Pagina 2 van 3 Eerste 123 Laatste
    mrc's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Lijkt me dat Bpost hier verantwoordelijk voor is als jij niet hebt aangegeven dat ze het pakje gewoon mogen laten staan.
    Onderstaande is van toepassing als (wat niet gebeurd is) de TS niet aangegeven had dat dat pakje gewoon in de hal gedropt mocht worden:
    technisch gezien is de verzender verantwoordelijk. De TS heeft geen enkele afspraak met bpost of eender welke ander partij die levert. De TS zal ook in principe geen onderzoek kunnen laten starten bij Bpost, die gaan naar AS Adventure wijzen.
    De TS moet (heeft hij dus ook gedaan) AS Adventure contacteren, die zijn in gebreke wat betreft hun leveringsplicht. Zij moeten dan een onderzoek openen bij bpost waarna de TS het product alsnog geleverd moet krijgen. Of de koop mag ontbonden worden, maar dat mag AS Adventure niet eenzijdig opleggen, ze mogen voorstellen van het geld terug te storten, maar als de TS dat niet wilt en het product alsnog geleverd wilt, zal AS Adventure dit moeten doen.

Aangezien de TS wél aangegeven had dat het pakje daar mocht staan, is het wel afgeleverd en mag de TS héél blij zijn dat AS Adventure zo coulant is om het geld terug te betalen. Want in feite had de TS nergens recht op.
    Control your life through insanity

De-Function's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Kan ook zijn dat jij het pakketje heb geopend, inhoud eruit genomen en ben gaan klagen.

Dat deed ik ook een paar keer. Kreeg ook lekker een andere pakketje toegestuurd
    BOOOYEAAAAAH

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De-Function Bekijk bericht
    Kan ook zijn dat jij het pakketje heb geopend, inhoud eruit genomen en ben gaan klagen.

Dat deed ik ook een paar keer. Kreeg ook lekker een andere pakketje toegestuurd
    De meeste mensen zijn geen marginalen.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paradijsappel Bekijk bericht
    De meeste mensen zijn geen marginalen.
    Heb dat aan de hand gehad met een moederbord.
    Geklaagd dat het niet toegekomen was (was effectief zo op dat moment), na een week hebben ze een ander opgestuurd. 2 weken later kreeg ik het eerste moederbord thuisgestuurd.
    Mocht het van de winkel houden (wss ook verzekerd?) omdat het toch niet meer in te boeken was.

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    wij hebben heel duidelijk bij levervoorwaarden B post staan dat ze pakje terug naar B post moeten meenemen indien wij niet thuis zijn. En dat we het vervolgens daar zelf op gaan halen.
    Van de laatste 4 keer dat B post echter nadien iets heeft geleverd bij onze afwezigheid hebben ze het 4 keer gewoon achtergelaten...een ganse werkdag voor onze voordeur in de regen.
    Het is blijkbaar moeilijk om er rekening mee te houden...

hydrotherion's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin75 Bekijk bericht
    wij hebben heel duidelijk bij levervoorwaarden B post staan dat ze pakje terug naar B post moeten meenemen indien wij niet thuis zijn. En dat we het vervolgens daar zelf op gaan halen.
    Van de laatste 4 keer dat B post echter nadien iets heeft geleverd bij onze afwezigheid hebben ze het 4 keer gewoon achtergelaten...een ganse werkdag voor onze voordeur in de regen.
    Het is blijkbaar moeilijk om er rekening mee te houden...
    Heel ergelijk... Ik laat tegenwoordig zoveel mogelijk in een cubee automaat leveren. Ligt er veilig en droog en ik kan het oppikken wanneer ik wil.

Sent from my Moto Z3 Play using Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hydrotherion Bekijk bericht
    Heel ergelijk... Ik laat tegenwoordig zoveel mogelijk in een cubee automaat leveren. Ligt er veilig en droog en ik kan het oppikken wanneer ik wil.

Was ook mijn redenering... Tot ik mijn pakje ging halen en het deurtje open stond, pakje lag er gelukkig nog in. Gebeld naar bpost: "ja die automaat staat gekend met problemen, mijn excuses!"
    2 weken later drop ik er een pakje in, gaat er niet 1 maar 2 deurtjes open. Als daar dan net een ander pakje in had gelegen, had ik dat ook Probleemloos kunnen pikken.

