Pagina 19 van 20 Eerste ... 9151617181920 Laatste
    Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lookoutordie Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ziet er al zeer goed uit. Had zelf niet direct iets in gedachten van OLED en dergelijke.
    Met 4K UHD was ik al content geweest .
    Kan je niks mee misdoen met die tv als dat binnen het budget is. Je mond valt wel open van de beeldkwaliteit
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    De meesten die hier OLED's aanraden, en dan nog op een gameforum , zouden bij het raad geven ook een disclaimer/ waarschuwing mogen geven dat wanneer het puur voor gaming is er sprake kan zijn van burn-in...

In normale omstandigheden moet dit niet eens aangehaald worden, maar als je telkens dezelfde games/content speelt is OLED hier wel degelijk gevoelig aan...

Bij deze...
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

lookoutordie's schermafbeelding
    iTrader
    46 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zal niet gebruikt worden om te gamen, daarvoor heb ik mijn pc monitor.

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    133 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lookoutordie Bekijk bericht
    Ziet er al zeer goed uit. Had zelf niet direct iets in gedachten van OLED en dergelijke.
    Met 4K UHD was ik al content geweest .
    Die OLED is zeker een heel goede keuze.

Wij hebben een 65E8 van LG sinds een goed jaar en dat is nog altijd een zaligheid om er TV op te kijken. Ik wil echt niets anders meer. Ik zie vooral veel 4K HDR content dus dat maakt alles nog eens extra beter.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GETHEZ Bekijk bericht
    De meesten die hier OLED's aanraden, en dan nog op een gameforum , zouden bij het raad geven ook een disclaimer/ waarschuwing mogen geven dat wanneer het puur voor gaming is er sprake kan zijn van burn-in...

In normale omstandigheden moet dit niet eens aangehaald worden, maar als je telkens dezelfde games/content speelt is OLED hier wel degelijk gevoelig aan...

Bij deze...
    Njah, maar in jouw case is dat echt wel een overdreven situatie. Gij speelt 8u+ aan 1 stuk door 2 dagen op een rij elke week. Uiteraard ga je dan burn-in krijgen op een OLED.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Op een plasma kon zoiets evengoed burn-in veroorzaken. Zelfs meer kans dan bij recente OLEDs.

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElvisP Bekijk bericht
    Op een plasma kon zoiets evengoed burn-in veroorzaken. Zelfs meer kans dan bij recente OLEDs.
    Men panny plasma had daar in alle geval geen enkele last van bij zelfde gebruik... OLED-tv daarentegen

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Moet zeggen heb nu al tijdje een ULED tv en eigenlijk prijs kwaliteit toch zeer tevreden van.

Helemaal gekalibreerd ook, eigenlijk toch wel blij dat ik geen Qled heb als ik beeld zie van deze.
    Nog niet echt bekend merk in ons land, was maar 1 winkel die hem verkocht.
    Toch onder de indruk voor zijn prijs, en kreeg goede reviews ook.

https://www.avforums.com/reviews/his...k-review.14557

Eigenlijk te weten dat deze tv me 499 gekost heeft.

Het is sowieso al grote upgrade van 40 inch 4k tv zonder hdr naar deze.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

demon326's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Moet zeggen heb nu al tijdje een ULED tv en eigenlijk prijs kwaliteit toch zeer tevreden van.

Helemaal gekalibreerd ook, eigenlijk toch wel blij dat ik geen Qled heb als ik beeld zie van deze.
    Nog niet echt bekend merk in ons land, was maar 1 winkel die hem verkocht.
    Toch onder de indruk voor zijn prijs, en kreeg goede reviews ook.

https://www.avforums.com/reviews/his...k-review.14557

Eigenlijk te weten dat deze tv me 499 gekost heeft.

Het is sowieso al grote upgrade van 40 inch 4k tv zonder hdr naar deze.
    een ULED tv, nog nooit van die term gehoord .

Ziet er inderdaad niet slecht uit voor die prijs, enkel jammer dat je niet ten volle van HDR kan genieten. Maar je hebt dan ook geen zonnebril nodig bij heldere scenes.

