Pagina 101 van 101 Eerste ... 5191979899100101

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Pijn aan linkerteelbal sinds een dikke week. Toch maar eens een afspraak gemaakt bij de huisarts

#ballfondlers
    Altijd direct naar de huisarts bij pijn in de teelballen.
    Die maakt de eerste diagnose en stuurt je eventueel naar een uroloog.
    Eind vorig jaar ook veel pijn, druk, steken (vooral aan de linkerkant)
    Na veel onderzoeken gebleken dat er een ader niet goed meer sloot en het weggevoerde bloed stroomde terug richting de teelballen.
    Begin dit jaar operatie gehad om de ader te sluiten en weg te nemen, sindsdien praktisch 100% in orde. Alleen bij zware steeds of lang rechtstaan kan k het nog voelen, maar niets in vergelijking met ervoor.

Klinkt allemaal heel erg, maar 1 man op 5 heeft er last van. Dus als het dat is, no worries

On topic, collega die ziek naar t werk komt en iedereen besmet ...
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selten Bekijk bericht
    Gohja, anderen verwijten de regels niet te kennen maar dan zelf een knoert van een dt-fout schrijven.
    Gohja, in de rapte heb ik dat al eens voor, en dat lijkt me niet echt van toepassing op "kies maar welke conventie je gebruikt". Noch is het dat ik de regels niet ken.

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Volgorde van bewerkingen hangt puur af van de conventie die je gebruiken wil, zolang je zelf uw praktische berekeningen opschrijft en consequent op dezelfde wijze uitvoert maakt die volgorde geen zak uit.

Ik moet 12 appels verdelen over 2 groepen van 3 mensen.
    Als ik zeg dat dit betekent 12/2*3 = 2 appels per mens, dan is mijn wiskunde volledig correct, zelfs al volg ik niet de volgorde van bewerkingen.
    Een andere wijsneus zal zeggen dat 12/2*3 = 18, maar die komt dus op het foute resultaat omdat hij in zijn eigen conventie is vergeten haakjes te zetten.

De vraag is dus welke taalconventie is er gebruikt bij het noteren van die vergelijking of in welke context is die vergelijking opgebouwd.
    We kunnen aannemen dat dit de meest gebruikelijke is, maar dat weet je niet zeker en dat heeft al helemaal niks te maken met goed zijn in wiskunde.

Ik zag een of ander youtube kanaal waarin iemand uitpakte met dat hij logaritmische vergelijkingen kon oplossen met als grondtal het getal van euler.
    Toen ik vroeg waarvoor dat getal dan eigenlijk praktisch kan gebruikt worden had hij geen antwoord. "Het is gewoon een getal waar je speciale afgeleiden van hebt".
    Ja dan ben je imo dus gewoon dom ook en geen wiskunde knobbel.

Het absurde is dat men dat ook niet meteen uitlegt op school. Er komt een dag waarop de leraar middelbaar onderwijs gewoon het getal e uit zijn hoed tovert, waarop iedereen dat gaat differentieren, integreren, exponeren en logaritmes op doen, en NIEMAND weet waarvoor dat getal e in de praktijk dan moet gebruikt worden buiten hun droomwereld waarin ze het uit stof gecreerd hebben. Hetzelfde gaat op voor het getal i. Ofwel leg je uit waarvoor je het gebruiken kan, ofwel laat je het volledig weg.

Dit in tegenstelling tot het getal pi, waarvan iedereen direct wordt uitgelegd dat je daar omtrekken en oppervlaktes van cirkels mee kan uittellen.
    Tot zover mijn ergernis.
    wow
    *** Also sprach Zarathustra ***

Deckard's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Van alle negen frituren in mijn dorp nu eens bij het negende langs geweest. Bitter weinig kunnen imo nog deftige friet bakken. Drie misschien nog: maar één die moet een goeie dag hebben en dat is al lang niet meer geweest. De tweede telt precies de frieten die hij geeft. De derde is maar drie dagen open. Chance dat hier nog een McDo dichtbij is.
    It is happening again

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik vind het tegenwoordig allemaal gene vette maar de aardappelen zijn ook enorm slecht op het moment, zie ik altijd meteen na de zomer want de frieten hier int frituur gaan van mooi donkergeel/bruin en zacht naar citroengeel en veel te krokant, maar op het moment is het echt slecht dit jaar.

