iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KerberosX Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dermee dat ik ver weg blijf van social media. Hoe properder op foto, hoe vuiler int echt.
    Proficiat
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Nu ben ik al wel naar wat feestjes geweest en wel wat ranzige shit gezien maar den deze sloeg toch alles wel.

Ik sta buiten met een maat die sigaret aan t roken is, redelijk wat volk daar buiten toch zeker 40-50 man, een wijf (dat niet eens zo verschrikkelijk zat was hoogstens wat beschonken) die daar in t midden van de weg broek afdoet en begint te zeiken, nu bon dat heb ik op zich nog al gezien, t is al ranzig maar (helaas) niet extreem abnormaal.

Bon die gaat terug naar binnen, t was geen lelijke dus ik herinner me dat gezicht wel (niet dat ik ook maar iets wou proberen een wijf dat zo'n dingen doet bolt het maar direct terug af) en what the fuck zie ik, dat die een "wijnglas" vasthoudt en aan iedere kerel die passeert vraag om is te drinken, ben er quasi zeker van dat daar restanten (of volledige delen) van haar fucking zeik inzaten, echt hoe laag zijde dan gevallen seg. Heb er men gedacht wel tegen gezegd tijdens t passeren maar niet meer en heb daar eig al dik spijt van. Idioot wijf.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Nu ben ik al wel naar wat feestjes geweest en wel wat ranzige shit gezien maar den deze sloeg toch alles wel.

Ik sta buiten met een maat die sigaret aan t roken is, redelijk wat volk daar buiten toch zeker 40-50 man, een wijf (dat niet eens zo verschrikkelijk zat was hoogstens wat beschonken) die daar in t midden van de weg broek afdoet en begint te zeiken, nu bon dat heb ik op zich nog al gezien, t is al ranzig maar (helaas) niet extreem abnormaal.

Bon die gaat terug naar binnen, t was geen lelijke dus ik herinner me dat gezicht wel (niet dat ik ook maar iets wou proberen een wijf dat zo'n dingen doet bolt het maar direct terug af) en what the fuck zie ik, dat die een "wijnglas" vasthoudt en aan iedere kerel die passeert vraag om is te drinken, ben er quasi zeker van dat daar restanten (of volledige delen) van haar fucking zeik inzaten, echt hoe laag zijde dan gevallen seg. Heb er men gedacht wel tegen gezegd tijdens t passeren maar niet meer en heb daar eig al dik spijt van. Idioot wijf.
    Ik denk dat op eender welk feestje het percentage "handen wassen na het plassen" exponentieel daalt naarmate de alcoholintoxicatie stijgt, losstaand van het geslacht.

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Is er dan géén toilet op dat feestje? En zijn er géén huizen in de buurt waar je even kan aanbellen als de nood hoog is? Indien het antwoord 2x neen is dan ga ik toch ook ergens snel een steegje zoeken en gaat de broek gewoon naar beneden sé. Ik heb altijd WC papier en een zakje bij voor zo'n noodgevallen en ik smijt dit dan weg in die vuilbakjes aan een bushalte of die vuilbakjes van de gemeente. (als die in de buurt zijn)

Ik zou dat dan wel niet in het zicht doen natuurlijk .. maar no offense ik ga echt niet in mijn broek schijten en dan een ganse avond met een bruine vlek rondlopen ..

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KerberosX Bekijk bericht
    Ik denk dat op eender welk feestje het percentage "handen wassen na het plassen" exponentieel daalt naarmate de alcoholintoxicatie stijgt, losstaand van het geslacht.
    Is nog verschil tussen handen niet wassen na het plassen (ik pleit ook al wel eens schuldig daaraan) of voor een publiek uw behoefte doen en erna dan proberen dat te laten drinken door mannen he?

Moest ik ze het niet zien doen hebben k had op zen minst gestopt voor een klapke (want t was geen misse), gedronken daar twijfel ik aan maar ik kan me voorstellen dat als je zat en/of geil staat dat je t gerust binnenkapt... .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Is er dan géén toilet op dat feestje? En zijn er géén huizen in de buurt waar je even kan aanbellen als de nood hoog is? Indien het antwoord 2x neen is dan ga ik toch ook ergens snel een steegje zoeken en gaat de broek gewoon naar beneden sé. Ik heb altijd WC papier en een zakje bij voor zo'n noodgevallen en ik smijt dit dan weg in die vuilbakjes aan een bushalte of die vuilbakjes van de gemeente. (als die in de buurt zijn)

Ik zou dat dan wel niet in het zicht doen natuurlijk .. maar no offense ik ga echt niet in mijn broek schijten en dan een ganse avond met een bruine vlek rondlopen ..
    Toilet was er uiteraard wel, maar betalend (vijftig cent geloof k), huizen niet echt was kaai in antwerpen in wat container achtige dingen (wel top gemaakt vanbinnen ze en zelfs geluid dik ok), vermoed dat die vijftig cent dan t probleem zal geweest zijn... .

