Pagina 4 van 5 Eerste 12345 Laatste
    Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bigdickplaya Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik verwacht ook niet minder van een rasechte vlaming. De gele hesjes beweging was hier dan ook kortgeleefd, de gemiddelde vlaming is te druk bezig met een gevelsteen uit te kiezen voor zijn nieuwbouw dan op straat te gaan en te protesteren of radicale acties te doen zoals sluikstorten uit protest.
    Ik heb echt geen enkel idee wat ik op zoiets dom moet zeggen. Echt waar, ik kan noch iets grappigs noch iets serieus bedenken om op zoiets idioots te antwoorden.
    As we all know, christmas is that mystical time of year when the ghost of Jesus rises from the grave to feed on the flesh of the living. So we all sing christmas carols to lull him back to sleep.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Ik heb echt geen enkel idee wat ik op zoiets dom moet zeggen. Echt waar, ik kan noch iets grappigs noch iets serieus bedenken om op zoiets idioots te antwoorden.
    Tjah, dat betekent dat je het intellect ontbreekt om iets nuttigs toe te voegen zeker?

apen.land

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tjah, dat betekent dat je het intellect ontbreekt om iets nuttigs toe te voegen zeker?
    Dixit "bigdickplaya".

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damocles Bekijk bericht

Persoonlijk vind ik dat een containerpark de bluts met de buil moet nemen voor alles (behalve het pure grofvuil). Dat is nu eenmaal een taak van de overheid, zorgen dat de burgers deftig recycleren.
    De overheid zorgt er toch voor dat burgers deftig kunnen recycleren door het aanbieden van recyclageparken? Dit betekent toch niet dat dit gratis zou moeten kunnen? Het principe van de vervuiler betaald is alleen maar toe te juichen. Het probleem is imo de mentaliteit van veel (vooral oudere) mensen die nog in de tijd leven van gratis vuilophaling en dumpen op een stort.

Uiteraard ben ik het eens met de kritieken op de belachelijke forfaitaire systemen op basis van het soort voertuig etc. Gewoon werken met een weegbrug (telkens opnieuw erover voor elke andere fractie), is het eerlijkste voor iedereen.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Als je sluikstort uit protest, doe het dan ten minste 's nachts ergens in het centrum van de stad, met grote plakaten "WEG MET DE DURE PRIJZEN OP CONTAINERPARKEN" er bij.
    En waarbij ook duidelijk is dat in een straal van 20km rond u huis je nergens een houten balk kwijt kan voor minder dan 50 euro.
    Gewoon uw zwarte zakken gaan dumpen in iemands gracht, of ergens op een verlaten terein waar niemand komt, is niet sluikstorten uit protest.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Gewoon uw zwarte zakken gaan dumpen in iemands gracht, of ergens op een verlaten terein waar niemand komt, is niet sluikstorten uit protest.
    het is beter ze gewoon te dumpen in de gracht vlak naast u huis en dan zelf de politie/gemeente te bellen om sluikstorten te melden. alleen zorg je best dat er geen enkel spoor naar uzelf terug te vinden is.

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Breng maar eens treinbilzen binnen, dat kost bakken geld. (begrijpelijk ook, vuiligheid)
    Dat zou ik nu echt nooit weggooien. Sowieso dat je dat kwijt geraakt aan mensen die een nieuwbouw in landelijke stijl zetten.

Ik heb trouwens gisteren ook mijn houtafval weg gedaan. 5 cent per kg was het. Brandbaar is het duurste en kost 15 cent per kg. Je krijgt wel enkele kg gratis per keer je gaat of zoiets.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik verwacht ook niet minder van een rasechte vlaming. De gele hesjes beweging was hier dan ook kortgeleefd, de gemiddelde vlaming is te druk bezig met een gevelsteen uit te kiezen voor zijn nieuwbouw dan op straat te gaan en te protesteren of radicale acties te doen zoals sluikstorten uit protest.
    Wie een nieuwbouw kan zetten zal ook weinig reden hebben om ergens in een plastieken zak paletten te gaan verbranden lijkt mij.