In de week ook eens diepvries frieten gebakken thuis wegens lui en normaal ook altijd mooi goudbruin maar nu gewoon witte stekken en te droog, koop altijd hetzelfde merk en bak ze al 10 jaar exact hetzelfde dus ik weet dat ze normaal goed er uit komen.
    Anyway men mag zeggen wat men wilt maar McDonald's frieten zijn baas, ja als Belg kunde klagen dat die te dun zijn of whatever maar wel altijd perfect gebakken en dezelfde kwaliteit en smaak, en als Belg zijnde boeit me dat weinig dat dat zogezegd ''allumettes'' zijn.

En die gele frietsaus is ook baas ( wel enkel in de McDonald's bij die frieten, eens gekocht in de AH voor thuis bij frieten en hoewel 100% dezelfde saus past dat niet bij dikkere frieten imo )

TNTim's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deckard Bekijk bericht
    Chance dat hier nog een McDo dichtbij is.
    Wow, het moeten echt gigantisch slechte frietkoten zijn bij jou in de buurt om frieten van McDo boven frieten van een frietkot te verkiezen...
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TNTim Bekijk bericht
    Wow, het moeten echt gigantisch slechte frietkoten zijn bij jou in de buurt om frieten van McDo boven frieten van een frietkot te verkiezen...
    Echt... .

Ik eet nauwelijks frieten bij de McDo als ik daar kom, kan jaren geleden zijn en ik kom daar toch al gauw een keer of tien per jaar.

Eén grote zoutbak, veel te dun, niet echt knapperig. Dan zijn diepvriesfrieten van de winkel quasi altijd beter, zelfgesneden frieten altijd en frieten van het frituur altijd en overal.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    McDonalds is zo slecht nog niet tbh
    Hell must be empty, all the devils are here.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    en frieten van het frituur altijd en overal.
    10-20 jaar geleden misschien, tegenwoordig zijn die eerder 9 keer op 10 slecht ipv 9 keer op 10 goed.
    Goede oude frietkotten verdwijnen en maken plaats voor hippe trendy frituren met flashy prijzenborden en een koppel of individu dat van frieten bakken geen kaas heeft gegeten en gewoon een carriere switch wou maken.

Klinkt eerder alsof jij gewoon een shitty McDonald's hebt of oude bucht krijgt ( kan altijd gebeuren als het rustig is of ze de regels niet volgen ) want elke keer als ik ga zijn die normaal gezouten en altijd warm en krokant, maarja ge moet ook wat durven klagen aan de kassa als het niet zo is, meeste mensen eten het dan gewoon op om het erna af te breken tegen iedereen en overal waar ze er over spreken.
    Overlaatst naar die nieuwe BK geweest aan Kinepolis, stok droge burger met nog geen 5 druppels saus op, terug aan de kassa om te klagen en een goede gekregen, al die bucht is duur genoeg dus moet het ook maar goed gemaakt zijn.

Mijn lokaal frietkot ga ik uit gewoonte en dichtbij maar die kunnen ook niet in batches bakken om hun leven te redden, altijd frieten ingooien voor 4 klanten tegelijk en terwijl die frieten dan staan koud te worden in de kom zitten ze voor persoon 1,2 en 3 rustig in te pakken en af te rekenen en heeft klant 4 frieten die daar al 8 minuten in liggen.
    Het argument kan ik eerder andersom maken, ik snap niet dat tegenwoordig iedereen altijd frieten van een frietkot verkiest boven alle andere, nuja kan altijd dat je in jouw buurt nog steeds een goede frituur hebt maar dat is veel te random om plat uit te beweren '' frietkot frieten zijn altijd beter '' want in mijn stad is dat al niet meer zo sinds de oude frituren weg zijn.

