iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nrt Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat milieu hangt mij ook de kloten uit. Natuurlijk is er een probleem, maar ondertussen bedenkt onze regering allerlei klotebelastingen en maatregelen voor de 'kleine man' en multinationals en landen zoals Polen, China en India mogen blijven vervuilen. Zo helpt het ook allemaal niks. Er moet zeker iets gebeuren, maar dan moet ge dat op grote schaal aanpakken en niet van die pestmaatregelen nemen.
    Idd. Iemand van mijn werk was naar Thailand geweest. Hij is ook nogal een groene jongen maar daar zijn de ogen wel open gegaan en beseft hij dat wat we hier doen totaal geen nut heeft als je ziet hoe daar met plastiek gegooid wordt, hoeveel gassen er daar in de lucht geblazen worden.

Wij mogen geen vervuilende auto meer hebben of we worden zot belast. Maar dat die oude dieselstoven dan in Afrika rondrijden is dan minder vervuilend of wat?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Idd. Iemand van mijn werk was naar Thailand geweest. Hij is ook nogal een groene jongen maar daar zijn de ogen wel open gegaan en beseft hij dat wat we hier doen totaal geen nut heeft als je ziet hoe daar met plastiek gegooid wordt, hoeveel gassen er daar in de lucht geblazen worden.

Wij mogen geen vervuilende auto meer hebben of we worden zot belast. Maar dat die oude dieselstoven dan in Afrika rondrijden is dan minder vervuilend of wat?

Werkt onze Bert daar nog steeds?

iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht

Wij moeten het voorbeeld geven. Wij hebben ook decennia lang meer dan de gemiddelde kunnen vervuilen en ons rijk gemaakt op die manier. Trouwens de ecologische afdruk van een Belg is nog altijd 20x groter dan die van een Afrikaan, een beetje taksen veranderen daar niks aan. Dus ja nu moeten we ook de eersten zijn die daar mee stoppen, logisch.

Trouwens onze belasting gaat toch terug naar onze bevolking dus wat is het probleem? Dat geld verdampt niet hè.

MikeHunt's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Trouwens onze belasting gaat toch terug naar onze bevolking dus wat is het probleem? Dat geld verdampt niet hè.

Ben jij nieuw hier?

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeHunt Bekijk bericht
    Ben jij nieuw hier?
    Hij heeft wel een valabel punt. Het is erg gemakkelijk om te zeggen " ja, de anderen vervuilen nog meer, dus waarom zou ik moeite doen? "

...omdat je het kan misschien? Ik weet dat het leuk is om te zagen op het wanbeleid van de regering en onze belastingsdruk, dat is nu eenmaal een nationale hobby maar zelfs met al dat gedoe hebben we het als Belg beter dan 70 procent van de Wereldbevolking wat welvaart en sociale voorzieningen betreft.

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    India doet toch al een stap in de goei richting.

https://m.economictimes.com/news/pol...w/72174112.cms

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    43 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Weeral bijna aangereden geweest op de fiets, madam stopt mooi aan het rood.
    Ik vertrek, heb groen, vlak voor mijn neus beslist ze om los door het voor haar rode licht te rijden.

En dan nog eentje, mijn eigen familie die het steeds lastiger vinden om op bezoek bij mij te komen, vanwege de trap.
    Lift is geen optie, die is er niet.
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper--
    Ik zit wat anders in elkaar.

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvezz Bekijk bericht
    Weeral bijna aangereden geweest op de fiets, madam stopt mooi aan het rood.
    Ik vertrek, heb groen, vlak voor mijn neus beslist ze om los door het voor haar rode licht te rijden.

En dan nog eentje, mijn eigen familie die het steeds lastiger vinden om op bezoek bij mij te komen, vanwege de trap.
    Lift is geen optie, die is er niet.
    2 weken geleden een ander voorval, was rood voor over te steken voor de voetganger, dus auto voor ons rijd door beslist die ene van over te steken en begint van zijn tap te maken.
    Is hier zebra pad zegt hem terwijl het rood was voor hem
    Verkeersregels tellen niet voor iedereen blijkbaar, tot ze onder de wagen liggen zullen wij wel weer in fout zijn.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    2 weken geleden een ander voorval, was rood voor over te steken voor de voetganger, dus auto voor ons rijd door beslist die ene van over te steken en begint van zijn tap te maken.
    Is hier zebra pad zegt hem terwijl het rood was voor hem
    Verkeersregels tellen niet voor iedereen blijkbaar, tot ze onder de wagen liggen zullen wij wel weer in fout zijn.
    Bij ons heet dat van zijn tak maken. Is dat zoals de curryworstendiscussie?