Radicale acties zoals sluikstorten uit protest, man man. Meest idiote excuus om een ransbeer te zijn.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bij ons is alles te betalen, je wordt gewoon gewogen voor en na het containerparkbezoek. Al dump je daar nu 500 kg hout of plastiek, prijs is hetzelfde. Alle containerparken in Aalst en omliggende gemeenten en zelfs nog verder zijn eigendom van dezelfde intercommunale, wij hebben weinig keuze.

Houtafval wordt bij ons door mijn schoonvader opgestookt in de kachel, metaal wordt naar de 'ijzermarchang' gevoerd waar je er nog geld voor krijgt, groenafval dumpen wij in de tuin.

De publieke opinie hierover is wel op twintig jaar tijd enorm veranderd, toen mijn ouders bouwden begin jaren 90 is vrijwel alle afval verbrand in de tuin.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Manmanman, moeder natuur straffen (of pijn doen) om een statement te maken... het moet niet gekker worden.
    Wa is het volgende? Massaal baby zeehondjes de kop in kloppen wanneer uwe jas bij Primark 10eur te duur is?
    PMA, Tailball, PMA.

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    43 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Corsair Graphite 780T//Antec Truepower 650W/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)//Corsair H115i//Corsair 16GB DDR4 Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Soundblaster ZX/256GB C:\-/1,99TB Games/2TB Opslag//Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Logitech G640//Afterglow XBOX ONE Wired//Logitech C310//TrackIR V_5//Playseat Evo White// --Klaksken, Pletskop en Kloefkapper--
    Ik zit wat anders in elkaar.

iTrader
    10 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Krijgen jullie dan geen gratis bedrag per jaar voor het containerpark? Wij komen hier meer dan ruim mee toe. Heb altijd nog een stuk over.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Krijgen jullie dan geen gratis bedrag per jaar voor het containerpark?
    Vroeger kregen wij dat hier, maar dat is al heel lang geleden afgeschaft. Neen hoor, hier is het nu 0€ gratis en vanaf de eerste scheet betalen.

Tweak37's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Awel ik snap dat dus volledig niet.

Het is 20€ in Leuven voor een bestelwagen. 7.5 euro voor een aanhangwagen. 2.5€ voor een gewone wagen.
    En dan nog 5€ per kubieke meter afval.

Snijd uw hout in kleiner stukken, hou het wat bij tot je een redelijk volume hebt, leent van iemand een remorque, en ge zijt gesteld voor 12.5€.
    Als je afval maakt = afval betalen. Gaan dumpen is voor vuil krapul.

Wat je hier zegt zou voor mij meer een reden zijn om mijn afval te dumpen, door de willekeur en vriendjespolitiek aan het containerpark. Is al even marginaal.
    Thans geen reden genoeg.
    Die 5 euro is voor grofvuil he, voor sloophout moet je dat niet betalen. Dus je bent zelfs gesteld voor 7,5 euro. Hout van één pallet zoals in de OP, dat lukt wel met de auto of desnoods te voet voor 2,5 euro. Prijzen vallen eigenlijk goed mee bij ecowerf. Je moet dat natuurlijk wat plannen he, niet voor één plankje in een bestelwagen naar het containerpark rijden...

10 euro klinkt inderdaad nogal buitensporig.

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    De slogan 'de bevuiler betaalt' klinkt natuurlijk goed in theorie, maar in de praktijk is het eerder 'wie correct recycleert betaalt'.
    Ik vind dat alles van afval sorteren gratis zou moeten zijn als particulier. Het is een dienst met een collectief nut, één van de basisdiensten waarvoor belastinggeld dient.
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

Pagina 4 van 5 Eerste 12345 Laatste

Regels voor berichten