Pagina 2 van 2 Eerste 12
    Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    't Valt toch mee ??? Lees ik over de typfouten dan ??? Ik weet het niet hé !!!
    Don't think you are, know you are...

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Wees maar zeker dat ze uw data kennen dus liegen is geen optie. En daarbij, ge hebt nog maar positief geblazen. 't Is niet omdat ge nu wil verbeteren, dat het werkelijk zo is. Ge zult wel snel in uw fouten hervallen zonder hulp

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Wat gaat er gebeuren als hij zijn rijbewijs niet terugkrijgt, denk je? Wie steekt er hier zijn hand voor in het vuur dat hij dan ook clean blijft en niet zonder rijbewijs achter het stuur zal kruipen? Ik denk niemand. Zo'n mensen grijpen elk excuus aan om terug te hervallen. TS als je uzelf daar in herkent, laat u dan opnemen aub.

Crashtestdummy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    over nog lopende zaken weten ze niks, degene die gepasseerd zijn wel

ge zult mogelijk om de 3 maand naar den dokter moeten gaan voor bloed te trekken maar normaal gaat ge uw rijbewijs wel terugkrijgen

tkan ook iedere maand zijn
    |^^^^^^^^^^^^^^^^^^\||____
    |....The BEER TRUCK.... ||||'""|""°\_,__
    |___MIJN VIDEOS__l||__|__|___|) _____|
    |(@)(@)""""""""""""**|(@)(@)****|(@)|
    COPY THE BEER TRUCK INTO YOUR SIG TO HELP THE WORLD HAVE MORE BEER! AYE!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ben777 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    beste leden ... ik moet volgende maand op psygologisch en medisch onderzoek gaan om mijn rijbewijs terug te krijgen ... ze hebben me nu een heel lange vragen lijst opgestuurd ivm met mijn verleden over drugs en alcohol en veroordelingen van de rechtbank enz enz enz ... over vanalles eigenlijk !*
    zou ik hier nu alles eerlijk op invullen of kan je hier en daar iets verzwijgen ? ik ben volledig op het goede pad en heb me helemaal herpakt op alle gebieden !! ben super goed bezig ... en voel dat ik op dit pad zeker zal blijven !!! heb echt een bladzijde omgeslagen in mijn leven !!! maar mijn verleden is een ramp geweest !!! speekseltest positief weed paar jaar geleden ... dan zware snelheidovertreding waarvoor ik nu mijn testen moet afleggen ... daarna terug speekseltest gehad postief cocaine ... en daarna tegen gehouden geweest zonder geldig rijbewijs ( wegens deze testen dat ik nu ga afleggen ... had op dat ogenblik niet de financiele mogelijkheden om deze testen af te leggen ... mijn straf van 3 maand was al voorbij maar moest testen nog afleggen ) en heb positief geblazen !!! zou ik dit nu allemaal melden op deze vragenlijst ... ??? ik wil echt eerlijk zijn omdat ik weet dat ik een andere weg ben ingeslaan met mijn leven !! maar heb schrik dat ze mij daardoor mijn rijbewijs niet zullen teruggeven !!! wat zou ik het beste doen ??? mvg ben
    Simpel toch? Weed, cocaïne, onder invloed rijden, rijden zonder rijbewijs, zware snelheidsovertreding, valsheid in geschrifte ...

Dit is het resultaat van zo'n gedrag: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/06...deeld-voor-on/

Stop ajb met rijden in auto.

ChimayBlauw's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht

25km is zeker te doen met de fiets
    .
    lol

echt niet
    From Russia With Love

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ChimayBlauw Bekijk bericht
    lol

echt niet
    LOL

Echt wel
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nixie Bekijk bericht
    LOL