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    Bij ons heet dat van zijn tak maken. Is dat zoals de curryworstendiscussie?
    Geen idee, zeg dit al heel lang eigenlijk. En aangezien je het verstaat
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    2 grote okkernoten bomen hier en die blaadjes moeten van het gazon af, anders kan ik binnen een paar maand opnieuw gras inzaaien.

De vrouw die weer een artikel in de krant gelezen heeft dat blaadjes op een hoop blazen met een machine slecht is voor de natuur. Geen probleem denk ik dan, dan zuig ik ze wel op met da machien. Helaas begint ze daar ook over te zeuren.

Het 2de stuk moet eigenlijk bij glimlach van de dag: Ze staat nu al de hele namiddag blaadjes bij elkaar te harken en naar achter te brengen waar een grote composthoop is. Morgen mag ze verder doen want ze krijgt het natuurlijk niet gedaan vandaag. En ik weiger te helpen.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Niet meekunnen naar een feest omdat ‘t nog wat trekt van de operatie aan m’n wijsheidstanden
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Afgelopen week naar de tandarts geweest.
    Ze ging mijn tand ontzenuwen.
    Na 20min is ze gestopt.
    Tijdelijke vulling gestoken en antibiotica gegeven.
    Dit was op dinsdag.
    Vandaag voor de eerste keer dat ik zoveel pijn in mijn mond heb ervaren.

Nu begrijp ik wat ze bedoelde toen ze zei dat ik dafalgan en neurofen mocht combineren...
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

Crashtestdummy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    al heel tweekend ne man-cold

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nixie Bekijk bericht
    Afgelopen week naar de tandarts geweest.
    Ze ging mijn tand ontzenuwen.
    Na 20min is ze gestopt.
    Tijdelijke vulling gestoken en antibiotica gegeven.
    Dit was op dinsdag.
    Vandaag voor de eerste keer dat ik zoveel pijn in mijn mond heb ervaren.

Nu begrijp ik wat ze bedoelde toen ze zei dat ik dafalgan en neurofen mocht combineren...
    ge moogt content zijn dat het maar in u mond is, alst doorstroomt naar thoofd ist 1000x erger en nen overdosis pillen helpt zelfs nie...

ik heb zelf 3x mijn voorlopige vulling opnieuw moeten laten steken, tot de pijn wegbleef, dan konnek mijn vaste vulling laten steken
    Laatst gewijzigd door Crashtestdummy; 24 november 2019 om 10:24
    |^^^^^^^^^^^^^^^^^^\||____
    |....The BEER TRUCK.... ||||'""|""°\_,__
    |___MIJN VIDEOS__l||__|__|___|) _____|
    |(@)(@)""""""""""""**|(@)(@)****|(@)|
    COPY THE BEER TRUCK INTO YOUR SIG TO HELP THE WORLD HAVE MORE BEER! AYE!

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht
    2 grote okkernoten bomen hier en die blaadjes moeten van het gazon af, anders kan ik binnen een paar maand opnieuw gras inzaaien.

De vrouw die weer een artikel in de krant gelezen heeft dat blaadjes op een hoop blazen met een machine slecht is voor de natuur. Geen probleem denk ik dan, dan zuig ik ze wel op met da machien. Helaas begint ze daar ook over te zeuren.

Het 2de stuk moet eigenlijk bij glimlach van de dag: Ze staat nu al de hele namiddag blaadjes bij elkaar te harken en naar achter te brengen waar een grote composthoop is. Morgen mag ze verder doen want ze krijgt het natuurlijk niet gedaan vandaag. En ik weiger te helpen.
    Heb dat ook gehoord, maar dat het slecht is voor de natuur heeft meer te maken met het feit dat de blaadjes weg zijn dan de manier waarop ze worden verwijderd, dus eigenlijk doet ze nu even slecht voor de natuur, maar in meer tijd.

Pagina 107 van 185 Eerste ... 75797103104105106107108109110111117157 ... Laatste

Regels voor berichten