Natuurlijk ja als er geen wc zou geweest zijn en ik moet dringend ja dan ga ik ook... . Maar op een feestje waar toch al gauw paar honderd man zal geweest zijn waren er voldoende wc's hoor . Zowel voor vrouwen als mannen.

Edit: Ah ik snap de verwarring bij de eerste poster al! Ik bedoel niet dat er zeik aan haar handen dan zo naar haar glas zou gegaan zijn (enfin dat ook) maar dat er effectief zeik in dat glas zat, die ze er zelf heeft ingepist... .
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht

Dat klinkt alsof gij een regelmatige wildkakker zijt.

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hoe kan er nu zeik in haar wijnglas komen van gewoon vast te houden..?

Ik denk dat je meer zeikrestanten binnen krijgt na een goeie befbeurt dan van haar glas te drinken.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Hoe kan er nu zeik in haar wijnglas komen van gewoon vast te houden..?

Ik denk dat je meer zeikrestanten binnen krijgt na een goeie befbeurt dan van haar glas te drinken.

Ik interpreteer het verhaal dat ze in dat glas geplast heeft..
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik ging eens golubtsi (gevulde koolbladeren) maken. Lol. Ik denk dat ik weldra het slechtste gerecht uit mijn kookgeschiedenis aan mijn lief zal presenteren.

De titel op de menu is alvast aangepast naar gedeconstrueerde golubtsi.
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Als hij het niet lekker vindt kan je nog altijd gewoon in z’n glas pissen
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Ik interpreteer het verhaal dat ze in dat glas geplast heeft..
    Ja ik ook eerst, dan heb ik het nog eens terug gelezen maar staat er precies toch niet in..

Als het zo is dan is het redelijk ziek..

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ja ik ook eerst, dan heb ik het nog eens terug gelezen maar staat er precies toch niet in..

Ja ik lees toch ook alsof dat die gedeeltelijk in dat glas gepist heeft se....

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    Dat klinkt alsof gij een regelmatige wildkakker zijt.
    Ik ben iemand die veel loopt. En als ik een toerke doe van 20+km dan heb ik inderdaad altijd WC papier en een zakje bij voor het geval dat ..
    En uit gewoonte ben ik dat dan gaan veralgemenen en heb ik die zaken standaard gewoon bij mij.

En ja ik geef toe: Ik heb ooit al eens gaan wildkakken. Toen ik tijdens een LSD 15km ver was van huis en ik midden in de bossen plots diarree kreeg. Dan kan je echt niet inhouden tot een paar km verder hoor.

Op school in het lager middenbaar (ik denk dat we een jaar of 13 waren), hebben we dat ook eens gedaan. Met een tiental jongens één voor één in een lege fles plassen en dan rondgaan op school en aan iedereen vragen of ze geen dorst hadden. En ene heeft dat toen effectief aangenomen en opgedronken .. en lachen dat wij deden!

Maar goed, enough said .. ik schaam mij daar nog om, nu zou ik dat nooit meer doen .. maar ja .. in die jonge jaren deden we vanalle streken ..
    Laatst gewijzigd door makila; 12 januari 2020 om 18:25

coldplayke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Als hij het niet lekker vindt kan je nog altijd gewoon in z’n glas pissen
    De smaak was niet slecht, maar het zag er wel erger uit dan een glas pis.
    We are each our own devil and we make this world our hell - Oscar Wilde <3

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Droogkast gaf opeens foutmelding, opgezocht wat het was en proberen te verhelpen,.... Veel gevloek en gezweet en geprul later was het helemaal om zeep.
    Och Ja, was al een oud beestje en mocht wel vervangen worden door een nieuwer/groter/zuiniger model maar nu liefst nog niet....

Pagina 171 van 239 Eerste ... 71121161167168169170171172173174175181221 ... Laatste

Regels voor berichten