Pagina 16 van 18 Eerste ... 612131415161718 Laatste

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dus als je gewoon naar televisie kijkt en Netflix kan je beter gewoon een oude FullHD kopen?
    Is zelfs nog overkill. Een HD ready is al goed genoeg

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door straight_six Bekijk bericht
    Is zelfs nog overkill. Een HD ready is al goed genoeg

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    Kan je beter overschakelen naar een CRT, meer heb je toch niet nodig om TV te zien .
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

seetjetoebak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Damn. Dat instellen daar kan je even mee spelen hoor. Zopas gezien dat het zwart eerder donkergrijs is, dus helderheid verminderd naar 40/100.
    Ik heb voor mijn instellingen wat youtube filmkes bekeken over de beste settings voor mijn type tv.
    Beeld heel wat kunnen verbeteren daarmee.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Dus als je gewoon naar televisie kijkt en Netflix kan je beter gewoon een oude FullHD kopen?
    Veel hangt gewoon af van de kwaliteit van uw tv en bv hoe goed die kan upscalen. Ik zie op mijn oled bv weldegelijk verbetering (vooral op vlak van kleuren) tegenover de FHD van m’n ouders. Je kan bv van een tv van +- 500€ niet hetzelfde verwachten als van een tv van + 1000€ natuurlijk.
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.

Brecht's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Die reclame op die ingebouwde youtube app van lg is toch wel serieus kak zenne..

iTrader
    67 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brecht Bekijk bericht
    Die reclame op die ingebouwde youtube app van lg is toch wel serieus kak zenne..
    Is bij alle ingebouwde apps zo, is de miserie van geen adblocker te kunnen draaien

Oij's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Is bij alle ingebouwde apps zo, is de miserie van geen adblocker te kunnen draaien
    Vroeger kon je dat blocken met bv een PiHole dacht ik. Maar dan hebben ze dingen gewijzigd waardoor het niet meer ging. Geen idee hoe het zit vandaag de dag.

iTrader
    67 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oij Bekijk bericht
    Vroeger kon je dat blocken met bv een PiHole dacht ik. Maar dan hebben ze dingen gewijzigd waardoor het niet meer ging. Geen idee hoe het zit vandaag de dag.
    Linus Tech Tips heeft daar 2-3 weken geleden nog een video over uitgebracht. Leek toch goed te werken, al werd er enkel met een laptop getest en niet met tv dacht ik. Ik kan me vergissen want is al enkele weken geleden dat ik die video gezien heb

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Linus Tech Tips heeft daar 2-3 weken geleden nog een video over uitgebracht. Leek toch goed te werken, al werd er enkel met een laptop getest en niet met tv dacht ik. Ik kan me vergissen want is al enkele weken geleden dat ik die video gezien heb
    pi-hole kan geen Youtube ads blokkeren omdat die ads op hetzelfde adres gehost worden. kjlfsiofskjdlks.youtube.com is je video en jlsgjgosufw.youtube.com is de ad. Die adressen wijzigen regelmatig waardoor je gedurende een korte periode wel met succes jlsgjgosufw.youtube.com zou kunnen blokkeren, maar 2 dagen later kan het al gedaan zijn met de pret en dan zou je bijvoorbeeld in de plaats daarvan een legitieme video blokkeren.

iTrader
    11 (93%)
    Uiteraard wordt alles gedaan via upscaling, maar toch... eigenlijk moeten we allemaal nog wachten op echte 4K beelden neen? Een kameraad van mij heeft een 8K gekocht, 65" OLED
    Ik ben eens benieuwd, ik ga volgende week eens gaan kijken naar het nieuws. Een standaard programma dus.

iTrader
    20 (100%)
    Uiteraard wordt alles gedaan via upscaling, maar toch... eigenlijk moeten we allemaal nog wachten op echte 4K beelden neen? Een kameraad van mij heeft een 8K gekocht, 65" OLED
    Ik ben eens benieuwd, ik ga volgende week eens gaan kijken naar het nieuws. Een standaard programma dus.
    Voorzover ik weet is er nog geen 8k oled (commercieel) beschikbaar? Mss een Qled van Samsung, die zijn er wel. IMO is het ook overkill om 8K te kopen, maar goed elk zijn ding éh. In het nieuws zal je het verschil waarschijnlijk niet zien in ieder geval

eS's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Hier ook aan het uitkijken naar een nieuwe tv, dus goede deals/aanraders meer dan welkom.

Budget is ongeveer €500-€1000, dus sowieso geen OLED (ook omdat deze regelmatig met pc/nuc kan verbonden worden).

Belangrijk aandachtspunt is de mogelijkheid om Kodi te installeren, maw Android tv moet ondersteund worden -> Sony of Philips dus. 90% van m'n content staat op een emby mediaserver (in principe heeft deze een app voor de meeste smart-tv's, maar ik vind dat hun interface een aantal mogelijkheden mist zoals downloaden van subtitles). Plex is eventueel ook een optie, maar dan moet ik heel m'n mediaserver from scratch heropbouwen, dus liever niet. Ook liever geen aparte android box (tenzij iemand hier goeie ervaringen mee heeft), aangezien ik net af wil van de extra kabelrommel van m'n pi die er nu achterhangt.

Verder geen andere echt doorslaggevende eisen (direct/edge lit/4K 120fps etc is allemaal mooi meegenomen maar met het budget dat ik heb zal ik sowieso een compromis moeten maken). Qua grootte is 50inch maximum (fysieke limiet van muur/kast ).

Is ook geen prioriteit om deze nu direct te kopen, maar verder ook geen idee wat de beste moment is/wanneer er veel kortingen zijn.

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    We hebben deze TV gekocht
    https://www.bol.com/nl/p/sharp-50bj2...2.ProductTitle

Stond in promo in de Carrefour voor 379€. Ik had ook nog 50€ in bonuscheques en heb aldus deze TV 329€ betaald.

Niet de allerbeste TV, maar kwaliteit / prijsverhouding meer dan OK.

Selderijstok's schermafbeelding
    iTrader
    245 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Obscurax Bekijk bericht
    Morgen wordt onze LG OLED65C9PLA geleverd. Dit weekend aangekocht bij Kamera Express voor €1999.

Wel moeten mailen voor een prijsofferte want op de website staat hij te koop voor €3190.
    Klopt, gekende ‘truc’ om betere prijs te krijgen.
    Zelf vorig de 55C7 kunnen kopen aan 1249 terwijl die in de MediaMarkt bv. aan 1999 stond

Top tv en paneel

iTrader
    11 (93%)
    Eindelijk alles goed kunnen instellen op onze nieuwe Philips LCD televisie. Er zijn gewoon teveel instellingen. Teveel kleur is niet goed, teveel contrast idem, maar andere settings bij advanced moesten juist wel op maximum staan.

Soit. We kunnen er eindelijk van genieten.
    Ps: er is enkel perfect beeld wanneer je er recht op zit
    Schuin komt er een witte waas over het scherm

Pagina 16 van 18 Eerste ... 612131415161718 Laatste

Regels voor berichten