Heb mij met blackfriday een "panasonic-tx-55gz950" aangeschaft (1.100 €) ter vervanging van mijn oled uit 2015. Geef dat toestel goede 4K/HDR content en het kwijl loopt zo uit je mond . Enige nadeel: Met hdr content heb ik een zonnebril nodig

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demon326 Bekijk bericht
    een ULED tv, nog nooit van die term gehoord .

Ziet er inderdaad niet slecht uit voor die prijs, enkel jammer dat je niet ten volle van HDR kan genieten. Maar je hebt dan ook geen zonnebril nodig bij heldere scenes.

Heb mij met blackfriday een "panasonic-tx-55gz950" aangeschaft (1.100 €) ter vervanging van mijn oled uit 2015. Geef dat toestel goede 4K/HDR content en het kwijl loopt zo uit je mond . Enige nadeel: Met hdr content heb ik een zonnebril nodig
    Eerst wilden we een QLED, na nader bekijken stond een OLED op de planning, maar met het nieuws dat vriendin zwanger is hebben we dan die OLED maar vervangen door een ULED.
    Eigenlijk nog geen spijt van die aankoop eigenlijk, volgende zal misschien OLED zijn of microled als die tegen dan betaalbaar is.

Die HDR is inderdaad een minpunt van deze tv, voor die 499 konden we ook niet alles willen.

Beetje uitleg hoe die ULED werkt.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : AOC c24g1 144HZ :
    PSN x_SyncBE

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht

Beetje uitleg hoe die ULED werkt.
    Wacht, ULED is serieus? Weeral zo een domme marketing term:

De uled-techniek van Hisense is eigenlijk gewoon een lcd-techniek, met een led-backlight, zoals zoveel fabrikanten gebruiken.
    Nu, als je content bent, des te beter natuurlijk! Maar Linus zou ik nu niet gebruiken als referentie punt voor televisies te bespreken. Volg liever het kanaal van 'HDtvtest' op youtube. Vincent Teoh is een professional en weet serieus veel
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Wacht, ULED is serieus? Weeral zo een domme marketing term:

Nu, als je content bent, des te beter natuurlijk! Maar Linus zou ik nu niet gebruiken als referentie punt voor televisies te bespreken. Volg liever het kanaal van 'HDtvtest' op youtube. Vincent Teoh is een professional en weet serieus veel
    Daarom dat ik die review bekeek van avforums, heb daar ook al de kallibratie settings gevonden voor de tv.
    Dat kanaal kende ik nog niet, ga ik even opslaan bedankt !
    PSN x_SyncBE

Gally's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Alles over je tv (Prijs, grootte, kwaliteit) - Deel 1

Een OLED LG C9 in huis gehaald en geluk met de panel lottery ! (Als je die cowboy verhalen mag geloven)

Prachtig toestel

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gally Bekijk bericht
    Een OLED LG C9 in huis gehaald en geluk met de panel lottery ! (Als je die cowboy verhalen mag geloven)

Prachtig toestel
    Welk toestel? En kwa panel lotterij... als je niet gaat zitten zoeken naar foutjes, zal je er ook geen vinden

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Welk toestel? En kwa panel lotterij... als je niet gaat zitten zoeken naar foutjes, zal je er ook geen vinden
    Bwa, m'n vriendin heeft een E7 thuis staan en ik een C8. En zij heeft qua banding toch duidelijk een slechter paneel dan ik, bij mij is er praktisch geen spraken van banding.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Bwa, m'n vriendin heeft een E7 thuis staan en ik een C8. En zij heeft qua banding toch duidelijk een slechter paneel dan ik, bij mij is er praktisch geen spraken van banding.
    Als je weet naar wat je moet kijken, dan zien we altijd wel iets vrees ik... Maar wij zijn dan ook niet de gemiddelde tv koper

Pagina 19 van 20 Eerste ... 9151617181920 Laatste

Regels voor berichten