iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik begrijp dat je daar door een hoop trauma gegaan bent. Maar aan de andere kant 'de leeuwin laten zijn' is gewoon een beetje poetisch zijn over het feit dat je je aggressief opstelt tov een professional ( die gelijk had). Dat soort gedrag is niet echt ok eh en toch zeker niet iets om trots op te zijn.
    Idd, die op spoed weet heel jou historie niet en aangezien 70% van degene die spoed binnenwandelen met een griep of een verkoudheid kan ik het ook wel begrijpen.

Als er dan echt iets serieus is zijn ze dan onderbemand voor zulke futiliteiten en dat zal ook de reden zijn dat ze gezegd hebben dat je de volgende x naar de materniteit moet gaan.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Was er dan iets serieus?
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remake Bekijk bericht
    Broer zijn zoontje verloren op 14 weken zwangerschap na plotse ziekte. Op zo'n moment kan de wereld vergaan en is dat bijzaak. Die kleine was nu al de koning van de familie.
    Sterkte. Iemand op't werk hier ook meegemaakt en paar maanden out geweest, dus zeker regelmatig keer checken met uw broer hoe het met hem gaat.

Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Als er dan echt iets serieus is zijn ze dan onderbemand voor zulke futiliteiten en dat zal ook de reden zijn dat ze gezegd hebben dat je de volgende x naar de materniteit moet gaan.
    Dat heeft er weinig mee te maken. Zwangere vrouwen worden normaal gezien altijd gezegd om rechtstreeks naar de materniteit te bellen indien ze vragen/problemen hebben. Ze laten u daar liever 10 keer te veel op controle komen dan te weinig
    (jammer dat ze dit bij Mulan niet duidelijk hadden gezegd, denk dat ze daar vaak meer op drukken tegen het einde van de zwangerschap aan)
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Suphafly's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Moet enorm zwaar zijn om een kind of ongeboren kind te verliezen. Kan en wil het mij niet voorstellen.
    Is overigens één van de redenen waarom ik zelf niet aan kinderen wil beginnen, angst dat er iets mee gebeurt in de baarmoeder of later. Verdriet moet énorm zijn.
    Sterkte alvast
    ik wil ook geen kinderen, maar ik kan mij da eigenlijk niet zo goed voorstellen, ge kunt toch gewoon opnieuw proberen?
    Sleep is the cousin of death
    Last.fm

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tha_nOn Bekijk bericht
    Dat heeft er weinig mee te maken. Zwangere vrouwen worden normaal gezien altijd gezegd om rechtstreeks naar de materniteit te bellen indien ze vragen/problemen hebben. Ze laten u daar liever 10 keer te veel op controle komen dan te weinig
    (jammer dat ze dit bij Mulan niet duidelijk hadden gezegd, denk dat ze daar vaak meer op drukken tegen het einde van de zwangerschap aan)
    Onder de 12 weken gaan ze bijna standaard uit van een miskraam als je bloedingen hebt, enige wat ze dan doen is je bloed trekken en je hcg bepalen en vergelijken met vorige bloedcontroles. Dat is alles. Verder verwijzen ze je naar je gynaecoloog voor een afspraak.
    Terwijl je eigenlijk maar 1 ding wil weten: is er nog een hartslag of niet. In mijn geval dus direct een echo met hartslag gekregen bij de Gyn

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Suphafly Bekijk bericht
    ik wil ook geen kinderen, maar ik kan mij da eigenlijk niet zo goed voorstellen, ge kunt toch gewoon opnieuw proberen?
    Goh, 14 weken is toch al wel wat hoor. Dan weet je doorgaans toch al een 10-12 weken dat er iets aan het groeien is. De eerste streefdatum is trouwens 12 weken, daarvoor weet je dat er nog vrij veel kan gebeuren, maar normaliter vanaf 12 weken is de kans dat er iets fout loopt veel kleiner dan daarvoor. 12 weken is dan vaak ook het ogenblik dat je tegen de buitenwereld gaat verkondigen dat je zwanger bent.

Dus ja, als je al een tweetal maand aan het wennen bent dat er een kind in je buik/die van je vrouw groeit en dat je moeder/vader gaat worden en dan loopt het mis, dan gaat dat echt wel pijn doen hoor. Dan krijgt dat kind echt al vorm in je hoofd, ben je daar continu mee bezig, etc etc.

Wij hebben het ook meegemaakt voor ons eerste, maar mijn vrouw was nog maar een paar weken ver. Ik heb daar niet al te hard van afgezien, mijn vrouw heeft wel een traantje gelaten maar heeft de knop wel onmiddellijk omgedraaid. Volgende cyclus was ze dan direct weer zwanger en het gevolg daarvan is ondertussen dik 9 jaar oud.

MikeHunt's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik wist zelfs niet dat er op 12 weken al een hartslag was laat staan dat ze het geslacht dan al zouden weten, maar blijkbaar is mijn algemene kennis over kinderen dus nog minder dan ik al dacht

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeHunt Bekijk bericht
    Ik wist zelfs niet dat er op 12 weken al een hartslag was laat staan dat ze het geslacht dan al zouden weten, maar blijkbaar is mijn algemene kennis over kinderen dus nog minder dan ik al dacht
    Hier telkens op 8 weken al een echo met hartslag gehad, geslacht wordt nu bepaald via de nipt-test (bloedtest bij de moeder die screent op chromosomale afwijkingen) op 12 weken zwangerschap.

MikeHunt's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Hier telkens op 8 weken al een echo met hartslag gehad, geslacht wordt nu bepaald via de nipt-test (bloedtest bij de moeder die screent op chromosomale afwijkingen) op 12 weken zwangerschap.
    mind = blown
    Ik dacht serieus dat ze dat nog altijd deden met zo een vaag zwart-wit beeld waarmee ze dan op zoek gaan naar een uitstulping of een streepje

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Suphafly Bekijk bericht
    Da's wel heel simplistisch.

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeHunt Bekijk bericht
    mind = blown
    Ik dacht serieus dat ze dat nog altijd deden met zo een vaag zwart-wit beeld waarmee ze dan op zoek gaan naar een uitstulping of een streepje
    Een echo is nog altijd een vaag zwart-wit beeld.

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Een echo is nog altijd een vaag zwart-wit beeld.
    Tenzij je natuurlijk ook de 3D-echos krijgt, prachtig om de eerste keer ook echt een gezichtje te zien krijgen.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Tenzij je natuurlijk ook de 3D-echos krijgt, prachtig om de eerste keer ook echt een gezichtje te zien krijgen.
    Dat vond ik nu eens echt overbodig tbh. Wij moesten dat laten doen, omdat ze twijfelden over een hartafwijking (wat vals alarm bleek te zijn), maar zouden dat anders nooit gevraagd hebben.
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Wij hebben dat niet gevraagd, gynaecoloog deed dat spontaan en de eerste keer ook compleet onverwachts, voor ons was het super om een gezichtje te kunnen plakken op dat wriemeltje in je buik en al helemaal omdat ze toen leek te glimlachen.

Pagina 133 van 178 Eerste ... 3383123129130131132133134135136137143 ... Laatste

Regels voor berichten