Pagina 3 van 18 Eerste 123456713 ... Laatste
    Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Apple brol is duur, de rest is markt conform.

1200€ is echt nie veel geld voor een high end tv

iTrader
    0
    Met zo'n dure shieke TV's, zien jullie dan ook veel TV toch? En dan 4K netflix series neem ik aan. Want om Thuis of Temptation Island te zien, hebt ge toch geen TV nodig van 1000 euro?

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dieter85 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Met zo'n dure shieke TV's, zien jullie dan ook veel TV toch? En dan 4K netflix series neem ik aan. Want om Thuis of Temptation Island te zien, hebt ge toch geen TV nodig van 1000 euro?
    Ik zelf kijk amper tv, maar men vrouw kijkt enorm veel tv en series.
    OLED kopen voor men vrouw zou nog goed zijn, voor ik totaal niet nodig omdat ik echt geen tv kijk.
    Buiten een film eens af en toe. Maar misschien als ik een OLED tv zou hebben dak meer tv zou kijken.
    Nu hebben wij ook een 4K tv, is nog een model toen die net opkwamen zonder HDR.

We zijn nu ook aan het kijken wat de volgende gaat worden.
    Ik zou een OLED kopen maar mijn vrouw zou het nu niet meteen kopen.
    Die zou al tevreden zijn met een 55 inch 4k HDR ipv OLED.
    Laatst gewijzigd door KBE; 7 mei 2019 om 16:57
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

Japser's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Als je 1200€ betaalt voor een TV kan er zeker een streaming 4K abbo af...

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeHunt Bekijk bericht
    Het toont eerder aan dat mensen die goed verdienen de waarde van geld niet meer lijken te kennen, er zijn er echt maar weinig die 1200 euro op overschot hebben laat staan dat ze het kunnen uitgeven aan overbodige luxeproducten. Dat jij zulke bedragen makkelijk bij elkaar kunt sparen is je goed recht maar doe dan ook niet alsof zoiets de norm is want voor veel mensen is dat nog altijd meer dan hun volledig maandloon.
    Jij bent echt de enigste die een andere mening hierover heeft. Iedereen die hier ook reageert, is van dezelfde mening. Voor €1200 krijg je serieus veel TV voor je geld.

Het model dat ik heb gekocht kostte mij €3000, tuurlijk is dat veel geld. Wou het er eerst ook niet aan geven, maar nu ik die heb, kan ik zeggen dat ik zeker geen spijt heb. Ookal kost diezelfde TV nu €2100.

Dus aan mij ligt het i.i.g. niet. Heb dan ook gezegd dat IK dat niet veel geld vind. Als in mijn mening, net zoals al de rest. Je moet maar eens kijken in het 'Aankoopadvies' thread hoeveel forumleden zo'n OLED TV nu hebben, je zou ervan verschieten.

Anyways, voor de mensen die dat soort geld niet hebben kunnen gemakkelijk voor €50 in de maand die op afbetaling nemen, elke grootketen tegenwoordig biedt dit aan.

Ik zie vooral veel films, 4K HDR e.d. zelfs 1080p films zien er beter uit op zo'n TV. Maar ook soms gewone TV, maar dan wel de HD posten .
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    0
    Anyways, voor de mensen die dat soort geld niet hebben kunnen gemakkelijk voor €50 in de maand die op afbetaling nemen, elke grootketen tegenwoordig biedt dit aan.
    Als je geen 1200 euro hebt dan is het laatste dat je moet doen wel een OLED TV kopen met een afbetaling van 50 euro per maand voor 2 jaar.

Het is en het blijft ne lichtbak. That's it.

iTrader
    132 (100%)
    Als je geen 1200 euro hebt dan is het laatste dat je moet doen wel een OLED TV kopen met een afbetaling van 50 euro per maand voor 2 jaar.

Het is en het blijft ne lichtbak. That's it.
    Tuurlijk, maar elk wat wils. Als ze die echt willen. Dan zullen ze wel wat meer bokes met choco eten .
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oij Bekijk bericht
    Voor een LCD in het hogere segment betaalt ge al snel evenveel. Dus dan komt het aan op 'wat wil ik voor een tv geven...'.

Overhyped. Ik geloof ook niet in het 'het is OLED of niets', maar daar komt echt wel indrukwekkend beeld uit als ge de juiste bronnen gebruikt.
    Daar zeg je het. "In het hogere segment". Wat is het nut van een budget Oled te vergelijken met een LCD uit het top segment?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Zegt degene die geen OLED heeft .

OLED prijzen zijn serieus aan't zakken. €1200 voor een 55C8 is niet duur.
    Dat de prijzen aan het zakken zijn kan mij geen bal schelen. Dat zal altijd het geval zijn. Punt is, 1200 euro is duur, vooral als ge weet dat ge een LCD voor minder dan de helft hebt. En al die zever van contrast dit, en HDR dat is marketing hype.

De mensen die €1200 voor een OLED te veel vinden, hebben waarschijnlijk nog een Nokia 3310. Want de huidige flagship phones zijn ook duur .
    Misschien is niet iedereen een consumptie-zombie en is hij blij met een gewoon model? Ik kan een flagship phone kopen. Ik kan een oled kopen van 1200 of 2000 euro. Ik wil het gewoon niet, omdat ik het nut er niet van inzie. Omdat ik niet meeloop in de hype of de constante drang naar het nieuwste blinkende speeltje.

Jij bent echt de enigste die een andere mening hierover heeft. Iedereen die hier ook reageert, is van dezelfde mening. Voor €1200 krijg je serieus veel TV voor je geld.
    Alleen gaat het niet over of het een goede of slechte deal is. Is 1200 euro voor een oled een goeie deal? Waarschijnlijk wel. Maar het gaat hier over dat het duur is.
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    GT30 of VT30 toevallig? Nog altijd topbeeld imo
    Was zo een neopdp model. V20 dacht ik, moet kijken.

iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preske Bekijk bericht
    Daar zeg je het. "In het hogere segment". Wat is het nut van een budget Oled te vergelijken met een LCD uit het top segment?

Dat de prijzen aan het zakken zijn kan mij geen bal schelen. Dat zal altijd het geval zijn. Punt is, 1200 euro is duur, vooral als ge weet dat ge een LCD voor minder dan de helft hebt. En al die zever van contrast dit, en HDR dat is marketing hype.

Misschien is niet iedereen een consumptie-zombie en is hij blij met een gewoon model? Ik kan een flagship phone kopen. Ik kan een oled kopen van 1200 of 2000 euro. Ik wil het gewoon niet, omdat ik het nut er niet van inzie. Omdat ik niet meeloop in de hype of de constante drang naar het nieuwste blinkende speeltje.

Alleen gaat het niet over of het een goede of slechte deal is. Is 1200 euro voor een oled een goeie deal? Waarschijnlijk wel. Maar het gaat hier over dat het duur is.
    En dat is jouw mening. €1200 is inderdaad wel wat geld.

Kan je veel andere dingen mee doen. Ik vind €1200 voor alles dat je krijgt zeker deftig. Meerderheid van de mensen zitten 60% of meer van de tijd voor de TV, dus mag het wel wat meer zijn voor een deftig model. Onze TV staat in de dag en 's avonds veel op, waarom zouden we dan niks deftig mogen hebben, als we het kunnen betalen.

Als den ene A zegt en den andere B, kunnen we lang liggen mekkeren over hoe duur een TV eigenlijk moet zijn.

De wereld is al zuur genoeg om hierover te liggen mekkeren. Wees gewoon blij of neutraal voor zij die het wel kunnen betalen en er veel plezier aan hebben.

Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    GT30 of VT30 toevallig? Nog altijd topbeeld imo
    Ik heb mijn schoonzus destijds een GT30 aangeraden. Da's idd nog altijd een beestige tv.
    Twitch|Steam|PSN
    i7 4770k|16 GB Corsair Vengeance|RX580

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tefal Bekijk bericht
    Ik snap het punt niet, ik heb al 5j een platte grote tv van 400 euro. Tv kijken gaat daar prima op.
    Ik vond 400 euro al veel geld tbh...
    Ja dat is met alles dan he, met een gsm van 150 euro kan ik ook bellen-sms'en-whatsappen-foto's trekken-internetten, ... .

Met een wagen van 2500 euro kan ik ook rijden zolang ik er de juiste brandstof in doe.

Met een fiets van 50 euro geraak ik ook op mijn bestemming.

Een fles wijn van 4 euro de fles is ook drinkbaar

Een dikke jas van 30 euro beschermt ook tegen de kou

etc etc.

