Pagina 1 van 3 123 Laatste

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Inhoud pakje gestolen

Hallo allemaal

M'n vrouw had een pakje besteld via internet(AS Adventure). Inhoud 40euro

Ik kom thuis aan en zie dat het pakje buiten staat(in open lucht).Doos zelf is niet opgengescheurd, maar via plakband geforceerd, gewoon een lege doos dus. Dit kwam uiteraard niet overeen met onze voorkeuren ingesteld via Bpost(https://www.bpost.be/site/nl/ontvang...mijnvoorkeuren)
    Bpost gebeld en blijkbaar trekken de postbodes een foto. Het pakje zat origineel binnen in de inkomhal boven de brievenbussen, maar daar kan iedereen binnen. We hebben tientallen zaken besteld via internet en daar geleverd, nooit geen problemen gehad. Maar nu dus wel.

Kans is groot dat de buren het namen...of de postbode(na het nemen van zijn foto?). Ik denk de buren(een gok maja)

Wat zouden jullie doen?

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Lijkt me dat Bpost hier verantwoordelijk voor is als jij niet hebt aangegeven dat ze het pakje gewoon mogen laten staan.
    As we all know, christmas is that mystical time of year when the ghost of Jesus rises from the grave to feed on the flesh of the living. So we all sing christmas carols to lull him back to sleep.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Lijkt me dat Bpost hier verantwoordelijk voor is als jij niet hebt aangegeven dat ze het pakje gewoon mogen laten staan.
    Postbode had pakje boven de brievenbussen gezet(Bpost heeft een foto als bewijs) Dat klopte met onze voorkeuren ingesteld via de bpost site.. Al tientallen keren zaken besteld via internet en daar bij de inkomhal laten leveren, nooit problemen gehad. Nu wel

iTrader
    67 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dadels Bekijk bericht
    Postbode had pakje boven de brievenbussen gezet(Bpost heeft een foto als bewijs) Dat klopte met onze voorkeuren ingesteld via de bpost site.. Al tientallen keren zaken besteld via internet en daar bij de inkomhal laten leveren, nooit problemen gehad. Nu wel
    Ah okay, met uw zin "Dit kwam uiteraard niet overeen met onze voorkeuren ingesteld via Bpost" leek het alsof je er niet voor gekozen had. Uhm, je kan bij al uw buren eens aanbellen en de vraag stellen. Vaak zal je aan de meeste hun reactie wel zien of ze weten waar je het over hebt of niet. Tenzij er camera's hangen is het enige dat je klacht neerleggen tegen onbekenden, maar daar blijft het ook bij.
    As we all know, christmas is that mystical time of year when the ghost of Jesus rises from the grave to feed on the flesh of the living. So we all sing christmas carols to lull him back to sleep.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Ah okay, met uw zin "Dit kwam uiteraard niet overeen met onze voorkeuren ingesteld via Bpost" leek het alsof je er niet voor gekozen had. Uhm, je kan bij al uw buren eens aanbellen en de vraag stellen. Vaak zal je aan de meeste hun reactie wel zien of ze weten waar je het over hebt of niet. Tenzij er camera's hangen is het enige dat je klacht neerleggen tegen onbekenden, maar daar blijft het ook bij.
    Volgens de foto van Bpost zat het pakje boven de brievenbussen, maar ik kwam het pakje buiten tegen. Dus de dief heeft na het stelen de dozen buiten gezet? Ik weet het niet. Jammer genoeg, geen camera's.

iTrader
    67 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Volgens de foto van Bpost zat het pakje boven de brievenbussen, maar ik kwam het pakje buiten tegen. Dus de dief heeft na het stelen de dozen buiten gezet? Ik weet het niet. Jammer genoeg, geen camera's.
    Misschien in de hoop dat het u niet zou opvallen? Daar hebben we het gissen naar.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    In een algemene inkomhal waar iedereen kan komen en bovenop brievenbussen in diezelfde inkomhal zou al noooooit mijn aangegeven voorkeur zijn voor zo een zaken achter te laten, eigenlijk kan je daar niemand anders voor blamen dan jezelf want dat is een inkomhal met vrije toegang.

Ik woon ook in een flatgebouw met 5+ verdiepingen en hier is ook zo een inkomhal met brievenbussen en de ''parlofoon'' van elk huisnummer en iedereen kan daar binnen ( is ook tot waar de koerier komt als hij iets levert hier ) dus ja lijkt me niet echt een goed idee als ik tegen Bpost zeg '' zet het maar neer voor mijn brievenbus in die open inkomhal ''

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Hallo allemaal

M'n vrouw had een pakje besteld via internet(AS Adventure). Inhoud 40euro
    Waarom laat je dan ook geld leveren via een pakje? Volgende keer gewoon afhalen met bancontact
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

XA4's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KerberosX Bekijk bericht
    Waarom laat je dan ook geld leveren via een pakje? Volgende keer gewoon afhalen met bancontact

En inderdaad, ik zou ook nooit pakjes laten leveren in een algemene inkomhal.
    Ik denk dat je hier weinig aan kan doen.

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb net om die reden geen voorkeur opgegeven bij BPOST.
    Heb er dan ook geen probleem mee dat ik mijn pakje een dag later kan halen.

Als ze het pakje dan toch ergens laten liggen en er is iets mee zijn ze zelf verantwoordelijk.
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gelukkig is de afzender(AS Adventure) verzekerd en krijg ik mijn geld terugbetaald.

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Misschien ook een teken aan de wand om je huidige leveringsvoorkeur te wijzigen of te verwijderen bij Bpost.

Straddle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik laat alles nog bij mijn ouders leveren, ik zie het niet zitten om een pakje hier in een appartement hall te laten afleveren.

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik laat dat in hun Cubee automaten leveren als mijn niet thuis voorkeur.

Die automaat is 24/7 beschikbaar dus kan bv om 20u daarlangs passeren.
    Maar meestal is er wel iemand thuis, Bpost is hier ook altijd voor 12u

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Toen ik in een appartement woonde kwam het altijd toe in de cube.
    In Wetteren is er een aan de Delhaize.
    Daar liet ik ze atlijd toekomen.

Nu laat ik mijn pakjes gewoon toekomen in het postkantoor, is hier toch om de hoek.
    Mijn ene buur doet nooit open en de andere is al maanden niet meer hier.

Vraag me wel af dingen die in de brievenbus kunnen dat ze dit nu ook automatisch naar het postkantoor doen.
    Misschien moet ik dit wel nog even aanpassen.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

Pagina 1 van 3 123 Laatste

Regels voor berichten