Vogroth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Aarschot is precies antwerpen geworden,
    https://www.hln.be/in-de-buurt/aarsc...t7kZCSFPl6GblU

Leuk zo in de buurt van waar uwe auto staat, wa zit ne 51 jarige me bommekes te spelen....
    Xboxlive: Vogroth Steam: MrsMetalCookie Battlenet: Vogroth#2386
    The Custombeast: NZXT H440 Red/Black - i5-6600k CPU - 3,5 GHz - SYTHE Fuma tower power SCFM-1000 - MSI Z170 Gaming Pro Carbon - MSI GTX 1070 gaming x 8G - Corsair 16GB DDR4 Red 3000 mhz - Corsair RM550X - WD 1TB - SAMSUNG SSD 256GB - SAMSUNG 24 Inch monitor - CORSAIR K70 RGB Rapidfire - CORSAIR SABRE RGB - SEHNHEISER GSP350

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vogroth Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Aarschot is precies antwerpen geworden,
    https://www.hln.be/in-de-buurt/aarsc...t7kZCSFPl6GblU

Leuk zo in de buurt van waar uwe auto staat, wa zit ne 51 jarige me bommekes te spelen....
    Ofwel lees ik mis maar tis die van 51 die de mannekes met de bommetjes heeft geslagen?

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Ofwel lees ik mis maar tis die van 51 die de mannekes met de bommetjes heeft geslagen?
    volgens de versie van het krantenartikel niet.
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    volgens de versie van het krantenartikel niet.
    Awel ja ik heb het mis gelezen

iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Brief in de bus dat ik terugkrijg van de belastingen. Zou een glimlach moeten zijn, alleen vind ik het compleet van de pot gerukt dat je voor het aanslagjaar 2018 terugkrijgt eind maart 2020 >.< Als het om te betalen is zal het wel sneller gaan..

JPV's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door horste Bekijk bericht
    Brief in de bus dat ik terugkrijg van de belastingen. Zou een glimlach moeten zijn, alleen vind ik het compleet van de pot gerukt dat je voor het aanslagjaar 2018 terugkrijgt eind maart 2020 >.< Als het om te betalen is zal het wel sneller gaan..
    Aanslagjaar 2018 (inkomsten 2017) moet je ten laatste op 30/06/2019 gevestigd krijgen, dus wss vergis je je van jaar.
    “To bring about change, you must not be afraid to take the first step. We will fail when we fail to try.”
    Rosa Parks

iTrader
    20 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
    Aanslagjaar 2018 (inkomsten 2017) moet je ten laatste op 30/06/2019 gevestigd krijgen, dus wss vergis je je van jaar.
    Inkomsten 2018, aanslag 2019 idd. Neemt niet weg dat het best lang duurt iig

waffel's schermafbeelding
    iTrader
    101 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Kijk ook naar Waffel zijn link daar. 'hij gebruikt zelfs een helicopter om meer bij zijn familie te zijn ondanks zijn druk leven'.. Dat zijn mensen die kunnen doen wat ze willen en er voor kiezen om hun leven zo druk te maken dat ze met moeite tijd hebben voor hun kinderen. Dat is een minimum, geen verdienste.

Dus ik zou zeggen dat mijn ergernis (weerom) de media is en mensen met hun verafgoding van sporters, acteurs, zangers, etc
    https://www.youtube.com/watch?v=D4HPie3aNKA

3m50-5m
    Utah Jazz

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Niet echt verwonderlijk komende van de plaatselijke Bart De Pauw fan
    Die idd hetzelfde voor gehad heeft ja, veroordeling door de maatschappij terwijl indien hij een average joe geweest was niemand het had geweten, want ja geen enkele vorm van straf or gerechtelijke veroordeling. Maar blijkbaar geldt daar schuldig tot het tegendeel bewezen is, jammer ik vertrouw nog altijd op bepaalde basisprincipes van ons recht, bekende kop of niet, maar blijkbaar kan dat losjes gebruikt worden van zodra je zelf denkt dat iemand schuldig is voor sommigen.

Maar niveau wel hoor, moet ik zeggen voor iemand die volwassen is en kinderen heeft dacht ik, echt top niveau . Argumenten op denk ik dan? Dat is op zich dan zelfs geen schande maar dan zo beetje laag bij de grond beginnen aanvallen over iets dat niks met Kobe te maken heeft tja, ... .

Dacht dat er toch meer klasse inzat bij jou, ik heb me helaas jammerlijk genoeg vergist. Op zich had ik het sowieso al kunnen weten na de laatste posts maar toch, het verrast me wel nog.

Enfin soit Bart De Pauw zal nog wel een nieuwe kans krijgen .

Kobe helaas niet .

Edit: Ik ben niet "de" plaatselijke De Pauw fan, in bepaalde fb groepen alleen zitten er duizenden en duizenden, en terecht natuurlijk. Briljant TV-maker die gestraft is door de media voor iets waar nooit een proces of gerechtelijke veroordeling (of zelfs maar zaak volgens mij) van gekomen is.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Die idd hetzelfde voor gehad heeft ja, veroordeling door de maatschappij terwijl indien hij een average joe geweest was niemand het had geweten, want ja geen enkele vorm van straf or gerechtelijke veroordeling. Maar blijkbaar geldt daar schuldig tot het tegendeel bewezen is, jammer ik vertrouw nog altijd op bepaalde basisprincipes van ons recht, bekende kop of niet, maar blijkbaar kan dat losjes gebruikt worden van zodra je zelf denkt dat iemand schuldig is voor sommigen.

