Pagina 21 van 62 Eerste ... 1117181920212223242531 ... Laatste
    Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ah bon, dat is dat dan toch al . Nu dan heeft hij over de vele acties zonder c horeo op zich ook nog altijd weinig te vertellen maar tis wel meer dan ik gedacht had dat hij gedaan had dat wel.

"kennis door dat lang te doen" goh dat is toch discutabel imo. Gaat volgens mij dan ook t nodige in gescript zijn, ah heb je toevallig geen eigen nummer? Ja je hebt er één? Moh, als je dat nu is zingt *random zestienjarige zingt dan haar eigen nummer en impressioneert jury en zaal*.

Jones & co is iets anders ja al is er idd ook t feit dat we dat in België veel minder hebben natuurlijk sterren op zo'n schaal.

Nu goed, zoals k zeg eens met wat je zei hoor, in België is t zeker triestig meestal die juryleden.
    Geloof dat Cowell ook een eigen record label heeft , Syco Music.
    Hij is ook degene die de members van One Direction na hun rejection heeft samen gezet, hij had ook Leona Lewis op zijn label back in de day met haar eerste hit en album, geloof way back in de day dat hij ook minstens somewhat verantwoordelijk was voor Westlife.

Anyway hij weet wel waar hij talent vind of hoe hij het erkend, dat is toch al een huge plus tov An Lemmens en Jens Dedoncker bv, maar idd het is redelijk triestig hier met zulke shows, we hebben veel beter volk in Belgie om in the voice te zitten of in deze show maar zoals aangehaald hierboven is got talent in Belgie niet meer dan een publiekshow en niets te maken met een echte talentenshow.

iTrader
    0
    Wie kijkt er dan ook naar die rommel

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0

Je ergernissen van vandaag - deel 49

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    als ik voorspelbare televisie wil zien kijk ik wel naar Familie.
    Die duif dat binnen gevlogen kwam zodat onze Vlaamse Justin door het verschieten zichzelf in lichterlaaie zette vond ik toch niet zo voorspelbaar.

Waar halen ze het toch vandaan...
    Laatst gewijzigd door Ohm; 21 september 2019 om 13:25
    ...Ω...

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ohm Bekijk bericht
    Die duif dat binnen gevlogen kwam zodat onze Vlaamse Justin door het verschieten zichzelf in lichterlaaie zette, vond ik toch niet zo voorspelbaar.

Die scene zou ik wel willen zien, klinkt als een zijverhaaltje in een Scorsese-film
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: frequency trainer

iTrader
    0
    Al een dikke week drukverlies op de C.V, vandaag na veel geprul en gedoe het lek gevonden....natuurlijk onder de vloer. Welke pipo legt ook galvabuis onbeschermd los in de chape....
    Soit, korte pijn dan maar heel dat stuk van het circuit in de kelder overdoen en buizen africhten. Het zijn maar 2 chauffages: de berging die nooit opstaat en de keuken maar die kan ik met kunst- en vliegwerk opnieuw voeden (dat deel vh huis moet nog gerenoveerd worden).
    Ik overloop de schade en de opties met mijn vrouw, zij natuurlijk niet overtuigd (want opbouw in de berging)...."oh, maar papa komt seffens even langs, anders moet ge zijn mening ook eens vragen, die weet misschien een betere oplossing". Goed,schoonpa zit halvelings in de HVAC dus ok.
    Natuurlijk komt die dus eerst op mijn vingers zien en uitleggen wat ik moet doen terwijl ik daar dus al mee bezig ben om dan finaal krek dezelfde oplossing als mij voor te stellen en dan krijg ik dus "zie schat, toch chance dat papa toevallig langs kwam...."

iTrader
    0
    Zet dan Tesoro in de jury en laat Ann Lemmens presenteren. Dat is toch logischer of niet. Niet dat het me verder interesseert.

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    42 (100%)
    Het steeds verder escalerende geweld in Amsterdam, wat een boeltje.
    Gebeurd hier misschien ook wel al, maar dan toch niet zo expliciet.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper--
    Ik zit wat anders in elkaar.

Vogroth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    https://metro.co.uk/2019/09/17/terry...6jIJcPBH2y-sjo zo jammer dat hij ook bijna niet meer in het openbaar komt... Monty python bestaat 50j, zou geweldig zijn moesten ze terug iets reünie achtigs doen. (zonder chapman uiteraard)
    Xboxlive: Vogroth Steam: MrsMetalCookie Battlenet: Vogroth#2386
    The Custombeast: NZXT H440 Red/Black - i5-6600k CPU - 3,5 GHz - SYTHE Fuma tower power SCFM-1000 - MSI Z170 Gaming Pro Carbon - MSI GTX 1070 gaming x 8G - Corsair 16GB DDR4 Red 3000 mhz - Corsair RM550X - WD 1TB - SAMSUNG SSD 256GB - SAMSUNG 24 Inch monitor - CORSAIR K70 RGB Rapidfire - CORSAIR SABRE RGB - SEHNHEISER GSP350

