Pieterjan94's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Wat is ook de kostprijs voor dat event? Vuurwerk dat ze afsteken alleen is al een goeie 30k, dan nog hulpdiensten die paraat moeten staan, kuisploegen die blikjes en flessen mogen oprapen op het plein de dag nadien etc etc... Wat scheelt dat als je alles optelt over heel Vlaanderen? Hoeveel rollen vuilzakken zijn dat wel niet!!!

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Om eerlijk te zijn vind ik de duizenden "cadeautjes van 5-10 euro" die afgegeven worden met nieuwjaar, plastieken of goedkope brol dat niemand nodig heeft iedereen zo rap mogelijk wil wegsmijten, meer vervuilend dan wat houten en kartonnen vuurwerk afsteken. Elke keer iemand het volgend nutteloos belachelijk cadeau open trekt, denk ik weer ocharme de afvalberg. En tis niet omdat je iets 5 jaar in een kast zet dat het geen afval is.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan94 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wat is ook de kostprijs voor dat event? Vuurwerk dat ze afsteken alleen is al een goeie 30k, dan nog hulpdiensten die paraat moeten staan, kuisploegen die blikjes en flessen mogen oprapen op het plein de dag nadien etc etc... Wat scheelt dat als je alles optelt over heel Vlaanderen? Hoeveel rollen vuilzakken zijn dat wel niet!!!
    Vervang het door een concert en dat blijft gelijk hoor

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Five-seveN Bekijk bericht
    Om eerlijk te zijn vind ik de duizenden "cadeautjes van 5-10 euro" die afgegeven worden met nieuwjaar, plastieken of goedkope brol dat niemand nodig heeft iedereen zo rap mogelijk wil wegsmijten, meer vervuilend dan wat houten en kartonnen vuurwerk afsteken. Elke keer iemand het volgend nutteloos belachelijk cadeau open trekt, denk ik weer ocharme de afvalberg. En tis niet omdat je iets 5 jaar in een kast zet dat het geen afval is.
    Bij ons is dat voor €25 en daar heb ik ook een beetje het gevoel dat als ik iets voor dat geld echt zou willen ik het al lang zou gekocht hebben. Maar echt rommel wordt er niet gekocht, dit jaar heb ik een kamerplant gehad bijvoorbeeld.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    We kunnen ook gewoon alle dingen waar mensen een beetje plezier aan beleven verbieden. Dan is het probleem van de afvalberg in een keer opgelost.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    We kunnen ook gewoon alle dingen waar mensen een beetje plezier aan beleven verbieden. Dan is het probleem van de afvalberg in een keer opgelost.
    Jij en jouw verbieden! Precies toch wat dictatoriale trekjes!

iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik heb hier al eens een lijst gezet met wat ik allemaal zou verbieden als dictator. Jammer dat 9lives de meest brakke search ooit heeft, anders had ik die nog eens opgezocht.

lammeken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Inderdaad.
    Gang is alles,remmen is angst

PSN: yellow-intruder

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malan Bekijk bericht
    Je moet wel een zielig leven hebben als vuurwerk je enige pleziertje is. Wat is daar eigenlijk zo leuk en mooi aan?
    Ik heb nergens gewag gemaakt van enig pleziertje, wel dat het maar een half uur plezier is (wat misschien nog een argument kan zijn zelfs, het feit dat het kort plezier is). En ja wat is daar eigenlijk zo leuk en mooi aan? Dat is voor iedereen anders he, ik zou geen traan laten moest vuurwerk wereldwijd verdwijnen, maar ik zou ook geen traan laten moesten 99,9% van alle muziekgroepen verdwijnen (mensen genoeg die deze nacht weer niks geslapen hebben omdat andere mensen plezier wilden hebben maar gun hen dat aub, ik stond zelf ook tussen de feesters in t centrum van Berlijn), ik zou geen traan laten moest het motorcross parcours in de buurt van mijn ouderlijk huis verdwijnen, zondags héél vaak urenlang motorgeluiden ipv rust maar opnieuw gun hen dat, in de winter en door de week rijden ze daar nauwelijks tot niet en dus geen last van, dat ze dan zondags al eens wat meer rijden is wat mij betreft dik ok. Je kan niet gaan leven in een wereld met andere mensen, dieren, ... en dan verwachten dat je nooit nergens enige vorm van overlast krijgt.