Ik vraag me af of jullie dan ook telkens een klacht indienen? Want als dat niet gebeurd kan je er ook moeilijk iets aan veranderen...

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Bpost sucks, ik heb hier ook iets voor.

Ik heb onlangs een zwaar beschadigd pakket gekregen. Er stak een brief bij van Bpost met excuses voor de schade en een schadeformulier CN-24, beiden gehandtekend door een Bpost medewerker (zelfs de naam en al stond er bij, en inderdaad die persoon werkt effectief op de dienst). Ik heb die papieren + foto's van de schade dan naar de verzender verstuurd als bewijs voor een dossier op te maken en ze hebben dan langs haar kant een onderzoek geopend.

Na een maand (!) krijgen we eindelijk antwoord van Bpost waarbij ze staalhard ontkennen dat er enige schade was. Vervolgens vraagt Bpost of we zo vriendelijk willen zijn om hun formulier CN-24 te leveren, we foto's kunnen nemen van de schade en of we ook eventueel een brief erbij willen voegen waarin Bpost verklaart dat er schade is. Dat was nu net hetgeen wij naar Bpost gestuurd hebben als bewijs, dus volgens mij heeft iemand van Bpost dit dossier afgewezen met een standaard antwoord of zo en is er iemand héél lui geweest of anders is die mens retarded.

Ook nog de vriendelijke melding dat tot wij deze bewijzen leveren, het dossier AFGESLOTEN wordt.
    Laatst gewijzigd door makila; 16 november 2019 om 08:25

Robin75's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    verwachten dat een klacht bij B post iets uithaalt is hetzelfde als een antwoord verwachten van uw leidinggevende..
    Probeer tegenwoordig via de site maar eens uit te zoeken waar je ergens klacht kan indienen. Je moet dan je trackingcode ingeven, en als daar dan opkomt 'afgeleverd' kan je niets verder meer aanklikken.

Vroeger had je voor de show nog wel een klachtenformulier online dat je kon ingeven waarbij je dan een volgnummer kreeg.

En als je dan naar het eigen kantoortje gaat in het dorp, zeggen ze 'wij kunnen niets doen, daarvoor moet je bij Brussel zijn'.
    neen madam , daarvoor moet ik bij die flippo zijn die mijn pakje onbeheerd vr de deur laat liggen terwijl onze voorkeur heel duidelijk anders formuleert, en die persoon staat 2 meter achter jou nu aan z'n koffie te slurpen. Daarop ging het loketje dicht ;-)

hydrotherion's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mulan Bekijk bericht
    Was ook mijn redenering... Tot ik mijn pakje ging halen en het deurtje open stond, pakje lag er gelukkig nog in. Gebeld naar bpost: "ja die automaat staat gekend met problemen, mijn excuses!"
    2 weken later drop ik er een pakje in, gaat er niet 1 maar 2 deurtjes open. Als daar dan net een ander pakje in had gelegen, had ik dat ook Probleemloos kunnen pikken.

Ik vraag me af of jullie dan ook telkens een klacht indienen? Want als dat niet gebeurd kan je er ook moeilijk iets aan veranderen...
    Aah damn. Dat heb ik nog niet meegemaakt... Onze Cubee staat er wel nog maar enkele maanden. Al eens klacht ingediend,ja.... Pakje naast de appartementen brievenbus aan de openbare weg. Pakje lag er 's avonds nog. Ik kreeg zo een standaard excuses brief terug.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    3 dagen op 2 pakjes wachten, dag 4 staat die lompe trien eindelijk aan men deur met een pakje, ik zeg: en waar is men ander pakje? ohh ik heb er maar 1 krijg ik als antwoord.

Ze ging het in hare auto nazien, ik loop mee en wat zie ik vanachter in de postauto liggen, een pak net hetzelfde als wat ik ook besteld had, vraag ik: is dat mijn pakje niet? je raad het al : ja
    Krijg je de smoes ik doe dit werk nog maar 2 dagen, flikker toch, die reed waarschijnlijk al 4 dagen met men spullen rond.

Moet wel zeggen mens is super vriendelijk sinds men uitbrander maar nog iets laten leveren tot aan men deur door die knoeiers van Bpost: nee dank je.

