HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Bwah, echt veel te hoog staat die niet ze. Lijkt alleen maar zo.

Staat op een Kallax kast omdat we weinig plaats hebben qua opslag en omdat de muur echt een mert is om in te boren.

Staat al een jaar zo en heb nog niemand horen klagen dat die te hoog staat. Lager kan die ni, want dan moeten we inboeten op opslag plaats. Bij een TV meubel kan mijn NAS er dan niet echt staan, plus de Digibox en versterker steekt daar ook in en er liggen veel te veel kabels achter.
    Ben opzoek naar een kast die volledig dicht is nu. De EOS box heeft een RF remote en kan dus achter een deur staan. Mijn meubels zijn 15 jaar oud en mogen wel eens vervangen worden .

Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Verkeerd artikel geleverd door bol.com en dat op de verjaardag van de vriendin manmanman

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Over het pedofilie-onderwerp.

Laten we eerst en vooral wel wat beschaafd blijven, ongeacht uw eigen mening.

Daarnaast is het begrijpelijk dat mensen die pedofiele gedachtes hebben, hier niet bewust voor gekozen hebben. Dat bespreekbaar maken, daar zie ik nog wel iets in (hoe vies ik het zelf ook vind).
    Maar laten we toch wel even duidelijk stellen dat de persoon in dit filmpje niet alleen wilt uitgaan van het bespreekbaar maken, maar effectief ook seksuele handelingen met kinderen aanvaardbaar maken.
    Dat is er gewoon los over en zou imo strafbaar moeten zijn, zo'n uitspraken.
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Verkeerd artikel geleverd door bol.com en dat op de verjaardag van de vriendin manmanman
    EN valentijn

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUSKE Bekijk bericht
    EN valentijn
    super gedaan toch

hij moet maar aan 1 datum denken.
    Maar als hij die vergeet is hij wel dubbel gejost.

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Typisch 9lives, geen enkele ruimte voor enige nuance.

Er is een immens verschil tussen mensen met pedofiele gevoelens en effectieve kindermisbruikers. Pedofilie is niets meer dan een geaardheid, iets waar die mensen zelf ook niet voor gekozen hebben. Enkel zitten zij in een situatie waarbij ze een geaardheid hebben waarvan wij als maatschappij besloten hebben dat deze ongewenst en niet normaal is (wat ook maar logisch is). Maar je mag niet vergeten dat het nog niet zo lang geleden is dat wij als maatschappij net hetzelfde dachten over homo's.

En neen, ik ben hier niet aan het betogen om iets als pedofilie normaal te vinden vooraleer ik hier weer een moraalridder op m'n dak krijg die enkel in zwart/wit ziet. Van uitspraken zoals "een kind van 2-3 jaar kan zelf beslissen over seks zoals over een lolly" word ik evenzeer misselijk. En mensen die effectief tot de daad van kindermisbruik overgaan mogen van mij net zo goed in de diepste vergeetput gegooid worden.

Maar laten we niet uit het oog verliezen dat er veel mensen zijn (meer dan jij en ik denken) die hier werkelijk mee worstelen. Die met gevoelens zitten die ze zelf absoluut niet willen maar waar ze zelf geen controle over hebben. En daar heeft de (deels logische) stigmatisatie van pedofilie ook een schuld aan. Die mensen durven amper tot niet overgaan tot eventuele psychische opvolging of hier met iemand over praten omdat ze weten dat dit iets is dat de maatschappij als walgelijk bekijkt.

En nogmaals, zie duidelijk dat ik zeg dat zij geen controle hebben over hun gevoelens. Ze hebben absoluut alle controle en verantwoordelijkheid over hun daden.
    Als iemand die gedachten heeft en effectief ze wilt onderdrukken en hulp zoekt kan ik alleen maar toejuichen.

Iemand zoals in het filmpje dat seks vergelijkt met kiezen van een lolly mogen ze van mijn part preventief opsluiten want die is te ziek om rond te laten lopen.

Ik veronderstel dat jij nog geen kinderen hebt?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Castil Bekijk bericht
    Als iemand die gedachten heeft en effectief ze wilt onderdrukken en hulp zoekt kan ik alleen maar toejuichen.

Iemand zoals in het filmpje dat seks vergelijkt met kiezen van een lolly mogen ze van mijn part preventief opsluiten want die is te ziek om rond te laten lopen.

