Discussie: Barst in scherm GSM

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Barst in scherm GSM

Beste

Ik heb recent mijn iphone SE laten vallen. Resultaat: het beschermplaatje + werkelijk Iphone scherm gebarsten. GSM is 3j oud.

Weten jullie of het gevaarlijk is om deze GSM nog verder te gebruiken? Ik lees allerlei zaken op het internet als gevaar voor straling etc. Ik weet niet hoeveel straling zo'n ding afgeeft maar als het werkelijk hoog is en dat ligt elke nacht naast mij op mn nachtkastje ..

Valt me heel zuur dat ik terug 380 ga moeten dokken voor een nieuwe Iphone SE (overigens heel tevreden van!)

Bedankt!

scorbaworba's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    380 dokken? Plaats er zelf een nieuw scherm op

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scorbaworba Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    380 dokken? Plaats er zelf een nieuw scherm op
    Wat bedoel je hiermee? Ik heb al gelezen dat het scherm laten herstellen in de 100 euro kost. Dan kan ik beter een nieuwe gsm kopen.

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brainsick01 Bekijk bericht
    Wat bedoel je hiermee? Ik heb al gelezen dat het scherm laten herstellen in de 100 euro kost. Dan kan ik beter een nieuwe gsm kopen.
    Je kan heel gemakkelijk het scherm zelf vervangen. Kost op ebay niet al te veel.

https://www.ebay.co.uk/ulk/itm/333150367392

Is niet zo moeilijk om zelf te doen. Er zijn veel tutorials op YT die perfect laten zien hoe het moet.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Hit Hard's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brainsick01 Bekijk bericht
    Weten jullie of het gevaarlijk is om deze GSM nog verder te gebruiken? Ik lees allerlei zaken op het internet als gevaar voor straling etc. Ik weet niet hoeveel straling zo'n ding afgeeft maar als het werkelijk hoog is en dat ligt elke nacht naast mij op mn nachtkastje ..
    Die straling gaat los door de behuizing van de GSM. En maar goed ook, anders zou je geen ontvangst kunnen hebben. Misschien dat er enkele procenten worden tegengehouden door de behuizing, maar zelfs met een barst zal dat geen merkbaar verschil maken.

En van de straling die een GSM afgeeft is niet eens bewezen dat die schadelijk is. Integendeel: er wordt eerder aangenomen dat die niet schadelijk is bij de vermogens die een GSM levert.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Wie heeft er nu een iPhone als ge niet elk jaar de nieuwste koopt?

Regels voor berichten