Echt wel
    ugh, no way, 10km is al teveel hier

mo6's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ben777 Bekijk bericht
    beste leden ... ik moet volgende maand op psygologisch en medisch onderzoek gaan om mijn rijbewijs terug te krijgen ... ze hebben me nu een heel lange vragen lijst opgestuurd ivm met mijn verleden over drugs en alcohol en veroordelingen van de rechtbank enz enz enz ... over vanalles eigenlijk !*
    zou ik hier nu alles eerlijk op invullen of kan je hier en daar iets verzwijgen ? ik ben volledig op het goede pad en heb me helemaal herpakt op alle gebieden !! ben super goed bezig ... en voel dat ik op dit pad zeker zal blijven !!! heb echt een bladzijde omgeslagen in mijn leven !!! maar mijn verleden is een ramp geweest !!! speekseltest positief weed paar jaar geleden ... dan zware snelheidovertreding waarvoor ik nu mijn testen moet afleggen ... daarna terug speekseltest gehad postief cocaine ... en daarna tegen gehouden geweest zonder geldig rijbewijs ( wegens deze testen dat ik nu ga afleggen ... had op dat ogenblik niet de financiele mogelijkheden om deze testen af te leggen ... mijn straf van 3 maand was al voorbij maar moest testen nog afleggen ) en heb positief geblazen !!! zou ik dit nu allemaal melden op deze vragenlijst ... ??? ik wil echt eerlijk zijn omdat ik weet dat ik een andere weg ben ingeslaan met mijn leven !! maar heb schrik dat ze mij daardoor mijn rijbewijs niet zullen teruggeven !!! wat zou ik het beste doen ??? mvg ben

Het Belgisch rechtssysteem is in mijn ogen en van velen anderen veel te laks. Of je zelf eerlijk wil zijn of niet.. moet je niet om 'stemmetjes' komen smeken om uw moreel gevoel op te krikken. Dat kies je zelf.

Als je uw rijbewijs terugkrijgt, hoop ik dat jij oprecht niet meer onder invloed in de auto stapt. Voordat je een kind doodrijdt ofzo.
    Hoe denk je dat brave mensen die bijvoorbeeld een kind hebben verloren door ne pipo die dronken reed zouden reageren op uw verhaal?
    Eerlijk iemand die in het verleden meermaals is veroordeeld voor het rijden onder invloed, verdient het niet om nog met een auto te rijden. Dat is mijn mening.
    Anderzijds.. iedereen verdient een 2de kans.. de hoeveelste kans is dit al dat jij krijgt?

ik wil ook nog zeggen.. proficiat dat je nu op het rechte pad bent. Houden zo !
    Hoe lang is dat al zo? Ik denk ook wel dat als je meer dan een jaar op het rechte pad blijft.. je dan ook wel terug met een auto zou kunnen rijden.
    Maar niet na een paar maanden/weken. Dat zou ik dan rechtvaardig vinden.

25 km enkel met de fiets is inderdaad te veel. Maar er bestaat altijd wel een oplossing.
    Openbaar vervoer, zo'n autoke da 45 km kan, een electrische fiets enz, brommer , carpoolen enz..
    Laatst gewijzigd door mo6; 25 juni 2019 om 08:30
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ze zouden zo'n mannen alleen nog met een 45km/u autoke mogen laten rijden. Een eeuwige walk of shame...

mo6's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tefal Bekijk bericht
    Ze zouden zo'n mannen alleen nog met een 45km/u autoke mogen laten rijden. Een eeuwige walk of shame...
    Eigenlijk wel.. SHAME SHAME SHAME !!!
    morja.. elk geval is ook anders eh.. straffen op maat..

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik denk niet dat de TS hier ooit nog op komt antwoorden.
    Dit wordt weer een typische undelivered thread

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Lijkt mij ook dat ze het sowieso wel weten/kunnen weten als ze willen. Ik bedoel, je moet het allemaal opnieuw afleggen voor een reden en dan kan je evenzogoed eerlijk zijn. Je kan ook best wel wat meer uitleg geven als je wil, psychologisch zal mondeling zijn denk ik.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mmeperlefine Bekijk bericht
    Lijkt mij ook dat ze het sowieso wel weten/kunnen weten als ze willen. Ik bedoel, je moet het allemaal opnieuw afleggen voor een reden en dan kan je evenzogoed eerlijk zijn. Je kan ook best wel wat meer uitleg geven als je wil, psychologisch zal mondeling zijn denk ik.
    deels, ge moogt u ook een half uurke bezighouden met een hele vragenlijst rond alcohol, drugs etc in te vullen...

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten