Pagina 12 van 12 Eerste ... 289101112

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ze zitten wel degelijk met lopende kosten hoor, aangezien je tegenwoordig (of misschien kon dat altijd al?) forums/groepen kan oprichten in Tapatalk zelf. Je maakt er zelf allicht wel geen gebruik van. Voor de rest kan ik je redenering wel volgen.
    Welja, maar dat is ook te vaak het probleem van die bedrijfjes. Ze starten met een super idee (view op fora verbeteren, enkele reuzehandige features toevoegen), dat slaat aan, perfect. En dan beginnen ze bloat toe te voegen waar niemand om vraagt en niemand op zit te wachten, want dan kunnen ze daar later geld voor vragen. Wie gebruikt die tapatalk chat of groepen ook echt? Enkelingen neem ik aan...

Maar OK, stel dat daar dan veel gebruik van wordt gemaakt en dat ze daardoor veel mensen over kunnen zetten naar een abo, dan is dat goed gezien van hen. Alleen, ik heb er niets aan en ik betaal er dan ook niet meer voor

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Zijn er eigenlijk alternatieven? Ik gebruik nu ook Tapatalk maar ik ga er sowieso niet voor betalen, en de mobiele versie van 9Lives is gewoon not done want totaal niet comfortabel te gebruiken.

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Zijn er eigenlijk alternatieven? Ik gebruik nu ook Tapatalk maar ik ga er sowieso niet voor betalen, en de mobiele versie van 9Lives is gewoon not done want totaal niet comfortabel te gebruiken.
    Tapatalk zou geen abonnementskosten durven aanrekenen moest er degelijke concurrentie zijn. Misschien komt die concurrentie er nu wel van, maar het lijkt me meer waarschijnlijk dat de meeste websites een betere mobiele versie gaan proberen maken.

Ik vind de mobiele versie wel meevallen, maar vind het wel jammer dat het 9lives forum een van de weinige websites is waarbij reader mode op safari/iOS niet ondersteund wordt.
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: frequency trainer

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Tapatalk zou geen abonnementskosten durven aanrekenen moest er degelijke concurrentie zijn. Misschien komt die concurrentie er nu wel van, maar het lijkt me meer waarschijnlijk dat de meeste websites een betere mobiele versie gaan proberen maken.

Ik vind de mobiele versie wel meevallen, maar vind het wel jammer dat het 9lives forum een van de weinige websites is waarbij reader mode op safari/iOS niet ondersteund wordt.
    Dat design ziet er niet uit op mijn gsm, elementen die in elkaar overlopen, knoppen die er niet staan of die half over een ander element staan, ...

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Dat design ziet er niet uit op mijn gsm, elementen die in elkaar overlopen, knoppen die er niet staan of die half over een ander element staan, ...
    Dat is toch spannend? Zo weet je nooit op voorhand of je een bericht kan rapporteren.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Man man, ik bel naar een dealer van het merk van mijn zitmaaier omdat ik een onderdeel nodig heb en ze willen mij dat niet verkopen omdat het ding niet van bij hen komt.

En maar klagen dat het internet de kleinhandel kapot maakt. Heb stuk nu online besteld en wordt maandag geleverd.

En ik ben daar dus klant in die zaak he... ik heb daar al een nieuwe batterij en een voorraad olie gekocht. Die klant zijn ze dus kwijt.

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Onderzoek naar apps uit de Play Store met iPhone als foto.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/09...-lekt-uw-data/
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: frequency trainer

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk bericht
    dit heb ik gekregen

...
    Ineens laten ze het woordje lifetime voor VIP weg natuurlijk. Afzetters.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you’re still retarded.

Gonzo the Great's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nog geen jaar na de inbraak bij mijn vriendin in Ukkel nu de ruit ingeklopt van haar wagen, alles eruit gestolen en dan nog eens bloed overal. Wat is Brussel toch een klote stad geworden, ni normaal.

En in beide gevallen liet men sporenonderzoek dus ook helemaal achterwege, het is waar wat die richtlijn betreft: men doet zelfs niet meer alsof men de daders wil vangen.

Dank u sossen en ecolo voor de verloedering en laissez-faire beleid in onze hoofdstad. Een mens met goede bedoelingen, een job en een auto kan er alleen maar wegvluchten...

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik zet in Brussel ook geen voet, enkel als ik er moet zijn in bv Brussel Zuid voor een overstap van mne trein, wonen zou ik er al helemaal niet doen.
    Moet zowat de grootste pauper hoofdstad in heel Europa zijn en dan nog dat heel fiasco met tweetaligheid of gebrek daaraan.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Ik zet in Brussel ook geen voet, enkel als ik er moet zijn in bv Brussel Zuid voor een overstap van mne trein, wonen zou ik er al helemaal niet doen.
    Moet zowat de grootste pauper hoofdstad in heel Europa zijn en dan nog dat heel fiasco met tweetaligheid of gebrek daaraan.
    Dat de Brusselse regering er een zootje van maakt weten we al 20 jaar. Ik werk centrum Brussel en woon op het platteland wat voor mij eigenlijk een perfecte combo is. Kan perfect genieten van de winkels/café's/restaurants zonder de nadelen die er duidelijk zijn. Brussel heeft een zekere charme maar ik zou er ook niet willen wonen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Zo raar is dat toch niet? 1 euro voor iets waar je heel wat uren per maand gebruik van maakt, je kan slechtere deals doen.
    Je zou dat allemaal eens moeten optellen.

Netflix, och maar een miezerig bedragske van 12/13 euro/maand.
    bankrekening: "maar" 2,50 euro/maand
    Visa: maar 4 euro/maand
    krantje lezen, wat is 10 euro op een maand nu?
    spotify 15 euro /maand. Das ook maar een scheetje toch?
    En daarbovenop apps aan 1 euro....en dan nog allerhande apps waarschijnlijk.

of de kosten/jaar
    banksafe: maar 45 euro/jaar
    ziekenfonds, och tis maar 86 euro/jaar

Geen wonder dat 2 werkenden niet rondkomen.

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dadels Bekijk bericht
    Je zou dat allemaal eens moeten optellen.

Netflix, och maar een miezerig bedragske van 12/13 euro/maand.
    bankrekening: "maar" 2,50 euro/maand
    Visa: maar 4 euro/maand
    krantje lezen, wat is 10 euro op een maand nu?
    spotify 15 euro /maand. Das ook maar een scheetje toch?
    En daarbovenop apps aan 1 euro....en dan nog allerhande apps waarschijnlijk.

of de kosten/jaar
    banksafe: maar 45 euro/jaar
    ziekenfonds, och tis maar 86 euro/jaar

Geen wonder dat 2 werkenden niet rondkomen.
    Ik koppelde specifiek het bedrag aan de uren plezier die je er aan hebt. Als je uit al die voorbeelden uren plezier haalt dan vind ik dat zeker een eerlijke prijs. Voor niets gaat de zon op, als iets gratis is dan betaal je er bijv. met je persoonlijke gegevens voor.

Pagina 12 van 12 Eerste ... 289101112

Regels voor berichten