Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ik heb het in een andere thread al gezegd, maar het is precies of we reden 10 en meer jaar geleden allemaal stekeblind rond in het donker. Zeker in België begrijp ik toch de meerwaarde niet van zo'n krachtige lichtbronnen. Al verschillende keren met zo'n SUV achter mij gereden waardoor je niet meer in de spiegel ziet en heel het interieur is meeverlicht.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

Bompaization's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    In het UZ aan het wachten op mijn afspraak, en een overjaarse idioot zit op fb messenger met alle geluidjes aan op full volume.
    Het is nochthans niet de afdeling psychiatrie.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk

denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb het in een andere thread al gezegd, maar het is precies of we reden 10 en meer jaar geleden allemaal stekeblind rond in het donker. Zeker in België begrijp ik toch de meerwaarde niet van zo'n krachtige lichtbronnen. Al verschillende keren met zo'n SUV achter mij gereden waardoor je niet meer in de spiegel ziet en heel het interieur is meeverlicht.
    20 jaar geleden reden we inderdaad stekeblind rond als je vergelijkt met moderne wagens.

Je kan nooit genoeg licht hebben.

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
    Allez dan, iedereen straks naar huis met de grootlichten aan!
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ik heb het in een andere thread al gezegd, maar het is precies of we reden 10 en meer jaar geleden allemaal stekeblind rond in het donker. Zeker in België begrijp ik toch de meerwaarde niet van zo'n krachtige lichtbronnen.
    Eerlijk gezegd: tot 3.5j geleden heb ik altijd met halogeen rondgereden, daarna 2.5j met xenon, en nu al bijna een jaar met LED. Bij geen enkele stap had ik het gevoel "amai, nu zie ik efkes een pak beter".

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    14 Post(s)
    20 jaar geleden reden we inderdaad stekeblind rond als je vergelijkt met moderne wagens.

Ik heb op vakantie in de States meermaals het tegenovergestelde ervaren. Ik heb veel meer problemen met verblinding door te sterke lampen en het grote contrast, dan met duisternis an sich.
    ❀❀❀Jawel, 9lives loopt ook dit jaar weer voor Kom Op Tegen Kanker!❀❀❀
    En we rekenen op JOU om het doel te bereiken! Vele kleintjes maken een grote!
    (Met de bijbehorende meet)

Storten kan hier, vanaf 40€ is het aftrekbaar: https://www.100kmrun.be/team/9lives

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Eerlijk gezegd: tot 3.5j geleden heb ik altijd met halogeen rondgereden, daarna 2.5j met xenon, en nu al bijna een jaar met LED. Bij geen enkele stap had ik het gevoel "amai, nu zie ik efkes een pak beter".
    Tot je van de leds terug in een auto met halogeen stapt. Het is dan dat je het verschil merkt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Allez dan, iedereen straks naar huis met de grootlichten aan!
    Het verschil tussen grootlichten en dimlichten zit vooral in de hoogte van de regeling, niet in de lichtsterkte.
    Een moderne dim ledlamp geeft meer licht dan een oude fahr halogeen.

Maar als je nu met je led rondrijdt en direct daarna in een oude wagen stapt zal het plots lijken alsof je met standlicht rondrijdt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Ik heb op vakantie in de States meermaals het tegenovergestelde ervaren. Ik heb veel meer problemen met verblinding door te sterke lampen en het grote contrast, dan met duisternis an sich.
    Je ogen wennen natuurlijk aan het donker. En zolang het gewoon rechtdoor is is dat ook geen probleem.
    Maar als je relief in de weg wil zien dan heb je gewoon licht nodig.

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Castil Bekijk bericht
    Tot je van de leds terug in een auto met halogeen stapt. Het is dan dat je het verschil merkt.
    Maar als je nu met je led rondrijdt en direct daarna in een oude wagen stapt zal het plots lijken alsof je met standlicht rondrijdt.
    Mogelijk wel hoor. Maar in de xenon-tijd hoorde je dat toch al, hoe xenon een miljoen miljard keer beter was dan halogeen terwijl ik bij die ene overstap niet echt een wereld van verschil ervaren heb.

Nu goed, ik heb ook niet zo vaak last van andermans verlichting dus zie ik ook niet echt het probleem om betere verlichting te hebben.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb vandaag een hele dag onder mijn voeten gekregen van mijn leidinggevende. Als ge dan op het toilet en je hoort hem
    Bezig... precies een Harley Davidson. Dan ben je er minder onder de indruk van zo’n schijtvent.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    weer rare nummers die bellen... Kut-scammers.
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Mogelijk wel hoor. Maar in de xenon-tijd hoorde je dat toch al, hoe xenon een miljoen miljard keer beter was dan halogeen terwijl ik bij die ene overstap niet echt een wereld van verschil ervaren heb.

Nu goed, ik heb ook niet zo vaak last van andermans verlichting dus zie ik ook niet echt het probleem om betere verlichting te hebben.
    Ik vond de overstap van halogeen naar LED toch een serieuze revelatie

Heb sowieso wel moeite met mijn zicht als het donker is.
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    44 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Samen maken we de Grote Markt van morgen! | Stad Sint-Niklaas

Bijna geen woorden voor, of misschien toch één enkel, geldverkwisting.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper-- Ik zit wat anders in elkaar.
    [<BR>]Crusher, regiment leader Black Raiders @ Modern Warfare (2019)

=CID=Drone's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvezz Bekijk bericht
    Samen maken we de Grote Markt van morgen! | Stad Sint-Niklaas

Bijna geen woorden voor, of misschien toch één enkel, geldverkwisting.
    ik woon vlak aan de markt en het enige dat ze op de moment zouden moeten doen is een 2e in/uitgang voor de parking en er voor zorgen dat men van op de parklaan naar het heymanplein kan gaan

eventueel de hoge rand rondom de markt verlagen

de rest is idd verspilling
    Walther Hagens
    31/10/1947 - 5/4/2006

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    44 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door =CID=Drone Bekijk bericht
    ik woon vlak aan de markt en het enige dat ze op de moment zouden moeten doen is een 2e in/uitgang voor de parking en er voor zorgen dat men van op de parklaan naar het heymanplein kan gaan

eventueel de hoge rand rondom de markt verlagen

de rest is idd verspilling
    Dat zou inderdaad een grote verbetering zijn. Nu willen ze de markt nog meer autoluw maken, dus zullen de files alleen maar nog langer worden.
    De oostelijke tangent is ook nog maar een flauwe schets op een bierviltje, terwijl de westelijke amper gebruikt wordt.
    Veel verkeer kent maar één manier om van noord naar zuid te geraken: over de markt.

Tijdens de donderdagse marktdag, is het file vanaf de Heistraat tot aan het kruispunt van het Heymanplein.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper-- Ik zit wat anders in elkaar.
    [<BR>]Crusher, regiment leader Black Raiders @ Modern Warfare (2019)

Pagina 175 van 227 Eerste ... 75125165171172173174175176177178179185225 ... Laatste

Regels voor berichten