Uiteraard gemeld bij Bol.com ( kunnen aan Bpost hun geknoei ook niet doen) kreeg 5 euro korting op volgende bestelling, kleine week later enveloppe van Bol, Euhh had toch niks besteld, zat er een kaartje van Bol in waar ze zich verontschuldigen voor het ongemak met een groot stuk chocolade van Tommy (was nog lekker ook )

Converted's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb nog iets soortgelijk en straffer meegemaakt deze zomer.
    Eerst begin juni totaal geen post, maar dus echt niets. Zelfs geen pakjes.

Dan plots na 3 weken terug post. Maar door een interimmer die duidelijk niet wist van hout pijlen te maken.
    Vriendelijk dat wel, maar oh zo leugenachtig. Die liet pakjes die de dag zelf moesten komen, gewoon tot een week in zijn autootje liggen. Inclusief post die tem niet bezorgd had.
    Stond om de 5 botten te eten, te niksen of te drinken. Zelf gezien.
    Plots moet ik op 1 dag 3 pakjes uit China ontvangen. Je raad het al, de dag zelf niets. De dag nadien niets, tot de 3de dag ik het heft zelf in handen neem en hem na al meermaals aangesproken te hebben en gehoord te hebben “morgen”.
    Wat doet die pipo? Die geeft doodleuk zijn sleutels van de auto en zegt zoek het zelf maar, ik heb nu geen tijd.
    Ik had heel den auto kunnen leegmaken en daarbovenop nog een wrak van een auto kunnen hebben. Ik vraag moet ik dat aftekenen? Oh nee, dat is de dag dat het moest afgeleverd worden al gedaan. Niet dus.
    Tot op de dag van vandaag staat dit nog steeds niet afgeleverd.

Aangetekende zendingen werden bij de buurman in de brievenbus gedropt en het papiertje in de brievenbus van de bestemmeling. Wat dus bij een aangetekende brief duidelijk niet mag. Tot 2 maal toe zelfs!

Dan hebben ze die blijkbaar ontslagen na een paar klachten van ons en de buren (apotheek, een zelfstandige die prioriteit kreeg bij de klachten via ombudsdienst en de post). Heeft wel heel de zomer geduurd. En een paar uitstappen naar het distributiecentrum zelf waar ik zo kon binnenlopen btw.
    Tot hiertoe al bij valt het terug mee. Buiten dat we al bijna 10 verschillende postbodes hebben gehad.
    Gelukkig nog niets gestolen. Fingers crossed. Enkel 1 pakje dat al dagen tussen camionet en sorteercentrum over en weer gaat.

Gray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hier ook al veel meegemaakt dat wanneer ik 2 of 3 pakjes op een dag moet ontvangen, men eerst met 1 pakje voor de deur staat en 2uur later met een ander pakje.

Ik vraag mij dan af, zit er een systeem achter of rijd men compleet willekeurig van adres naar adres?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Postbode steekt hier standaard een kaart in mijn brievenbus dat ik niet thuis was en dat ik het de volgende dag in het postkantoor kan afhalen. Dit terwijl ik wel telkens thuis was.
    If sex doesn't scare the cat, you're not doing it right

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zo een problemen heb ik toch nog nooit gehad, gelukkig maar.
    Als er pakjes moeten afgeleverd worden gebeurd dat altijd zoals het hoort.
    Als er bij de buren een pakje moet komen en ze zijn niet thuis word dat ook geregeld bij ons afgeleverd (op vraag van de buren).

Maar ik heb wel al andere zaken gezien bij die mannen van de post (Ik ben nu al maanden in ziekenverlof, maar breng normaal gezien ongeadresseerd drukwerk, dus kom die mannen vaak tegen).
    Onder andere:
    Met 3 postbodes op 1 straat post zitten brengen in Kortessem
    In Diepenbeek centrum met de camionet post bezorgen, brieven he, geen pakjes
    En ook nog, postbodes die in de winter een hele week gewoon niet komen opdagen, omdat er een beetje sneeuw ligt, terwijl onze ploeg op die dagen gewoon aan het werk is.
    En dan durven ze de week erna klagen dat ze toch zoveel werk hebben, tja dat komt ervan als je een week op je luie rest zit!

Pagina 2 van 3 Eerste 123 Laatste

Regels voor berichten