Pagina 1 van 3 123 Laatste

iTrader
    0

psygologisch en medisch onderzoek ... einde raad !!!

beste leden ... ik moet volgende maand op psygologisch en medisch onderzoek gaan om mijn rijbewijs terug te krijgen ... ze hebben me nu een heel lange vragen lijst opgestuurd ivm met mijn verleden over drugs en alcohol en veroordelingen van de rechtbank enz enz enz ... over vanalles eigenlijk !*
    zou ik hier nu alles eerlijk op invullen of kan je hier en daar iets verzwijgen ? ik ben volledig op het goede pad en heb me helemaal herpakt op alle gebieden !! ben super goed bezig ... en voel dat ik op dit pad zeker zal blijven !!! heb echt een bladzijde omgeslagen in mijn leven !!! maar mijn verleden is een ramp geweest !!! speekseltest positief weed paar jaar geleden ... dan zware snelheidovertreding waarvoor ik nu mijn testen moet afleggen ... daarna terug speekseltest gehad postief cocaine ... en daarna tegen gehouden geweest zonder geldig rijbewijs ( wegens deze testen dat ik nu ga afleggen ... had op dat ogenblik niet de financiele mogelijkheden om deze testen af te leggen ... mijn straf van 3 maand was al voorbij maar moest testen nog afleggen ) en heb positief geblazen !!! zou ik dit nu allemaal melden op deze vragenlijst ... ??? ik wil echt eerlijk zijn omdat ik weet dat ik een andere weg ben ingeslaan met mijn leven !! maar heb schrik dat ze mij daardoor mijn rijbewijs niet zullen teruggeven !!! wat zou ik het beste doen ??? mvg ben

Skoebiedoe's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Ge wilt eerlijk zijn maar ge twijfels of ge de waarheid moet zeggen........goe bezig.

iTrader
    0
    ik begrijp je punt .. maar mijn hart zegt om eerlijk te zijn ... maar iets in mij zegt dat ze me mss rijongeschikt gaan verklaren terwijl ik momenteel zo goed bezig ben en men leven helemaal herpakt heb ... woon 25 km van men werk en heb men rijbewijs echt terug nodig ... wat zou jij doen moest je in mijn schoenen staan ?

iTrader
    0
    Als je uw leven herpakt hebt dan moet je ook maar eerlijk zijn en de straffen die uitgesproken worden eerlijk accepteren.
    Als je nu weer gaat beginnen met liegen en gaat vaststellen dat bedrog opbrengt, waar gaat het dan weer eindigen.
    Dan blijf je gewoon gespuis. En als ze 1 van uw leugens doorhebben dan gaat het nog erger worden dan de waarheid spreken.

25km is zeker te doen met de fiets, verruil uw auto voor een elektrische fiets.
    en heb je de mogelijkheden van openbaar vervoer al eens gecontroleerd.
    geen excuses verzinnen, gewoon uw leven goed oppakken.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

NEOMATRIX's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als je werkelijk aan je leven hebt gewerkt en jezelf herpakt hebt zie ik niet in waarom je dit zou vertellen. Ik weet ook niet hoeveel je gebruikte en op welke leeftijd, maar je kan het ook zien als een experimenteer fase aka moeilijke periode van uw leven en dat moet je gewoon proberen te vergeten.

Ik raad uw aan het zeker niet te vertellen en uw toekomstplannen hierdoor te verkleinen. Als je al langer dan 1 jaar clean bent, kan je doen alsof je nooit hebt gebruikt. Imo lijkt me dat ook de beste optie. Met eerlijkheid kom je het verste zeggen ze, maar die uitdrukking is toch wel echt bedoeld ivb naaste mensen, familie enzovoort. Je collega's, je werk en kennissen hoeven niets te weten van dit verleden. Het is een hoofdstuk dat je hebt afgesloten, begin nu aan een nieuw hoofdstuk en vergeet het vorige.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    het probleem is dat ze mss natrekken of ik nog andere zaken heb lopen ... dat is juist het probleem ... ik weet niet of ze dit natrekken bij de rechtbank ??? en als ze dat dan te weten komen en mij mss rijongeschikt word verklaart ... mvg

Skoebiedoe's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Gewoon naar den dokter gaan .
    Bloed laten afnemen en testen....als je “clean “bent voor een jaar gaan ze daar volgens mij niks in terug vinden.
    Attest meenemen en laten zien dat je niet meer gebruikt hebt .

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NEOMATRIX Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als je werkelijk aan je leven hebt gewerkt en jezelf herpakt hebt zie ik niet in waarom je dit zou vertellen. Ik weet ook niet hoeveel je gebruikte en op welke leeftijd, maar je kan het ook zien als een experimenteer fase aka moeilijke periode van uw leven en dat moet je gewoon proberen te vergeten.