Ik vind TV's de dag van vandaag zéér schappelijk qua prijs, in verhouding met wat je ervoor terugkrijgt ook al heeft mijn huidige wel een veelvoud van 400 euro gekost, maar ik heb er wel elke dag veel meer genot van dan van een matige tv met matig beeldscherm, matig geluid, lelijk design, etc etc... .

Moet iedereen voor zich maar uitmaken natuurlijk, dat TV kijken prima gaat op een tv van 400 euro in de zin van dat je er tv programma's mee kan kijken lijkt me de evidentie zelve, dat er daarom nog mensen kunnen zijn die liever op een veel meer optimale manier willen TV kijken (of UHD's willen afspelen etc...) en daar een centje meer voor overhebben is evenzeer de evidentie zelve.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeHunt Bekijk bericht
    Het toont eerder aan dat mensen die goed verdienen de waarde van geld niet meer lijken te kennen, er zijn er echt maar weinig die 1200 euro op overschot hebben laat staan dat ze het kunnen uitgeven aan overbodige luxeproducten. Dat jij zulke bedragen makkelijk bij elkaar kunt sparen is je goed recht maar doe dan ook niet alsof zoiets de norm is want voor veel mensen is dat nog altijd meer dan hun volledig maandloon.
    Voor mensen die voltijds werken is 1200 meer dan een volledig maandloon of wat wil je nu juist zeggen?

Of voor veel mensen is 1200 euro op overschot hebben een utopie?

Want met beide stellingen toch echt niet akkoord iig.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    20 (100%)
    Ik snap dat € 1200 best veel geld is, maar waar veel mensen aan voorbij gaan is dat er een pak meer TV gekeken wordt dan vroeger. Snel even gerekend voor iemand die niet veel TV kijkt (2 uur per dag)
    2 x 365 x 7 jaar (dat is qua levensduur waar op gemikt wordt met een highend tv, bij low-end gaan we naar 4 jaar) geeft 5 110 speeluren.
    Zet dat af tegenover de 1200 euro die ge betaalt en dan hebt ge welgeteld € 0,23 betaald aan die TV per uur. Een krant die ge koopt en op 4 uur uitleest is relatief gezien nog duurder.. Ok, ge moet nog u content betalen, maar zelfs dan is die TV eigenlijk een minimale prijs. Vroeger betaalde je voor een broltv ook 1200 euro en daar zaagde niemand over

rekening houdende dat in het gemiddelde huishouden dat ding 3-4 uur per dag draait is bovenstaand voorbeeld nog scherp gerekend trouwens

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door horste Bekijk bericht
    Ik snap dat € 1200 best veel geld is, maar waar veel mensen aan voorbij gaan is dat er een pak meer TV gekeken wordt dan vroeger. Snel even gerekend voor iemand die niet veel TV kijkt (2 uur per dag)
    2 x 365 x 7 jaar (dat is qua levensduur waar op gemikt wordt met een highend tv, bij low-end gaan we naar 4 jaar) geeft 5 110 speeluren.
    Zet dat af tegenover de 1200 euro die ge betaalt en dan hebt ge welgeteld € 0,23 betaald aan die TV per uur. Een krant die ge koopt en op 4 uur uitleest is relatief gezien nog duurder.. Ok, ge moet nog u content betalen, maar zelfs dan is die TV eigenlijk een minimale prijs. Vroeger betaalde je voor een broltv ook 1200 euro en daar zaagde niemand over

rekening houdende dat in het gemiddelde huishouden dat ding 3-4 uur per dag draait is bovenstaand voorbeeld nog scherp gerekend trouwens
    - TV's van vroeger kosten ook veel toen klaagde niemand
    - Een krant kost ook veel
    - We kijken meer TV dan vroeger

Geen enkel van die argumenten toont aan dat de meerwaarde van een tv van 1200 euro het waard is tov een TV van 400 euro of zelfs tov een oude LCD van 100 euro.
    Dat is puur mensen goesting. Is die TV 12x beter dan een LCD van 10 jaar oud? Er zijn ook veel mensen dat hun TV als een radio gebruiken die gewoon op de achtergrond draait, of als entertainment voor de kleutertjes. Daar zitten ook veel uren van in. Dure radio dan.
    Laatst gewijzigd door Dieter85; 7 mei 2019 om 21:36

Pagina 3 van 18 Eerste 123456713 ... Laatste

Regels voor berichten