Deckard's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gigantisch slecht zijn de frieten hier nu ook niet maar het is gewoon niet meer wat het geweest is.

Er zijn er hier veel overgenomen, sommigen zijn gestopt... Frituur waar ik vroeger altijd naar toe ging is zo'n tien jaar geleden gestopt denk ik. Daar gingen we elke vrijdag tijdens middagpauze op school in laatste middelbaar. Dat was een koppel die dat buiten hun job als aannemer en verzekeringsagent nog deed. En dat waren van de beste frieten die ik ooit gegeten heb. Nooit heb ik daar slechte frieten gehad. Maar spijtig genoeg gestopt. Een ander frituur met goeie frieten heeft sinds overname al twee keer nieuwe eigenaars gehad, komt ook niet meer goed. Nog een ander frituur met goeie frieten is overgenomen door een frietchinees. Die zullen ook wel goeie frieten kunnen bakken, maar in dit geval helaas niet. En zo zijn al de echt goeie frituren hier verdwenen.

Die opmerking over McDonalds was gewoon in de zin van dat ik nu ipv naar een frituur naar McDonalds ga als ik goesting heb in zoiets. Vroeger ging ik sowieso eerst naar het frituur. En akkoord de frieten zijn in McDonalds nooit zo goed als frieten van een echt goed frituur. Maar echt reteslecht zijn die ook niet. En ik neem daar ook meestal gewoon twee hamburgers ipv een menu met frieten.

Soit, feit is als ik 's avonds gewoon goesting heb in een goed pak frieten met een klad mayonaise ik het hier niet meer moet gaan zoeken terwijl dat tien jaar geleden een zekerheid was.
    It is happening again

de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    9lives bestaat tegenwoordig voor zeventig procent uit discussies over frietkoten, fastfood en frikandellen en Curryworsten en 5 procent uit Kay Gell kak jokes.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Frietkot vind ik zo'n vies woord. Doet mij altijd denken aan van die barakken, waar de zakken frieten aan de achterkant buiten tegen de muur staan en waar dan een hond op komt zeiken.
    aRe YoU nOt EnTeRtAiNeD?

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Allez, waarom moet da weeral vermeld worden dat het een heavymetal fan is die kris peeters bedreigd heeft.

Extreemrechts doet het al ni meer goe in de titel.

Ohm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Je ergernissen van vandaag - deel 49

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk bericht
    Allez, waarom moet da weeral vermeld worden dat het een heavymetal fan is die kris peeters bedreigd heeft.

Extreemrechts doet het al ni meer goe in de titel.
    Laat zo’n heavymetal fans nu eens HET voorbeeld zijn van ruige brede beren waar iedereen van gaat lopen maar die geen vlieg kwaad doen.

Qua frituur. Ik ga al jaren naar hetzelfde frituur dat ondertussen wel voor de 3de overgenomen is. Altijd zeer goede porties, goed gebakken en schappelijk van prijs. Moet er wel 2 gemeentes verder voor zijn.
    Heb in mijn gemeente 2 frituren en een Quick op wandelafstand. Quick doe ik wel eens, maar ik verkies liever een McDo. Die 2 frituren zijn dan weer brak. Typische “bij vettige Swa” frieten waar je ook nog eens een kwartier zit te wachten eer je als enige klant uw bestelling krijgt, bestelling pas opneemt als de ene klant buiten stapt vooraleer ie de andere doet waardoor het retetraag gaat, Bicky broodjes aangebakken, frieten zo vettig dat de saus erop begint te shiften, “nen grote” dat geen grote is, vlees niet krokant/goed gebakken,...
    Laatst gewijzigd door Ohm; Vandaag om 09:10
    ...Ω...

Pagina 101 van 101 Eerste ... 5191979899100101

Regels voor berichten