neutrofiel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeHunt Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    mind = blown
    Ik dacht serieus dat ze dat nog altijd deden met zo een vaag zwart-wit beeld waarmee ze dan op zoek gaan naar een uitstulping of een streepje
    Op 12 weken: Eigenlijk volledig gevormd (vingers, tenen, oren, genitaliën) en ongeveer 5 cm groot.

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Dat vond ik nu eens echt overbodig tbh. Wij moesten dat laten doen, omdat ze twijfelden over een hartafwijking (wat vals alarm bleek te zijn), maar zouden dat anders nooit gevraagd hebben.
    Het geeft een gezicht aan het schepsel dat in uw madam aan het groeien is, vond je dat niet leuk?

Ik anders wel...
    Bij ons werd dit, ongevraagd, bij elke consultatie bij de gynaecoloog gedaan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neutrofiel Bekijk bericht
    Op 12 weken: Eigenlijk volledig gevormd (vingers, tenen, oren, genitaliën) en ongeveer 5 cm groot.
    En de termijn voor abortus wordt 18 weken zeker...?

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Wij gaan het 24 dec voor de eerste keer zien en horen.
    Ben wel benieuwd.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

BlackOccult's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remake Bekijk bericht
    Broer zijn zoontje verloren op 14 weken zwangerschap na plotse ziekte. Op zo'n moment kan de wereld vergaan en is dat bijzaak. Die kleine was nu al de koning van de familie.
    Sterkte!
    Last.fm | Followmy.tv
    SW-5777-0196-5984

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TNTim Bekijk bericht
    Het geeft een gezicht aan het schepsel dat in uw madam aan het groeien is, vond je dat niet leuk?

Ik anders wel...
    Bij ons werd dit, ongevraagd, bij elke consultatie bij de gynaecoloog gedaan.
    Aan die 3D echo vond ik ook helemaal niks, we hebben dat bij de 1ste laten doen want we wilden het proberen, dat gaan we nu bij de 2de zeker niet meer laten doen. De foto's / film liggen hier ergens in de kast, ik denk niet dat we ze nog ooit bekeken hebben.

Cerv.Be's schermafbeelding
    iTrader
    265 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ik vond die 3D echo ook maar niks, hoeft voor mij echt niet. Bij ons heeft die gynaecoloog dit een 2-tal keer zelf gedaan zonder wij ernaar vroegen.
    ~ Desktop: Intel Core i5 6600K @ 4.5 Ghz - Asus Pro Gaming Z170I - Corsair 2x8GB DDR4 @ 2933 Mhz - GTX 970 4GB - 4.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: BenQ 2420Z @ 144hz - NZXT Manta (mini-ITX) - Corsair Strafe - Asus ROG Gladius - Asus ROG Orion Pro - Win 10 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ XPS 15 9550: Intel Core i7 6700HQ @ 2.6Ghz - 2x8GB DDR4 - GTX 960M 2GB - 15" @ 3840x2160 - Win 10 Pro @ Samsung PM951 500GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 265(100%), eBay: 192(100%), 2dehands.be: 23(100%) | ~ Steam: Cerv.Be | ~ #9lives CS:GO | APEX | RL discord: https://discord.gg/yr2W4B6

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    @Bubba
    Eenmaal hij geboren was, heb ik daar nu ook niet meer naar gekeken.

Toen de foto genomen werd waarop de eerste keer zijn gezicht duidelijk zichtbaar was, heb ik daar toch meer dan één keer naar zitten staren.
    Kan me 3,5 jaar later nog elk detail op die foto herinneren.

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Maandagnamiddag kwam m'n zus thuis van haar werk, bleek haar hond weg te zijn.
    Volgens de buren had het beest de hele voormiddag lopen kajieten (of hoe je dat ook schrijft) door het weer. (Heel harde wind)

Die hond is het nochtans goed gewend van geregeld overdag buiten te zitten.

We hebben maandagavond met zeker 20 man rondgelopen, rondgereden,... maar tevergeefs.

Op enorm veel facebookgroepen oproepen geplaatst, massaal veel mensen aangesproken, politie, dierenarts, asielen,...

En nu nog steeds niets van nieuws.

We beginnen echt te vrezen dat een of andere fucker da beest heeft meegepakt.

Het is een 10 maand oud teefje. Een Zwitserse Witte Herder. Echt een prachtbeest.
    https://www.hln.be/in-de-buurt/aalte...poor~a9cc0cf6/
    Honden stelen is precies in.