Leven en laten leven. Hoef je vuurwerk mooi te vinden? Tuurlijk niet. Moet je mensen dat gunnen die ene dag per jaar? Absoluut, wat mij betreft. Zelfs al zou je daar zelf, gedurende hoogstens enkele uren per jaar, last van ondervinden.

Edit: En ik vind vuurwerk overigens echt nog wel mooi, kleurrijk, verrassend qua patronen, indrukwekkend l licht en klansspel tijdens een donkere nacht. Zelf vuurwerk afsteken daar ken ik mezelf veel te goed voor, daar begin ik niet aan. Maar als het door professionelen gebeurd, dan kijk ik mijn ogen wel uit ja. Maar dat hoeft daarom zeker niet iedereen te vinden.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylverscythe Bekijk bericht
    Zelf hebben we een nogal angstige asielhond, maar voor dat beest is dat gewoon een extra zaak om nerveus van te worden, desnoods gaat hij zich verstoppen, maar ik denk niet dat hij er iets aan zal overhouden.
    Onze hond komt ook uit het asiel. De eerste maanden huilde hij voor vanalles: een bromfiets, een auto, een voetganger, bliksem, donder, een harde knal .. en dat was echt huilen van grote schrik. Hij kroop vanaf dag 1 dan dicht tegen mij aan. Een hond voelt dat erg snel dat je het beste met hem voorhebt hé

En nu heeft hij van niks schrik meer. En de laatste jaren is hij ook een beetje doof geworden dus nu is het nog minder
    Hij is nu toch al 15+ jaar (waarvan ruim 14 jaar bij ons) dus ik denk niet dat hij er iets aan heeft overgehouden op de lange termijn ..

En zoals gezegd: een hartaanval is héél erg, ook als je hond dit krijgt. En sterven van pure schrik, dat is volgens mij effectief mogelijk, maar dat gebeurt zo snel nog niet. 99% op 100 wil dat dan zeggen dat je hond al iets aan zijn/haar hart had. Wat natuurlijk een spijtige zaak is.
    Laatst gewijzigd door makila; 1 januari 2020 om 15:57

iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Veel dieren zijn al even kwetsbare sneeuwvlokjes als hun baasje geworden als je sommige berichten op sociale media mag geloven. De woef valt nog net niet dood van de schrik als het alarm van de microgolf aan gaat.
    Laatst gewijzigd door Carrion; 1 januari 2020 om 16:36

Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Sociale appartementen blok naast ons:
    Vuurwerk en luide muziek van 11:30 tot 02:00.
    Zelf een wilde enkele knal rond 03:00 gevolgd met heel wat gelach.

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Shit wat een kater. En straks nog gaan werken

Vannacht ook nog iemand tegen gekomen die in t midden van de straat lag en niet op z’n benen kon staan. Naar de zijkant gedragen, ambulance gebeld ... Dan is die persoon agressief beginnen doen tegen de ambulanciers en ons groepje verraders beginnen noemen.
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Veel dieren zijn al even kwetsbare sneeuwvlokjes als hun baasje geworden als je sommige berichten op sociale media mag geloven. De woef valt nog net niet dood van de schrik als het alarm van de microgolf aan gaat.
    Ook twee honden gehad die er abnormaal veel schrik van hadden.
    Ja dan vloek je wel eens en wil je die 'woede' uitten.

Het enige verschil is vroeger kon je dat niet makkelijk de wereld in sturen of werd het niet opgepikt.
    Nu krijg je 20 000 likes en komt het tot in de politiek.

De samenleving catered tegenwoordig nogal veel voor het sociale en het hyper gevoelige.
    Dat zie je ook in onze opleidingen tegenwoordig, het maakt minder uit of je het nog kan en meer of je moeite deed.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mijn kredietkaart dat geweigerd wordt op 2 verschillende websites waar ik al eens eerder iets gekocht had. What the fuck. Ne keer horen bij de bank morgen als ze open zijn om te zien of ze het kunnen oplossen.

Pagina 156 van 225 Eerste ... 56106146152153154155156157158159160166206 ... Laatste

Regels voor berichten