iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mensen hun belabberde kennis van het verkeersreglement. 2 dagen opleiding theorie rijbewijs C moeten volgen en echt, van sommigen zouden ze echt gewoon het rijbewijs mogen intrekken.... en erg genoeg eerder de jongeren dan de ouderen.

Deckard's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nieuwe site van verkeerscentrum die op niks trekt. Weg overzichtelijkheid.
    It is happening again
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Maandagnamiddag kwam m'n zus thuis van haar werk, bleek haar hond weg te zijn.
    Volgens de buren had het beest de hele voormiddag lopen kajieten (of hoe je dat ook schrijft) door het weer. (Heel harde wind)

Die hond is het nochtans goed gewend van geregeld overdag buiten te zitten.

We hebben maandagavond met zeker 20 man rondgelopen, rondgereden,... maar tevergeefs.

Op enorm veel facebookgroepen oproepen geplaatst, massaal veel mensen aangesproken, politie, dierenarts, asielen,...

En nu nog steeds niets van nieuws.

We beginnen echt te vrezen dat een of andere fucker da beest heeft meegepakt.

Het is een 10 maand oud teefje. Een Zwitserse Witte Herder. Echt een prachtbeest.
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Speurhond heeft in de buurt rondgesnuffeld, die heeft een hoop sporen gevonden, maar allemaal rond het huis van m'n zus. 50m in de elke richting en terug.

Die mensen zijn er 99% zeker van dat ze daar is meegepakt.

Dus nu is het hopen dat die mensen wroeging krijgen en/of ermee daar een dierenarts gaan en dat die dierenarts voelt dat er iets niet pluis is en de chip leest.
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

Pana's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Speurhond heeft in de buurt rondgesnuffeld, die heeft een hoop sporen gevonden, maar allemaal rond het huis van m'n zus. 50m in de elke richting en terug.

Die mensen zijn er 99% zeker van dat ze daar is meegepakt.

Dus nu is het hopen dat die mensen wroeging krijgen en/of ermee daar een dierenarts gaan en dat die dierenarts voelt dat er iets niet pluis is en de chip leest.
    Ik zou zeker elke arts in een straal van 20km even contacteren om te melden.

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Broer zijn zoontje verloren op 14 weken zwangerschap na plotse ziekte. Op zo'n moment kan de wereld vergaan en is dat bijzaak. Die kleine was nu al de koning van de familie.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    En dat allemaal omdat er een paar mensen van uw schoonfamilie enkele uren per jaar op uw wifi willen zitten.
    Verander paar in alle mensen van mijn schoonfamilie en enkele uren per jaar naar wekelijks. En het gaat mij niet over om op menne wifi te zitten, maar het is ook mijn eten opeten, hulp vragen enz...
    Maar andersom zelf is alles te veel moeite.

En als het u dan te veel wordt dan worden mensen zoals ik koppig en weiger medewerking tot ik eerst iets van hun heb.

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    De kleine die sinds 3u30 klaarwakker is én de draadloze thermostaat die blijkbaar geen contact meer heeft met de ketel sinds zijn onderhoud gisteren... Ochtendhumeur in 15 graden, fun fun fun!

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remake Bekijk bericht
    Broer zijn zoontje verloren op 14 weken zwangerschap na plotse ziekte. Op zo'n moment kan de wereld vergaan en is dat bijzaak. Die kleine was nu al de koning van de familie.
    Voor de zwangerschap van onze dochter ook in december op evenveel weken ons kindje verloren, veel sterkte voor hen én de rest van de familie want ook op anderen heeft het een zware impact. Ik heb er toen voor gekozen intensieve (rouw)therapie te volgen om het verlies te verwerken en ben daar nog steeds heel blij om, kan ik eigenlijk enkel aanraden!

kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    144 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand ervaring met omruilen v vivabox via hunne site?
    Heb alles gedaan hoe het moest, aangetekend de papieren opgestuurd,ook al 14€ gekost.
    Als ik nu op hunne site inlog, staat er omruiling voltooid.afgerond.
    Maar krijg maar gene email met mijn tegoed,om andere bonnen te kiezen of omruilen voor geld.
    Het gaat hier over ne box v 200€,al 2 maand niks.

