukjes doet en door een gaatje in een bak kan proppen, betalen indien je een groter stuk wil weggooien en niet de tijd/zin hebt om te breken/puzzelen.

Al de rest prijs/kg met een weegbrug die volgens mij nooit een ijking ziet.
    Ge kunt meerdere keren per dag "leeg" buitenrijden en telkens heb je een ander gewicht. Kan echt een 50kg verschil opzitten.
    Als dit dan aan de prijs van grof vuil is, ben je wel een paar euro's aan het sponseren.

Daar opmerkingen over maken helpt niet, want "de brug liegt niet".

Voor de rest hangt veel af van welke "opzichter" er staat.
    Bij de ene zeg je gewoon wat je bij hebt. Als er verschillende type's afval bij zijn, maakt die gewoon wat forfaits aan zodat je maar 1 toertje moet maken.

Andere laten je 3/4 keer binnen en buiten rijden, draaien elke zak binnenste buiten, lopen mee tot aan de container om te zien of je toch niets fout weggooit.
    Ik kom eigelijk heel goed overeen met de mensen van het containerpark.
    Ben daar al een paar periodes veel moeten gaan wegens verbouwingen dus ze kennen mij.
    Ik ben altijd heel eerlijk geweest en alles laten zien en hier en daar is een klapke gedaan.
    Als ze u kennen en ze weten dat ge te vertrouwen zijt dan loopt da allemaal heel vlot.
    Bij ons moet je betalen per halve m³, ik gok dat niet zelf maar laat altijd iemand van het containerpark dat doen.
    Soms zijn ze heel genereus

Maar heb daar ook al mensen gezien die het niet nauw nemen met de regels.
    En maar alles bij elkaar zwieren.
    Mijn schoonvader is er ook zo ene.
    De ene moment loopt hem rond met ne verfemmer.
    DE andere ligt die in de glasbak...Die naam ik dus niet meer mee naar het containerpark

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Hier is dat ook, als je meerdere fracties bij hebt moet je steeds opnieuw over de brug rijden, logisch uiteindelijk aangezien elk zijn eigen prijs heeft. Dat van die "opzichters" is inderdaad hier ook, er lopen er daar rond die denken dat ze de grote man zijn en waarbij je alles moet "bewijzen" als je iets wil weggooien. Grote kartonnen doos vol papier en karton eerst openhalen om te laten zien dat er toch geen plastic in zit enzo...
    Ik heb al mensen bezig gezien die alles aan hun laars lappen.
    Betalende fractie, komen ze toe met 2 m³ betalen ze aan de terminal voor 1 m³
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

Pan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kelderke Bekijk bericht

In Leuven aan die sociale woontorens is t van t zelfde. Je moet daar gewoon uw grof vuil buitenzetten. Maakt niet uit welke dag, ze komen het gratis ophalen.

grievous444's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ronalds' reviews

cram's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Alles wat er bij komt zien bij een verhuis. Ik wordt daar zo moe van.
    En moet alles nog terug een plaatsje krijgen in de nieuwe woonst plus de oude woonst moet je natuurlijk proper achterlaten.
    En tussendoor nog gaan werken ook, anders geen centjes.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Mijne vaste friturist sluit vanaf vandaag voor onbepaalde tijd z’n deuren. It’s a sad, sad day
    Oei, waar ga je je frikandellen dan kopen?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Donnie Darko Bekijk bericht
    Volwassen mensen die hun verjaardag "a big deal" vinden. Tis gewoon maar x aantal jaar geleden dat uw mama u uitgepoept heeft, meer niet hoor
    Fun hebben, mag dat?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Donnie Darko Bekijk bericht
    Tuurlijk, maar waarom moet dat gelinkt zijn met een bepaalde dag? Of ben je ook zo ene die op commando vogelt omdat er 14 februari op de kalender staat?
    Omdat het een excuus is.

Ik vind kerstmis niet leuk omdat het kerstmis is, maar omdat je gezellig samenkomt. "kerstmis" is op zich een "excuus."

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dadels Bekijk bericht
    Oei, waar ga je je frikandellen dan kopen?
    Gebakken cervela en een koude boulette. Curryworsten bestel ik niet in de frituur!
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Gebakken cervela en een koude boulette. Curryworsten bestel ik niet in de frituur!
    Maar waarom de eerste 2 wel ? even ordinair en ook in bulk bij Van Zon te koop

Hier komend weekend carnaval, nog es friete aan zo een kraam frette want die zijn beter dan zowat elke frituur hier int stad ( #hardlife ) wel met max 1 snack want aan zo een kraam is het voor snacks de frituurprijs + 50% extra en frituurprijs is al belachelijk.

Als ik tegenwoordig frituur ga ist al meer voor dingen als een cheese crack of lucifer of vlampijp of dergelijke, dingen waar ik geen bulk van wil kopen of wat in bulk nog steeds duur is, met rode cervela's en van die frituur bouletten steekt mne diepvries vol van bij Van Zon.

Regels voor berichten