Ik veronderstel dat jij nog geen kinderen hebt?

Ik heb inderdaad zelf nog geen kinderen. Wel heb ik een petekind van 11 jaar en hebben mijn schoonbroer en zijn vrouw ook 2 dochtertjes van 1 en 4 jaar. Ik zie totaal de relevantie niet? Alsof je een ouder moet zijn om de walgelijkheid van kindermisbruik in te zien?
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik heb inderdaad zelf nog geen kinderen. Wel heb ik een petekind van 11 jaar en hebben mijn schoonbroer en zijn vrouw ook 2 dochtertjes van 1 en 4 jaar. Ik zie totaal de relevantie niet? Alsof je een ouder moet zijn om de walgelijkheid van kindermisbruik in te zien?
    Zeker niet, is altijd walgelijk, maar wanneer dit heel dichtbij komt denk je er wel anders over.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Castil Bekijk bericht
    Zeker niet, is altijd walgelijk, maar wanneer dit heel dichtbij komt denk je er wel anders over.

Ik kan goed snappen dat er mensen zijn (ongeacht of ze kinderen hebben of niet) die dit soort mensen rechtstreeks in de grond zouden willen stoppen. Deels ben ik daar mee akkoord als het echt gaat over dergelijke uitspraken of effectieve handelingen. Maar daarom dat familie van slachtoffers ook nooit in een jury zetelen.

Mijn oorspronkelijk punt is dat er nog altijd een heel groot verschil is tussen het hebben van een pedofiele geaardheid of het effectief uitvoeren van kindermisbruik op welke manier dan ook.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    134 (100%)
    Mentioned
    8 Post(s)
    Ben opzoek naar een kast die volledig dicht is nu. De EOS box heeft een RF remote en kan dus achter een deur staan. Mijn meubels zijn 15 jaar oud en mogen wel eens vervangen worden .
    Onze Digibox heeft een BT remote, dus op zich kan dat ook dicht die kast. Maar dat van de versterker is via IR en de NAS kan in principe in een dichte kast, maar qua airflow is dat niet optimaal. We hebben die Kallax kasten maar sinds we de TV hebben, dus veranderen gaat er niet inzitten. Plus al mijn gerief van de PC zit daar ook.

Met zo'n deuren zijn die Kallax kasten wel praktisch. Plus den TV past net op zo'n grote .
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik kan goed snappen dat er mensen zijn (ongeacht of ze kinderen hebben of niet) die dit soort mensen rechtstreeks in de grond zouden willen stoppen. Deels ben ik daar mee akkoord als het echt gaat over dergelijke uitspraken of effectieve handelingen. Maar daarom dat familie van slachtoffers ook nooit in een jury zetelen.

Mijn oorspronkelijk punt is dat er nog altijd een heel groot verschil is tussen het hebben van een pedofiele geaardheid of het effectief uitvoeren van kindermisbruik op welke manier dan ook.
    Dan denken we uiteindelijk hetzelfde.

Slayerbe's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Flashback. Hier stond vroeger exact hetzelfde tv meubel. Spijtig genoeg niet dezelfde tv.

cram's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tegenwoordig zet men dingen zoals gehuurde steps, fietsen, brommertjes maar ergens neer waar men wil.
    Nu ook weer staat er weer zo een Poppy brommertje voor mijn gevel lekker in de weg , juist dat ik morgen verhuis. Pal onder het raam waar we dingen moeten doorsleuren zoals kasten zetels enz.

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cram Bekijk bericht
    Tegenwoordig zet men dingen zoals gehuurde steps, fietsen, brommertjes maar ergens neer waar men wil.
    Nu ook weer staat er weer zo een Poppy brommertje voor mijn gevel lekker in de weg , juist dat ik morgen verhuis. Pal onder het raam waar we dingen moeten doorsleuren zoals kasten zetels enz.
    Ze durven nogal zeg, zomaar hun fiets/brommer/step op de openbare weg parkeren! Maar wie weet is dat Poppybrommertje tegen morgen weg, dan heb je je voor niks geërgerd.

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Die verkopers van Luminus en co altijd aan de mediamarkt.
    Dat kan toch niet opbrengen? Zou daar iemand echt van leverancier wisselen na zo een bezoek aan de mediamarkt?

Regels voor berichten