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Niet vandaag, maar eergisteren

Tochtje naar Lillehammer, dik 3 uur rijden, om daar 90 minuten opleiding te geven
    - verkeerde keuze gemaakt en in een hoop werken terecht gekomen, ipv 30 minuten te vroeg was ik sowieso al 10 minuten te laat en dan..

- google stuurt me een ietwat dubieuze weg op, niet echt volledig vrij van sneeuw ( ohja, het is daar -19) en die zich na 2 scherpe bochten en een haakse bocht steil naar omhoog eindigt aan een slagboom Eerst gezien of ik achteruit terug naar beneden kon.. dat viel al snel redelijk tegen, niet echt simpel om te zien waar de weg is als alles wit op wit is. Dan de slagboom getest, die gelukkig niet vast was. Naar het dichtstbijzijnde huis gelopen om hen te vragen die slagboom open te houden zodat ik kon draaien op hun oprit. --> 'ah ja, ge moet niet draaien, dit was vroeger de weg, we proberen google al een jaar duidelijk te maken dat het dat niet meer is, maar rij gewoon over dat stuk fiets pad, door die smalle spoortunnel en je bent er. Ondertussen 30 min te laat natuurlijk.

- Oh ja 2 uur in de 3 uur durende toch plots geen warmte meer in de wagen.. vreemd.

- De server die de service draait die ik heb ging tonen was ondertussen ook gecrasht gedurende de nacht, dus ik mocht daar mee openen nadat ik al te laat was.

- Dan de weg terug, nog steeds geen warmte, nog steeds ergens tegen de -20. Collega die er ook was stond er op dat we even keken naar de zekeringen ofzo, ok stoppen bij een tankstation, motorkap open en na wat rondkijken.. oh precies veel natheid overal.. en oh dat reservoir moet waarschijnlijk vol zijn. lek in een leiding voor de motorkoelvloeistof, 200km van huis, -20

- Niet echt veel tijd want ik moest nog een frigo gaan oppikken, die leiding met tape 'dicht gemaakt', reservoir volgekapt en fingers crossed. Hoera warmte! Voor ongeveer 150km dan toch

Long story short, frigo op gepikt, die bleek dan 2 cm te hoog te zijn, auto rook niet bepaald vrolijk toen ik thuis aankwam

En dat leidt met dan allemaal tot mijn ergernis van de dag: omdat mijn auto nu in de garage staat moet ik ffs de trein pakken
    *** Also sprach Zarathustra ***

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Voor de zwangerschap van onze dochter ook in december op evenveel weken ons kindje verloren, veel sterkte voor hen én de rest van de familie want ook op anderen heeft het een zware impact. Ik heb er toen voor gekozen intensieve (rouw)therapie te volgen om het verlies te verwerken en ben daar nog steeds heel blij om, kan ik eigenlijk enkel aanraden!
    Moet enorm zwaar zijn om een kind of ongeboren kind te verliezen. Kan en wil het mij niet voorstellen.
    Is overigens één van de redenen waarom ik zelf niet aan kinderen wil beginnen, angst dat er iets mee gebeurt in de baarmoeder of later. Verdriet moet énorm zijn.
    Sterkte alvast

