iTrader
    16 (100%)

Welke provider voor tv, internet en gsm

Beste leden,

Ik ben opzoek naar een stabiel pakket voor zowel internet met digitale tv en gsm.

Internet is voor normaal gebruik, geen gaming ofzo
    Digitale tv is voor de normale zenders maar mis soms wel mijn voetbal en formule 1
    Gsm heb ik een groot verbruik aangezien ik constant spotify, youtube en andere apps gebruik.

Kheb orange gehad maar dat bereik was niet super ( 4g )
    Telenet was duur voor wat je kreeg toen ( weet niet of dit anders is nu )
    Proximus altijd over mijn belminuten....

Dus kom hier eens om te zoeken achter een doorslag of misschien gsm en tv/Internet bij 2 providers nemen ?
    Psn: Domi_Flex
    Playing: Destiny2 - Titan

MRzone's schermafbeelding
    iTrader
    322 (100%)
    Ik denk dat Telenet nog altijd de beste is, maar duur inderdaad.
    Bij Proximus nu wel aanbiedingen voor Oost-Vlaanderen €49/maand een jaar lang
    https://www.proximus.be/nl/id_cr_all..._120819&v5=ovl
    i5 6400 / Gigabyte GA-B150 / Sapphire Radeon HD 7850 / Blu-ray player & SuperMulti DVDRW / Samsung DVDwriter / Samsung 2TB+1TB+1TB+M2 XPG 240GB / 2x 8GB DDR4 / HP 2710m / Ext. Harddisk Verbatim 2TB 3.0 + Intenso 4TB 3.0

Bompaization's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Is het voor u alleen of evt. ook voor gezin/anderen? In het laatste geval zou ik gaan voor een WIGO.
    __________________________________________________ _
    In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

iTrader
    16 (100%)
    Het is voor mij alleen.

Heb effe de pakketten gezien en Orange heeft een no limit pakket. Iemand ervaring mee ? Ook een boost voor 10 euro extra voor sneller internet
    Psn: Domi_Flex
    Playing: Destiny2 - Titan

Japser's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    En waarom niet gewoon alles streamen?

Een gaat via VRT nu, VTM gaat via Stievie en Vier gaat via hun site.
    Voetbal kan via unibet site.

iTrader
    0
    Het is allemaal zo persoonsgebonden, wat voor de één optimaal is gaat een ander erover zeuren.

Lang geleden had ik Telenet voor TV en internet + Proximus/Base voor de telefoon. Heel mooi en onbetwistbaar perfect werkend, maar pokkeduur... Ik ga niet werken om de aandeelhouders van providers een mooie gift op het jaareinde te geven.
    Dan maar overgeschakeld naar Proximus voor TV en internet, dichtbij een ROP wonende gaf me dit de volle 100Mbit snelheid wat ze adverteren en naast de gebrekkige menustructuur van hun decoder eigenlijk best goed voor de prijs van 59€.
    Het was een mooie financiële besparing tegenover Telenet, dus neem je de eventuele gebreken er maar bij. Je kreeg alvast een onbeperkt internet wat bij Telenet nog altijd een cap had en een app op hun decoder waarmee je Netflix kon bekijken met prima Dolby+ geluid.

Maar dan wil je uiteraard nog besparen op je telefoon, en ik begon het herhaaldelijk aandringen van Proximus best vervelend te vinden om ook mijn telefoon van Base in een pakket van hen te stoppen. Uiteraard, zo bind je de klant het best langdurig.

Na een verhuis en het verderaf wonen van een Proximus ROP met daaraan een maximum snelheid 50/5 en geen mindering op de prijs van 59€ hiervoor ben ik uiteindelijk overgeschakeld naar een pakket, maar dan een Orange Love.
    Veel ervaring na slechts enkele maanden heb ik hierbij nog niet, maar in tegenstelling wat sommigen op de fora beweren werkt alles feilloos en heb ik bovendien het voordeel van 20Gb data doorheen Europa op de GSM.

Mja, best tevreden. Maar we blijven wakker.

Regels voor berichten