Pagina 8 van 11 Eerste ... 4567891011 Laatste
    Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preske Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    niet op samsung vloeken, maar op coolblue en op jezelf.

Zij hebben je een model zonder bluetooth aangeboden, en jij hebt het aangenomen.
    Indien m'n eerst aangekochte TV naar behoren gewerkt had, zat ik nu niet in die situatie. Dus vloek ik uiteraard wel op Samsung.
    Ook het feit dat vanaf aankoop de problemen doorgegeven werden, Samsung hun reparatie'service' 4x komen werken heeft aan het toestel en zo een jaar heeft aangesleept. Om dan af te komen: ja maar meneer, uw toestel is wel al een jaar oud hé. Komaan. Daar stond ik. Gelukkig van Coolblue, die WEL een oplossing konden aanbieden.
    Don't think you are, know you are...

Brecht's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Hier 6 jaar oude 50" full HD LG TV, zou graag upgraden naar 4k oled en liefst nog wat groter eigenlijk.
    Zit momenteel deze te bekijken: https://www.coolblue.be/nl/product/8...=product-share
    Iemand ervaring mee? Is die "tragere" de a7 doenbaar?

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brecht Bekijk bericht
    Hier 6 jaar oude 50" full HD LG TV, zou graag upgraden naar 4k oled en liefst nog wat groter eigenlijk.
    Zit momenteel deze te bekijken: https://www.coolblue.be/nl/product/8...=product-share
    Zou eerst en vooral eens ergens anders kijken dan Coolblue. TV's zijn daar echt duur. Kijk eens op FOKA.nl of TVreus.nl daar staan het volgende model van die reeks even goedkoop of soms goedkoper. B-modellen zijn instap modellen, zou die niet kiezen, imho.

Zoals deze bvb. Carrion heeft die ook en is er heel content van.

https://www.tvreus.nl/ultra-hd-tv/lg...-garantie.html

Mijn 65E8 komt ook van TVReus en hebben die gratis afgeleverd incl. een extra jaar garantie.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    32 (100%)
    Gebruik gewoon coolblue om een type te zoeken, daarna zou ik toch nog eens prijsvergelijken merci voor die site alvast, ga ik zeker eens checken!
    Ik neem aan dat oled een gamechanger is? Eens je oled gezien hebt je wss nooit meer lcd moet hebben?

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Zou eerst en vooral eens ergens anders kijken dan Coolblue. TV's zijn daar echt duur. Kijk eens op FOKA.nl of TVreus.nl daar staan het volgende model van die reeks even goedkoop of soms goedkoper. B-modellen zijn instap modellen, zou die niet kiezen, imho.

Zoals deze bvb. Carrion heeft die ook en is er heel content van.

https://www.tvreus.nl/ultra-hd-tv/lg...-garantie.html

Mijn 65E8 komt ook van TVReus en hebben die gratis afgeleverd incl. een extra jaar garantie.
    Echt duur?

De TV uit zijn voorbeeld:

Prijs Coolblue = 1769€
    Prijs TVReus = 1683€

Dat gaat dus over een verschil van 86€, dat lijkt me nu ook niet zo'n enorm verschil op zo'n bedrag...

Waarschijnlijk zijn er TV's met een groter verschil maar je kan dus niet zomaar zeggen dat er echt een prijsverschil is, laat staan dat Coolblue zoveel duurder is. Veel hangt ook af van de service maar ik ken die TVReus website niet dus ook geen idee hoe het daar zit met de service en de afhandeling ervan.

iTrader
    132 (100%)
    Gebruik gewoon coolblue om een type te zoeken, daarna zou ik toch nog eens prijsvergelijken merci voor die site alvast, ga ik zeker eens checken!
    Ik neem aan dat oled een gamechanger is? Eens je oled gezien hebt je wss nooit meer lcd moet hebben?
    OLED is inderdaad een serieuze upgrade. Kwaliteit van het beeld is een serieuze sprong vooruit t.o.v. LCD. Alles ziet er zoveel malen beter uit.

Als je OLED gewoon bent vind ik dat LCD er maar slap uitziet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Echt duur?

De TV uit zijn voorbeeld:

Prijs Coolblue = 1769€
    Prijs TVReus = 1683€

Dat gaat dus over een verschil van 86€, dat lijkt me nu ook niet zo'n enorm verschil op zo'n bedrag...

Waarschijnlijk zijn er TV's met een groter verschil maar je kan dus niet zomaar zeggen dat er echt een prijsverschil is, laat staan dat Coolblue zoveel duurder is. Veel hangt ook af van de service maar ik ken die TVReus website niet dus ook geen idee hoe het daar zit met de service en de afhandeling ervan.
    Heb niks tegen Coolblue maar als het op TV's aankomt is Coolblue duur punt.