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvezz Bekijk bericht
    Het steeds verder escalerende geweld in Amsterdam, wat een boeltje.
    Gebeurd hier misschien ook wel al, maar dan toch niet zo expliciet.
    Dat is echt een gevaar voor de vrijheid en democratie (en veiligheid natuurlijk). Dan zit je nog geen twee jaar geleden te kijken naar verschillende documentaires over het geweld, de corruptie,... in Mexico. Nu is het hier en in Nederland nog niet zo erg als daar, maar het kan maar eens escaleren. Tja. Dat goedje waar het om te doen is wordt ook meer en meer gebruikt.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nrt Bekijk bericht
    Zet dan Tesoro in de jury en laat Ann Lemmens presenteren. Dat is toch logischer of niet. Niet dat het me verder interesseert.
    Ann lemmens ziet er wel beter uit, verder geen mening

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Daarstraks tegen m’n voorligger gereden bij het aanschuiven vanuit een zijstraat. Ik dacht dat hij vertrok dus ik rij stilletjes naar voor en kijk ook al of er verkeer aankomt en plots zat ik er tegen want hij was blijkbaar toch niet de hoofdbaan opgereden. Uiteraard mijn fout. Gelukkig geen echte schade aan beide auto’s dus hij heeft gezegd dat we ‘t gewoon zo gingen laten.

Eerste keer in 13 jaar dat ik zoiets voorheb dat ik het zelf veroorzaakt heb.
    Hell must be empty, all the devils are here.

Deckard's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Maat van mij die wééral een HP-printer heeft gekocht terwijl ik het hem al 1000x gezegd heb van geen HP te kopen. Uiteraard weer problemen mee en wie vragen ze om te helpen?
    It is happening again

Licargon's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    De show zelf laat me warm noch koud. De 9374627ste dansgroep of 73747ste huismoeder die kan zingen... als ik voorspelbare televisie wil zien kijk ik wel naar Familie.
    Daar stoor ik mij nog het meeste aan (voor zover ik info over da programma binnenkrijg via social media). tis nen talentenjacht, NIET fucking Idool, rot op me u gezang.

Ik mag da programma echt ni kijke voor mne bloeddruk. Kwam vant weekend een filmke tegen van dieje kerel da nen bal 100x hoog ging houden me wa andere move'kes derbij, gevolgd door heel die farce van Koen en Laura 'Die hem gaan zoeken om hem nen golden buzzer te geven', 5 min slecht geacteerde in scene gezette flauwekul, holy fucking shit wa een frustrerend programma om te kijken... >.< Ze proberen het zelfs ni meer subtiel te houden.

Jammer genoeg wordk te vaak geconfronteerd me da programma via social media etc, dus het volledig buitensluiten lukt me nog altijd niet, en soms wint de nieuwgierigheid.. :P
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ohm Bekijk bericht
    Die duif dat binnen gevlogen kwam zodat onze Vlaamse Justin door het verschieten zichzelf in lichterlaaie zette vond ik toch niet zo voorspelbaar.

Voor mij is familie eigenlijk komedie.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Geloof dat Cowell ook een eigen record label heeft , Syco Music.
    Hij is ook degene die de members van One Direction na hun rejection heeft samen gezet, hij had ook Leona Lewis op zijn label back in de day met haar eerste hit en album, geloof way back in de day dat hij ook minstens somewhat verantwoordelijk was voor Westlife.

Anyway hij weet wel waar hij talent vind of hoe hij het erkend, dat is toch al een huge plus tov An Lemmens en Jens Dedoncker bv, maar idd het is redelijk triestig hier met zulke shows, we hebben veel beter volk in Belgie om in the voice te zitten of in deze show maar zoals aangehaald hierboven is got talent in Belgie niet meer dan een publiekshow en niets te maken met een echte talentenshow.
    Leona heeft tot en met haar 4de album bij Simon gezeten, dan is ze haar eigen weg opgegaan. Maar binnenkort zou ze terug naar Simon keren, ze heeft een enorme deal aangeboden gekregen in ruil dat ze meedoet aan de All Stars versie van XF in december.

Heb sterke connecties met Leona haar team en hoewel Simon een neus heeft voor talent, er is veel misgelopen achter de schermen. Veel foute beslissingen genomen , veel hits opgenomen maar uiteindelijk doorgegeven (We Found Love, All of Me, Not To Love Ya, ...) Niet allemaal Simon zijn schuld natuurlijk, maar eerder Syco.

Pagina 21 van 62 Eerste ... 1117181920212223242531 ... Laatste

Regels voor berichten