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Moet enorm zwaar zijn om een kind of ongeboren kind te verliezen. Kan en wil het mij niet voorstellen.
    Is overigens één van de redenen waarom ik zelf niet aan kinderen wil beginnen, angst dat er iets mee gebeurt in de baarmoeder of later. Verdriet moet énorm zijn.
    Sterkte alvast
    Daarom dat ik gekozen heb voor intensieve therapie, ik weigerde een volgende zwangerschap in angst te moeten doormaken. Tijdens de zwangerschap van mijn dochter ging ik bvb wekelijks bij de gynaecoloog het eerste trimester, 2wekelijks nadien, maandelijks bij de psychiater (op advies van de rouwtherapeut omdat ik een veel groter risico had op depressie tijdens de zwangerschap en postnatale depressie) en 2wekelijks bij de therapeut. En ik moet eerlijk zeggen dat ik veel minder angstig was dan mijn man, al heb ik wel de spoed verpleegster de leeuwin in mij laten zien toen ik op 9 weken een (onschuldige) bloeding had en ze mij zei dat ze onder de 12 weken toch geen gynaecoloog oproepen.. Ik heb haar nog nèt niet vastgegrabbeld om te eisen dat mijn gyneacoloog (die op dat moment consultaties had) gebeld zou worden. Een half uur later lag ik al bij de gynaecoloog op tafel die me zei dat ik groot gelijk had en voortaan niet naar spoed maar naar materniteit moest gaan

Het ergste vond ik vooral de commentaar van anderen, als je moet horen: "het is niet dat het al een ècht kindje was he!" of "beter dat je het nu kwijt raakt dan later!" en "Ach, ge weet tenminste zeker dat ge zwanger kunt raken." dan wil je gewoon mensen kwetsen, fysieke én mentaal.
    Als je niet weet wat zeggen, zeg dan niets of "ik vind het jammer voor jullie".

1 voordeel is wel dat wij HEEL bewust genieten van onze dochter. Het blijft wel waken dat we haar niet rotverwennen of overbeschermen om te compenseren, maar elke dag met haar is een geschenk waar we onwaarschijnlijk van genieten. Als mensen het dan "raar" vinden dat we niet meer willen verdienen door meer of verder te gaan werken, bekijken wij hén alsof het aliens zijn. Wat ben je met meer geld en meer spullen (als je rond kan komen zonder armoede te kennen) als je hierdoor je kind nauwelijks ziet? Voor ons is de keuze snel gemaakt...
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    , al heb ik wel de spoed verpleegster de leeuwin in mij laten zien toen ik op 9 weken een (onschuldige) bloeding had en ze mij zei dat ze onder de 12 weken toch geen gynaecoloog oproepen.. Ik heb haar nog nèt niet vastgegrabbeld om te eisen dat mijn gyneacoloog (die op dat moment consultaties had) gebeld zou worden. Een half uur later lag ik al bij de gynaecoloog op tafel die me zei dat ik groot gelijk had en voortaan niet naar spoed maar naar materniteit moest gaan
    Ik begrijp dat je daar door een hoop trauma gegaan bent. Maar aan de andere kant 'de leeuwin laten zijn' is gewoon een beetje poetisch zijn over het feit dat je je aggressief opstelt tov een professional ( die gelijk had). Dat soort gedrag is niet echt ok eh en toch zeker niet iets om trots op te zijn.
    *** Also sprach Zarathustra ***
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    5 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Ik begrijp dat je daar door een hoop trauma gegaan bent. Maar aan de andere kant 'de leeuwin laten zijn' is gewoon een beetje poetisch zijn over het feit dat je je aggressief opstelt tov een professional ( die gelijk had). Dat soort gedrag is niet echt ok eh en toch zeker niet iets om trots op te zijn.
    Dat ik agressief was, dat maak jij er van. (al begrijp ik bij het herlezen zeker waarom je daar van uit gaat, ik had het inderdaad anders moeten verwoorden)
    Hoe groot acht je de kans dat ik "mijn zin" had gekregen als ik agressief was geweest?
    Ik was assertief en heb me niet laten afschepen met "dat is het protocol" want ik kén het protocol.
    Mijn primaire instinct was zeker agressief! Maar ik heb daar geen drama verkocht, niet geroepen, met niets gedreigd want dat zit niet in mijn aard en het kleinste kind weet dat je daarmee zelden bereikt wat je wil bereiken, zeker in een ziekenhuis

Pagina 132 van 183 Eerste ... 3282122128129130131132133134135136142182 ... Laatste

Regels voor berichten