Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik zit niet in Algemeen. Ik ben op je post attent gemaakt om 15u13. Tijdens dat ik aan het pm-en was naar jou. Niemand heeft hier iets aan.
    Spreek voor uzelf. Voor ons is dit puur entertainment.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.
    5 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Five-seveN Bekijk bericht
    Kan moeilijk aangezien alle reacties die niet in de linkse boetiek van 9lives passen gewist zijn.
    Het was echt popcorn time ja. De thread was de "Borstkas Ontharen" thread. Waarin een imo representatieve jonge moslim zijn visie weergaf over het Westen.

Ik heb die trachten te moven naar de islam thread, maar dat werd dus niet geaccepteerd door Loser en trawanten.
    Wegens de meest absurde redenen zoals "als we die reactie verplaatsen dan kan hij zich daar niet verdedigen want hij zit niet in Pol en Act!
    Vervolgactie: alles opgekuist

Na reclamatie in de feedback thread heeft Loser mijn quote in de islam thread dan toch terug vrijgegeven.
    Maar dat is maar 1 klein sampletje van wat er gezegd was. Maar wel ook een 'echte' reactie. Het lezen waard.

Een islam thread starten doen ze heel graag. Zodat ze wat kunnen bashen tegen racisme en iedereen dat iets over de islam wilt komen zeggen.
    Maar moslims uitnodigen om daar in te reageren, daar zijn ze niet echt voor. Dat wordt vermeden als de pest.

Je moet hier echt veel doen om de vrijheid van meningsuiting te kunnen waarborgen.
    Gelukkig dat er sommigen zijn dat zich nog wat afzetten tegen dat absurd gedrag van sommigen.
    Hoe kom jij er eigenlijk bij dat die gast een moslim is?

Is gewoon iemand die aan het trollen is. Zelfs een moslim denkt zo niet.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Mijn ergernis van vandaag en van het laatste jaar.
    Zit in fucking ziekenverlof met mijne rug en het blijft allemaal veel te lang duren.

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Hoe kom jij er eigenlijk bij dat die gast een moslim is?

Is gewoon iemand die aan het trollen is. Zelfs een moslim denkt zo niet.

Wel dat is nu precies waar jij en anderen het fout hebt. Als je elke creationist als troll gaat afschrijven dan heb je geen flauw benul over de wereld. Je bent dit niet gewend omdat je in uw eigen bubbel leeft. Ga naar een Marokkaans forum en je ziet zulke reacties veel meer. Dat zijn daar niet allemaal trolls onder elkaar hoor.

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Five-seveN Bekijk bericht
    Wel dat is nu precies waar jij en anderen het fout hebt. Als je elke creationist als troll gaat afschrijven dan heb je geen flauw benul over de wereld. Je bent dit niet gewend omdat je in uw eigen bubbel leeft. Ga naar een Marokkaans forum en je ziet zulke reacties veel meer. Dat zijn daar niet allemaal trolls onder elkaar hoor.
    ...

iTrader
    9 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die achterlijke kutfamilie van Tine Nys tekent cassatieberoep aan. Fucking hel man, die kennen echt geen fatsoen en die advocaat ook niet. In passant was volgens dat stuk *#@% advocaat de dood van de moeder ook nog eens de schuld van de kritiek die op hun kwam in de media en was de vrijspraak de doodsteek. Man man man. Zum kotzen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

rscaboy's schermafbeelding
    iTrader
    111 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    @paradijsappel

"Storm komt overeen met windkracht 9 op de schaal van Beaufort. Dit betekent dat de wind gemiddeld over 10 minuten en op een hoogte van 10 m boven het meetstation een snelheid bereikt van minstens 75 km/u."

Uitstoten(pieken) zijn geen gemiddelden. Nergens staat in het artikel dat ze gemiddelde wind verwachten die voldoet aan een storm. De openingszin spreekt de titel zelfs tegen.
    PSN: rscaboy_belgium

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rscaboy Bekijk bericht
    @paradijsappel

"Storm komt overeen met windkracht 9 op de schaal van Beaufort. Dit betekent dat de wind gemiddeld over 10 minuten en op een hoogte van 10 m boven het meetstation een snelheid bereikt van minstens 75 km/u."

Uitstoten(pieken) zijn geen gemiddelden. Nergens staat in het artikel dat ze gemiddelde wind verwachten die voldoet aan een storm. De openingszin spreekt de titel zelfs tegen.
    Deze onweren krijgen de classificatie storm terwijl ze nog over de Atlantische oceaan zweven. Ellen is zelfs nog niet eens te zien op de weerkaart.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Krijg hier ne enquete banner van 9Lives met kans op een Bol.com bol maar wat ne brol enquete is me dat ???

Vraagt geslacht, leeftijd, job, postcode en zegt dat de enquete gedaan is ? hoe wete ze dan wie ge zijt als ge deelneemt, waarom alleen vragen over wie je bent als de enquete bedoeld is om je mening over 9Lives te geven ?
    Zeker in elkaar gedraaid door ne mod na 10 Duvelkes ?

vishnusixclix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik denk door Praga. Een beetje rondvragen en dubbelchecken leerde me dat de enquete gedaan is wanneer je aangeeft in de media te werken. Was niet moeilijk hoor. Maar jah, liever wat zeverkrtieik verkopen zeker?
    ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀ THINK before you POST ❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
    ❀❀❀❀M E N I N G E N❀❀❀❀
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vishnusixclix Bekijk bericht
    Ik denk door Praga. Een beetje rondvragen en dubbelchecken leerde me dat de enquete gedaan is wanneer je aangeeft in de media te werken. Was niet moeilijk hoor. Maar jah, liever wat zeverkrtieik verkopen zeker?
    Aangezien het hier over de enquete gaat toch ook even een kleine feedback. Bij de scores misschien ook een "geen mening" zetten. Er werd veel feedback gevraagd over de video's, maar ik bekijk ze gewoon niet. Ik vind ze niet goed of slecht, maar ik lees de reviews e.d. meestal gewoon op mijn smartphone tijdens het pendelen, dus die doen er voor mij weinig toe. Heb daar nu overal een neutrale score gegeven, maar er nog nooit 1 bekeken (en ook geen intentie toe).

voor de rest alles braaf ingevuld stuur die bon maar op!

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vishnusixclix Bekijk bericht
    Behalve dat ik niet aangegeven heb dat ik in de media werk, ik had '' geen van bovenstaande '' ofzo iets want niks was van toepassing.
    Dat had je misschien eerst kunnen vragen voordat je weer zoals gewoonlijk neerkijkt op de peasants vanop je troon ( en met bijbehorende sneer comment die je nooit kan laten )

Er is geen enkele reden dat die enquete bij mij opeens zou stoppen nadat het mijn geslacht, leeftijd, job en postcode vraagt, als geen van die jobs van toepassing zijn op iemand dan eindigt dus de enquete ? beetje een scheve poll dan ( of misschien ben ik met 30+ wel te oud om een bol.com cadeaubon te mogen winnen op nein laifs )

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Is 9 lives verouderd, nee maar ze hadden wel beter bij het oude gebleven op de front page.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    haha, wat een huilebalk die kerberosx
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

cram's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat je maar 1 maal per dag naar het containerpark mag gaan en je maar 2 m3
    /dag mag brengen. Ga binnenkort verhuizen en heb VEEEEEEEEL om weg te gooien. En aan dat tempo gaat dat dus lang duren voor alles weg is.

Regels voor berichten