Pagina 2 van 134 Eerste 1234561252102 ... Laatste
    Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Niet gelezen misschien

I don't care. Als ik hier wakker gebeld wordt voor volk dat komt poepen en voor deurwaarders doe ik die hare post open.
    Bel de politie maar
    Niet alleen schending briefgeheim. Je post het ook nog eens online. Gezien je niet echt je privéleven verborgen houdt, is het ook op het randje van schending van privacy.
    Het maakt niet veel uit of je dat niks kan schelen, het is wel zo.

En je beseft dat als jij de post openmaakt en niet doorstuurt, zij ook niet kan weten dat de brief is aangekomen?
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Niet alleen schending briefgeheim. Je post het ook nog eens online. Gezien je niet echt je privéleven verborgen houdt, is het ook op het randje van schending van privacy.
    Het maakt niet veel uit of je dat niks kan schelen, het is wel zo.

En je beseft dat als jij de post openmaakt en niet doorstuurt, zij ook niet kan weten dat de brief is aangekomen?
    Alsof ik die weet wonen.
    Als ge na een jaar uw domicilie niet aanpast dan zijt ge lomp en steek ik daar 0.0 tijd in. Grow the fuck up.

Maar tis weer typisch sommigen hier. Dat rijdt al sluikstortend te snel en onder de drugs rond met haar kinderen zonder verzekering, maar oh "schending van de privacy!!!!"

En meer woorden maak ik daar niet vuil aan.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Was het sluikstorten of stond haar fiets gewoon geparkeerd op de stoep voor de deur
    As we all know, christmas is that mystical time of year when the ghost of Jesus rises from the grave to feed on the flesh of the living. So we all sing christmas carols to lull him back to sleep.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Vinceness's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    En als ze haar domicilie niet aanpast, kan de deurwaarder haar niet vinden.

We kunnen het afschrijven als een "honest mistake", maar gezien wat voor post ze misloopt denk ik dat het een weloverwogen keuze was. Wij krijgen ook nog steeds post van de Carrefour voor de vorige eigenaar, omdat ze de kosten op haar kredietkaart nog niet heeft terugbetaald (effectief per ongeluk open gedaan de eerste keer), maar de rest van haar post komt wel keurig op haar nieuw adres toe. Funny how that works.

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    https://www.ecops.be/information.php?Lang=NE is niet meer actief blijkbaar >.>
    *** Also sprach Zarathustra ***

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Alsof ik die weet wonen.
    Als ge na een jaar uw domicilie niet aanpast dan zijt ge lomp en steek ik daar 0.0 tijd in. Grow the fuck up.
    Maar tis weer typisch sommigen hier. Dat rijdt al sluikstortend te snel en onder de drugs rond met haar kinderen zonder verzekering, maar oh "schending van de privacy!!!!"
    En meer woorden maak ik daar niet vuil aan.
    Ik zeg toch niet dat je die post naar haar moet doorsturen? Schrijf er vooraan op "persoon woont hier niet meer" en steek hem gewoon in een rode brievenbus: Klaar.
    En het is toch niet omdat ik een probleem heb met de schending van privacy en van het briefgeheim, dat ik het gedrag van die vrouw goedkeur, zeg.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vinceness Bekijk bericht
    En als ze haar domicilie niet aanpast, kan de deurwaarder haar niet vinden.

We kunnen het afschrijven als een "honest mistake", maar gezien wat voor post ze misloopt denk ik dat het een weloverwogen keuze was. Wij krijgen ook nog steeds post van de Carrefour voor de vorige eigenaar, omdat ze de kosten op haar kredietkaart nog niet heeft terugbetaald (effectief per ongeluk open gedaan de eerste keer), maar de rest van haar post komt wel keurig op haar nieuw adres toe. Funny how that works.
    Tuurlijk zal het een weloverwogen keuze zijn. Maar die keuze mag zij maken. Dat post van haar wordt geopend en hier wordt geplaatst, is geen keuze die zij gemaakt heeft.
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Was het sluikstorten of stond haar fiets gewoon geparkeerd op de stoep voor de deur
    Vermits het 500 euro boete was ergens in Vlaams Brabant zal 't wel gene fiets op de stoep geweest zijn

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Familiale ruzies. Vooral als het mijn familie is en ik er tussenin zit en beide verwachten dat ik de ander eens "goed mijn gedacht zeg" en ik maar wat assertiever moet worden...

