Discussie: Proximus Tuttimus

MasterP's schermafbeelding
    iTrader
    59 (100%)

Proximus Tuttimus

Beste,

Ik heb Tuttimus abonnement (met promotie LG Smart TV)
    Dus Digitaal TV - Internet - Vaste Lijn - Mobilus M abonnement voor GSM.
    Nu wil ik graag een Samsung Galaxy S10+ aanschaffen met een abonnement ook bij Proximus.

Bij het bestel pagina krijg ik dit:

Mobilus M € 26,99 /maand
    DataPhone 2.5 GB voor 24 maanden € 25 /maand
    Galaxy S10+ 128GB Prism Black € 249

Wordt mijn huidig Mobilus M aangepast naar dit nieuw Mobilus M met de Samsung Galaxy S10+? Of is dit dan een extra aparte abonnement?
    Omdat de klantendienst vandaag (Zondag) gesloten is en ik deze Smartphone graag zou willen bestellen vraag ik het aan jullie.

Alvast bedankt.

Noscoped420's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Als je nu al Mobilus M hebt dan komt daar gewoon per maand die 25 euro bij van Dataphone 2.5gb ( om je toestel 24 maanden lang af te betalen ) + die eenmalige kost van 249 voor het toestel, die Mobilus M hou je maar je krijgt dus maandelijks die 25 euro van Dataphone erbij op je factuur.

Normaal als je wilt bestellen moet je inloggen met je klantgegevens dus als je dan erna alles juist invult dan word je huidige Mobilus M dus gewoon omgezet naar Mobilus M + Dataphone en blijft alles zoals het nu is buiten dat je per maand 25 moet betalen voor die Dataphone aka ''afbetaling van je toestel'' voor 24 maanden.

Dus om kort te antwoorden : Ja je huidige Mobilus M word aangepast naar Mobilus M + DataPhone, DataPhone kan je bezien als ''extra apart'' abonnement maar dat komt dus gewoon maandelijks bij je huidige Mobilus M.

MasterP's schermafbeelding
    iTrader
    59 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noscoped420 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als je nu al Mobilus M hebt dan komt daar gewoon per maand die 25 euro bij van Dataphone 2.5gb ( om je toestel 24 maanden lang af te betalen ) + die eenmalige kost van 249 voor het toestel, die Mobilus M hou je maar je krijgt dus maandelijks die 25 euro van Dataphone erbij op je factuur.

Normaal als je wilt bestellen moet je inloggen met je klantgegevens dus als je dan erna alles juist invult dan word je huidige Mobilus M dus gewoon omgezet naar Mobilus M + Dataphone en blijft alles zoals het nu is buiten dat je per maand 25 moet betalen voor die Dataphone aka ''afbetaling van je toestel'' voor 24 maanden.

Dus om kort te antwoorden : Ja je huidige Mobilus M word aangepast naar Mobilus M + DataPhone, DataPhone kan je bezien als ''extra apart'' abonnement maar dat komt dus gewoon maandelijks bij je huidige Mobilus M.
    Alvast bedankt voor u Snel antwoord.
    Bestellen dan maar

Edit: voor zekerheid een Print-screen genomen.

https://imgur.com/7FhqfGf

Regels voor berichten