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Ergernis: sociaal secretariaat die WÉÉRAL eens fouten maakt in mijn loonbrief, die blinken daar uit in incompetentie! Het gaat telkens niet om kleine verstrooidheden maar gewoon een dikke fuck you naar het werk waarvoor ze betaald worden. Onwaarschijnlijk dat ze daar de dag van vandaag nog mee wegraken... Ik heb me dus speciaal bij de vakbond aangesloten enkele maanden geleden omdat ze zoveel fouten maken. In de maand november hebben ze mijn 2 feestdagen ingegeven als 1 kwartier betaalde feestdag. Rond de 3 euro "verdiend" dus aan 2 feestdagen en telkens : "ja, maar dat rechtzetten kost meer dan dat zo te laten" als uitleg... Nu krijgen ze gewoon de mails van de vakbond geforwarded

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Maandagnamiddag kwam m'n zus thuis van haar werk, bleek haar hond weg te zijn.
    Volgens de buren had het beest de hele voormiddag lopen kajieten (of hoe je dat ook schrijft) door het weer. (Heel harde wind)

Die hond is het nochtans goed gewend van geregeld overdag buiten te zitten.

We hebben maandagavond met zeker 20 man rondgelopen, rondgereden,... maar tevergeefs.

Op enorm veel facebookgroepen oproepen geplaatst, massaal veel mensen aangesproken, politie, dierenarts, asielen,...

En nu nog steeds niets van nieuws.

We beginnen echt te vrezen dat een of andere fucker da beest heeft meegepakt.

Het is een 10 maand oud teefje. Een Zwitserse Witte Herder. Echt een prachtbeest.
    https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...58403e196b.jpg
    Had uw zus haar post gezien in de fb groep van de witte herders, en toen ik thuis kwam was ik dubbel zo blij dat de mijne er zat. Mag er niet aan denken.
    Nu, de onze is wel van het kaliber dat men niet zomaar gaat kunnen meepakken zonder een paar ledematen te verliezen, maar dat zit er bij dat ras zelden in. Hopelijk komt het toch nog goed.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tot eind september te droog.

Sedertdien quasi onophoudelijk regen, wat op zich stilaan ook al uitzonderlijke proporties begint aan te nemen gezien de lange duur.

Vandaag keersluizen rond Gent dicht wegens gevaarlijk hoge waterstanden.

Als 't zo voortgaat gaan we richting overstromingen begin 2020.

't kan snel verkeren allemaal.

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CCatalyst Bekijk bericht
    Tot eind september te droog.

Sedertdien quasi onophoudelijk regen, wat op zich stilaan ook al uitzonderlijke proporties begint aan te nemen gezien de lange duur.

Vandaag keersluizen rond Gent dicht wegens gevaarlijk hoge waterstanden.

Als 't zo voortgaat gaan we richting overstromingen begin 2020.

't kan snel verkeren allemaal.
    "uitzonderlijke proporties" ?
    Volgens mij bent ge ondertussen gewoon vergeten hoeveel neerslag er "normaal" valt in België hoor, 't is helemaal niets uitzonderlijk de laatste maanden, 'tis zelfs"normaal" te noemen.

September: 62.6 ml (Gemiddeld 68.9 ml)
    Oktober: 84.6 ml (Gemiddeld 74.5 ml)
    November: 62.2 ml (Gemiddeld 76.4 ml)
    1e helft December: 36.6 ml (Gemiddeld over een volledige maand december: 81 ml)

Als je alles optelt is het qua neerslag dus een perfect normaal najaar geweest (Er is zelfs gemiddeld iéts te weinig neerslag gevallen, laat staan dat we kunnen spreken over "uitzonderlijke proporties" ).

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Probleem zal eerder de verharding van Vlaanderen zijn.
    Waardoor we te weinig water opnemen als het weinig regent, en we het surplus niet kunnen slikken als het veel regent.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Welke surplus? Het heeft nog niet meer geregend dan normaal. Volgens mij panikeren mensen veel te rap, ik zie toch nog nergens overstromingsgevaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door nestorius; 14 december 2019 om 19:25

Deckard's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Uiteindelijk liggen de hoeveelheden wel op het normale niveau. Alleen valt de regen minder gespreid en zijn het grote hoeveelheden op korte periodes en dan ook nog eens erg lokaal soms. Dat samen met de verharding zorgt dat de grond het niet kan slikken en er dus eigenlijk nog altijd veel verloren gaat.
    It is happening again

Pagina 134 van 179 Eerste ... 3484124130131132133134135136137138144 ... Laatste

Regels voor berichten