€86 verschil is niks inderdaad, maar je krijgt bij TVreus wel gratis een extra jaar garantie cadeau, dus als je TV opsmoort na 2 jaar bij CB ben je gescheten. Bij TVreus dus niet.

Die TV was maar een voorbeeld. Mijn 65E8 kostte bij CB €4500 terwijl exact dezelfde bij TVreus maar €3000 was. Dus ja CB is echt duur als het op TV's aankomt .
    Laatst gewijzigd door Ascari; 14 juni 2019 om 10:17
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Dat is gewoon herhalen wat ik al zei, namelijk dat er een verschil is per tv/model. Je kan niet zeggen dat CB "echt duur" is als blijkt dat er evenzeer TV's zijn die goedkoper en/of even duur zijn...
    Verder is er ook veel meer dan de prijs. Als je de score van CB bekijkt naar service toe dan scoren ze een pak beter dan TVReus, dat telt ook zeker mee.

Maar soit, het gaat hier over TV's en niet over webshops. Uiteindelijk gaat de zoektocht over welke TV het beste/interessantste is. Als je die gevonden hebt zoek je pas naar de interessantste plaats om die ook effectief te bestellen.

demon326's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)

Kwa snelheid: Denk niet dat je daar veel van merkt... Ik heb een OLED uit 2016 en die is al snel genoeg voor een tv

Voor prijzen, check deze topic:
    https://gathering.tweakers.net/forum...ssages/1832627

Crashtestdummy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    zijn er hier mensen die hun oled tv gebruiken voor (pc) gaming/gewoon pc gebruik?

latency op grotere tv's is precies ook groter als ik reviews bekijk en oleds hebben er precies meer last van dan lcd's

ik hoor ook dat ze wel eens kunnen inbranden als ge te lang een browser ofzo laat openstaan....
    |^^^^^^^^^^^^^^^^^^\||____
    |....The BEER TRUCK.... ||||'""|""°\_,__
    |___MIJN VIDEOS__l||__|__|___|) _____|
    |(@)(@)""""""""""""**|(@)(@)****|(@)|
    COPY THE BEER TRUCK INTO YOUR SIG TO HELP THE WORLD HAVE MORE BEER! AYE!

Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    als gaming uw ding is, pak dan geen oled
    ik denk vooral aan inbranding dan en hoeveel zwart kom je in een doorsnee speelsessie tegen. Je speelt niet continu donkere thrillers.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Met gaming ga je niet zo snel problemen krijgen. Ik ken weinig games waar be uren aan een stuk een statische image hebt zonder dat deze eens wordt onderbroken door een cutscene, loading screen, eens naar de inventory gaan, etc.

Voor puur pc gebruik raad ik het wel af. Urenlang de taak alk van windows tonen zal na verloop van tijd inbranding gaan veroorzaken. Ik ben nog altijd benieuwd hoe sommige laptopfabrikanten dit gaan tegengaan aangezien er pas een hoop laptops met OLED schermen zijn voorgesteld.
    Piss off the easily pissed off.

iTrader
    32 (100%)
    Hmm kan wel zijn dat ik met tijd een nuc op mijn tv aansluit, dan is oled misschien wat riskant voor burnin?

iTrader
    132 (100%)
    Hmm kan wel zijn dat ik met tijd een nuc op mijn tv aansluit, dan is oled misschien wat riskant voor burnin?
    Vooraleer je burn-in hebt moet je al 8u aan een stuk hetzelfde hebben openstaan. Voor het minste je iets op pauze zet (behalve digitale TV) komt er al na 1 min. een screensaver tevoorschijn. Dus om echt burn-in te krijgen moet je al serieus moeite doen. En de nieuwere modellen zoals de 8 reeks is het al wat moeilijker om burn-in te krijgen omdat die een pixelshift hebben, dus die schuiven telkens een pixel op om dat te voorkomen.

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik twijfel nog hard. Heb een philips 55 4k in de planning staan voor dit jaar. Lcd is 900, oled is 1299. Is het die 400 euro extra waard?

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk bericht
    Ik twijfel nog hard. Heb een philips 55 4k in de planning staan voor dit jaar. Lcd is 900, oled is 1299. Is het die 400 euro extra waard?
    Ja, zeler als je veel 4k HDR materiaal gaat bekijken.
    Piss off the easily pissed off.

Pagina 8 van 11 Eerste ... 4567891011 Laatste

Regels voor berichten