Ik raad uw aan het zeker niet te vertellen en uw toekomstplannen hierdoor te verkleinen. Als je al langer dan 1 jaar clean bent, kan je doen alsof je nooit hebt gebruikt. Imo lijkt me dat ook de beste optie. Met eerlijkheid kom je het verste zeggen ze, maar die uitdrukking is toch wel echt bedoeld ivb naaste mensen, familie enzovoort. Je collega's, je werk en kennissen hoeven niets te weten van dit verleden. Het is een hoofdstuk dat je hebt afgesloten, begin nu aan een nieuw hoofdstuk en vergeet het vorige.
    Het gaat hier niet om een werkgever dat een formulierke geeft om in te vullen he.

Het gaat hier over iemand dat zijn rijbewijs is kwijtgeraakt, een gerechterlijk verleden van drugs heeft, zelfs nadat zijn rijbewijs was afgenomen, en die nu een officieel medisch en psychologisch onderzoek moet ondergaan om dat rijbewijs terug te krijgen. En jij gaat dan zeggen ja "vul maar wat leugentjes om bestwil in, eerlijk duurt het langst telt alleen in de familie!".

- Heb je ooit drugs genomen? -> NEE
    Wel meneer hoe komt het dan dat u een strafblad heeft met een drugs verleden?
    Vult u altijd pertinente leugens in op officiele documenten? Is dat uw psychologisch profiel?
    Die documenten gaan naar het parket he, niet naar uw collega's op het werk.

Als het correct ingevuld wordt, dan zal de arts daar zelf wel beslissen een bloedonderzoek af te nemen.
    Wat is een herstelonderzoek? | IPMT

Tis toch straf, in een andere toppic zagen en klagen we over alle roekeloze idioten van chauffeurs dat rondrijden in het verkeer.
    Hallucinant dat het gerecht niet ingrijpt in sommige gevallen!

In deze topic gaan we iemand dat in deze volgorde
    - te snel gereden en rijbewijs ontnomen
    - speekseltest cocaine
    - opgepakt voor rijden zonder rijbewijs en dronken
    Gaan we hem sussen "lieg maar op je attesten hoor, als je die pagina hebt omgeslaan is het OK!".

Slechtste advies ooit.
    Laatst gewijzigd door Dieter85; 13 juni 2019 om 08:51
    9 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    10 (100%)
    Ik zou het ook eerlijk invullen want de kans is zoiezo groot dat ze het toch al weten. De kans is kleiner dat je het dan gaat terug krijgen dan als je eerlijk was.

Heb je bewijzen dat je clean bent? Plastesten gedaan? Een dokter die het kan op papier zetten, opgenomen geweest met goed resultaat?

Als je dat kan bewijzen zie ik niet in waarom je je rijbewijs niet zou terug krijgen. Als je het nergens kan bij schrijven zou ik er zelf een brief bij steken met hoe je je leven herpakt hebt en eventuele bewijzen van dokter, nummer dat ze kunnen bellen om na te gaan,..

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    1 (100%)
    Eerlijk invullen.
    Als ze effectief een positieve evolutie zien (waar deze testen om draaien, toch?), gaan ze ook sneller geneigd zijn u het voordeel van de twijfel te geven.
    Waarom trouwens liegen, als je zelf vind dat je echt goed bezig bent nu?
    Tenzij je ons niet alles vertelt en er een addertje onder het gras zit...

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Tis toch straf, in een andere toppic zagen en klagen we over alle roekeloze idioten van chauffeurs dat rondrijden in het verkeer.
    Hallucinant dat het gerecht niet ingrijpt in sommige gevallen!

In deze topic gaan we iemand dat in deze volgorde
    - te snel gereden en rijbewijs ontnomen
    - speekseltest cocaine
    - opgepakt voor rijden zonder rijbewijs en dronken
    Gaan we hem sussen "lieg maar op je attesten hoor, als je die pagina hebt omgeslaan is het OK!".

Slechtste advies ooit.
    +1000

In mijn ogen verdient meneer zijn rijbewijs sowieso niet terug.

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Gewoon de waarheid vertellen.
    Ik vermoed dat die mensen wel toegang hebben tot je dossier of toch zeker op de hoogte gaan zijn van uw gepleegde feiten.
    Als je dan gaat liegen, val je meteen door de mand.
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Gaat er nu bij niemand het troll-alarm af?
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.
    5 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Vinceness's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Gaat er nu bij niemand het troll-alarm af?
    Amai, bedankt, ik begon al aan mijzelf te twijfelen nieuwe user, marginaal verhaal, irritante schrijfwijze, overdreven spelfouten, ...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vinceness Bekijk bericht
    Amai, bedankt, ik begon al aan mijzelf te twijfelen nieuwe user, marginaal verhaal, irritante schrijfwijze, overdreven spelfouten, ...
    Dat wilt toch niks zeggen. Op het juridisch forum is 50% van de topic starters een nieuwe gebruiker. Zijn dat allemaal trols dan ofzo?
    Trouwens zelfs al is hij een trol, dan hoop ik dat neomatrix ook getrold heeft, en zoniet, is dit zeker de discussie wel waard.

Pagina 1 van 3 123 Laatste

Regels voor berichten