Maar niveau wel hoor, moet ik zeggen voor iemand die volwassen is en kinderen heeft dacht ik, echt top niveau . Argumenten op denk ik dan? Dat is op zich dan zelfs geen schande maar dan zo beetje laag bij de grond beginnen aanvallen over iets dat niks met Kobe te maken heeft tja, ... .

Dacht dat er toch meer klasse inzat bij jou, ik heb me helaas jammerlijk genoeg vergist. Op zich had ik het sowieso al kunnen weten na de laatste posts maar toch, het verrast me wel nog.

Enfin soit Bart De Pauw zal nog wel een nieuwe kans krijgen .

Kobe helaas niet .

Edit: Ik ben niet "de" plaatselijke De Pauw fan, in bepaalde fb groepen alleen zitten er duizenden en duizenden, en terecht natuurlijk. Briljant TV-maker die gestraft is door de media voor iets waar nooit een proces of gerechtelijke veroordeling (of zelfs maar zaak volgens mij) van gekomen is.
    Wanneer komt Erik Van Looy's donkere geheim uit?
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    Wanneer komt Erik Van Looy's donkere geheim uit?
    Dat durf ik hier niet meer zeggen . Vorig weekend nog wel over gehad met een decorbouwster van in den tijd .

Tis wel de tweede wiens plaat blijft hangen en wiens niveau ik net iets hoger had ingeschat vandaag (het niveau niet alleen van vandaag uiteraard) .

Toch tof dat er niet op de man gespeeld wordt!
    Laatst gewijzigd door AreVee; 29 januari 2020 om 09:43

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Five-seveN Bekijk bericht
    Ik had nooit schrik van de tandarts tot ik eens 2 weken tandpijn gehad heb NA het opvullen van een gaatje (waar ik dus eerst geen pijn aan had).
    Krijg je reactie, en staat ook op internet: "gevoeligheid kan een paar dagen tot een paar maanden duren".
    24/7 tandpijn noem ik geen gevoeligheid. Paracetamol was gelukkig zeer effectief.

Dit is uiteindelijk wel voorbij gegaan, maar als ik nu mijn tandenborstel gebruik dan is het dus minstens 2 minuten aan een stuk.
    Zoiets opnieuw kan ik missen als kiespijn.
    Idem.
    Totaal geen pijn voor ik ging. Blijkbaar was het toch wel een redelijk diep gat in de wijsheidstand, gisteren na het werk toch maar even gebeld en dit kon gebeuren.
    Met wat pech inderdaad 4-6 weken "last"

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Dat durf ik hier niet meer zeggen . Vorig weekend nog wel over gehad met een decorbouwster van in den tijd .

Tis wel de tweede wiens plaat blijft hangen en wiens niveau ik net iets hoger had ingeschat vandaag (het niveau niet alleen van vandaag uiteraard) .

Toch tof dat er niet op de man gespeeld wordt!
    Ik was vroeger ook zo snel in mijn gat gebeten. Geen zorgen: dat betert wel met de jaren.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    Ik was vroeger ook zo snel in mijn gat gebeten. Geen zorgen: dat betert wel met de jaren.
    Thanks voor de wijsheid maar k vrees dat zo'n zaken mij toch lang zullen blijven irriteren, nu goed ge weet nooit (hoeveel ouder zijt ge uiteindelijk ook? jaar of twee-drie veel meer zal t zeker niet zijn, toen je uw thesis met succes en veel punten hebt verdedigd zat ik ook al wel halfweg mijn opleiding ofzo).

K zal t u iig laten weten als ge tegen dan nog niet dood zijt van ouderdom.

K beloof wel dan dat ik niet meteen de eerste dagen na of de dag zelf van je overlijden hier zal komen slecht spreken, ik vind dat namelijk nogal walgelijk maar daar zijn de meningen hier duidelijk over verdeeld .

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Thanks voor de wijsheid maar k vrees dat zo'n zaken mij toch lang zullen blijven irriteren, nu goed ge weet nooit (hoeveel ouder zijt ge uiteindelijk ook? jaar of twee-drie veel meer zal t zeker niet zijn, toen je uw thesis met succes en veel punten hebt verdedigd zat ik ook al wel halfweg mijn opleiding ofzo).

K zal t u iig laten weten als ge tegen dan nog niet dood zijt van ouderdom.

K beloof wel dan dat ik niet meteen de eerste dagen na of de dag zelf van je overlijden hier zal komen slecht spreken, ik vind dat namelijk nogal walgelijk maar daar zijn de meningen hier duidelijk over verdeeld .
    25 jaar.

Pagina 186 van 227 Eerste ... 86136176182183184185186187188189190196 ... Laatste

Regels voor berichten