*zucht*

En wat-sla me dood dat niemand hier zelf op kan komen-als we nu eens als normale volwassenen zouden doen en beslissen dat het eigen ego heel erg misschien minder belangrijk is dan de harmonie op zijn geheel in de familie te bewaren...

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Familiale ruzies. Vooral als het mijn familie is en ik er tussenin zit en beide verwachten dat ik de ander eens "goed mijn gedacht zeg" en ik maar wat assertiever moet worden...

*zucht*

En wat-sla me dood dat niemand hier zelf op kan komen-als we nu eens als normale volwassenen zouden doen en beslissen dat het eigen ego heel erg misschien minder belangrijk is dan de harmonie op zijn geheel in de familie te bewaren...
    Meh harmonie in de familie is het niet echt waard als het geforceerd moet worden

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Meh harmonie in de familie is het niet echt waard als het geforceerd moet worden
    Ego laten primeren als je hierdoor je familie (en niet enkel die ene persoon waar je een conflict mee hebt) kwijt raakt ook niet ;p

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ego laten primeren als je hierdoor je familie (en niet enkel die ene persoon waar je een conflict mee hebt) kwijt raakt ook niet ;p
    Dat is voor die persoon om te beslissen lijkt me

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als mijn familie zou bestaan uit sommigen die hier op ‘t forum zitten zou ‘k tekenen om m’n familie kwijt te raken
    As we all know, christmas is that mystical time of year when the ghost of Jesus rises from the grave to feed on the flesh of the living. So we all sing christmas carols to lull him back to sleep.

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Dat is voor die persoon om te beslissen lijkt me
    In familieruzies is er nooit maar 1 slachtoffer he. Er zijn altijd partijen die zich gedwongen voelen om ook partij te moeten kiezen.
    Bvb: als in ruzie zou hebben met mijn zus, zouden mijn ouders zich ook gedwongen voelen om een kant te kiezen. Want wat doen ze bvb bij familiefeesten? Zelfs al zou ik er bvb voor kiezen om dan niet te komen om geen confrontatie met mijn zus te hebben, dat betekent dan ook dat mijn dochter geen kerst bij oma en opa zal vieren, de neefjes en nichtjes elkaar nauwelijks of nooit meer zullen zien, mijn ouders het zwaar zullen hebben omdat er iemand ontbreekt,...

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Als mijn familie zou bestaan uit sommigen die hier op ‘t forum zitten zou ‘k tekenen om m’n familie kwijt te raken

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    In familieruzies is er nooit maar 1 slachtoffer he. Er zijn altijd partijen die zich gedwongen voelen om ook partij te moeten kiezen.
    Bvb: als in ruzie zou hebben met mijn zus, zouden mijn ouders zich ook gedwongen voelen om een kant te kiezen. Want wat doen ze bvb bij familiefeesten? Zelfs al zou ik er bvb voor kiezen om dan niet te komen om geen confrontatie met mijn zus te hebben, dat betekent dan ook dat mijn dochter geen kerst bij oma en opa zal vieren, de neefjes en nichtjes elkaar nauwelijks of nooit meer zullen zien, mijn ouders het zwaar zullen hebben omdat er iemand ontbreekt,...
    Waarom zouden die een kant moeten kiezen? Ze kunnen natuurlijk een kant kiezen, maar dat moet helemaal niet. Wat dan het gevolg is voor feestjes enzo dat hangt in dat geval van uzelf af eh. Als zij u uitnodigen maar jij beslist om niet te gaan omdat je ruzie hebt met je zus dan hebben zij geen kant gekozen, jij hebt dat gekozen.

Pagina 2 van 134 Eerste 1234561252102 ... Laatste

Regels voor berichten