Pagina 13 van 16 Eerste ... 3910111213141516 Laatste
    Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Greenie Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Genoeg budget en dan 500 euro.
    Das niet slecht, maar ook geen hele dure he
    Dat budget stond in het lijstje van dingen die ontbreken he.

iTrader
    6 (88%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Merci voor de tips!

Twijfel nu nog tussen de LG die jij aanhaalt of de Philips 50PUS6703 die ik aanhaalde...

https://www.whathifi.com/philips/50pus6703/review ; €429 in plaatselijke winkel.

Zijn er grote verschillen tussen de 2 toestellen?

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leseppe Bekijk bericht
    Merci voor de tips!

Twijfel nu nog tussen de LG die jij aanhaalt of de Philips 50PUS6703 die ik aanhaalde...

https://www.whathifi.com/philips/50pus6703/review ; €429 in plaatselijke winkel.

Zijn er grote verschillen tussen de 2 toestellen?
    Die Philips heeft Ambilight voor de rest zouden er weinig verschillen zijn. Wij hebben buiten onze OLED ook nog een 50UK6300 staan en dat heeft dezelfde snelle interface en de kwaliteit is verrassend genoeg deftig. Niet te vergelijken met de OLED, mits aanpassingen van de instellingen kan je dat wel deftig zetten. Die LG is een geüpgrade versie van mijn 6300. Dus zal nog iets beter zijn.

Sinds een goei jaar zijn wij overgeschakelt naar LG en heb nog geen enkel probleem gehad. Mijn monitor is ook van LG en die daarvoor was ook een LG. Ik blijf bij LG omdat ik er zo tevreden van ben. Daarvoor had ik Samsung en was er ook content van, iedereen heeft zijn mening natuurlijk, ik zou bvb. al geen Philips kopen.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    0
    Ben aan het twijfelen tussen deze twee amibilight modellen

https://www.coolblue.be/en/product/8...ambilight.html
    https://www.electrodepot.be/fr/led-p...ambilight.html

Beide hebben min of meer zelfde specs https://www.displayspecifications.co...ison/425b4d3b4
    Hier en daar kleine verschillen waaronder de backlight die EDGE LED is bij de 7803 en Direct LED bij 6703

Ik lees op het internet dat de Direct LED betere prestaties geeft dan de edge. Het probleem zie je al afkomen; de edge wordt gebruikt bij het duurder model (7803) wat onlogisch lijkt.

Iemand een suggestie?
    Andere suggesties kan ook; ben wel echt fan van de ambilight dus deze kenmerk zou ik wel niet missen binnen mijn toekomstige 65inch tv.
    OLED lijkt wel heel prijzig met deze optie (vanaf 2k)

iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marston Bekijk bericht
    Ben aan het twijfelen tussen deze twee amibilight modellen

https://www.coolblue.be/en/product/8...ambilight.html
    https://www.electrodepot.be/fr/led-p...ambilight.html

Beide hebben min of meer zelfde specs https://www.displayspecifications.co...ison/425b4d3b4
    Hier en daar kleine verschillen waaronder de backlight die EDGE LED is bij de 7803 en Direct LED bij 6703

Ik lees op het internet dat de Direct LED betere prestaties geeft dan de edge. Het probleem zie je al afkomen; de edge wordt gebruikt bij het duurder model (7803) wat onlogisch lijkt.

Iemand een suggestie?
    Andere suggesties kan ook; ben wel echt fan van de ambilight dus deze kenmerk zou ik wel niet missen binnen mijn toekomstige 65inch tv.
    OLED lijkt wel heel prijzig met deze optie (vanaf 2k)
    Denk vooral dat Edge LED minder verbruikt en dus zuiniger is dan Direct LED. Plus je hebt dan ook ineens een beter paneel, hogere brightness, betere PPI en Android OS.

Een Ambilight 65" OLED kan je al kopen voor €1889.
    Wil je dan een OLED of niet, want gewone LED heeft een gigantisch verschil qua kleuren t.o.v. OLED.

Persoonlijk zou ik wat meer sparen en ineens OLED kiezen. Ga je nadien misschien nog spijt van krijgen als je dat niet hebt gedaan.

https://www.tvreus.nl/ultra-hd-tv/ph...-garantie.html
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

iTrader
    0
    Denk vooral dat Edge LED minder verbruikt en dus zuiniger is dan Direct LED. Plus je hebt dan ook ineens een beter paneel, hogere brightness, betere PPI en Android OS.

Een Ambilight 65" OLED kan je al kopen voor €1889.
    Wil je dan een OLED of niet, want gewone LED heeft een gigantisch verschil qua kleuren t.o.v. OLED.

Persoonlijk zou ik wat meer sparen en ineens OLED kiezen. Ga je nadien misschien nog spijt van krijgen als je dat niet hebt gedaan.

https://www.tvreus.nl/ultra-hd-tv/ph...-garantie.html

Best onder de indruk van OLED maar lees dat je veel te maken hebt met lichtreflectie en/of geen leuke ervaring wanneer er veel daglicht is binnen de kamer waar de tv geplaatst is. Dit is echter het geval bij mij. Misschien kan dit afhangen naargelang het model?

iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marston Bekijk bericht
    Best onder de indruk van OLED maar lees dat je veel te maken hebt met lichtreflectie en/of geen leuke ervaring wanneer er veel daglicht is binnen de kamer waar de tv geplaatst is. Dit is echter het geval bij mij. Misschien kan dit afhangen naargelang het model?
    Zolang het geen rechtstreeks zonlicht is, valt dat goed mee eigenlijk. Je kan alleszins wel de brightness omhoog zetten indien nodig. Van veel daglicht heb ik nog geen last gehad, enkel met heel donkere scenes en dan valt het nog reuze mee.

Wij hebben 4 grote dubbele ramen over onze OLED staan, 2 daarvan zijn dicht met rolluik door het licht en we kunnen nog perfect donkere scenes zien.

Je moet ook vooral je instellingen goed zetten, want standaard trekt dat op niet zo heel veel.

iTrader
    11 (93%)

Alles over je tv (Prijs, grootte, kwaliteit) - Deel 1

Wij hebben na 7 jaar een groene, verticale streep in het midden van onze televisie. Deze breidt zich ook wat uit dag na dag. Laten maken of gewoon een nieuwe kopen? Of zou het bv aan de hdmi kabel kunnen liggen?

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Steek eens een andere HDMI kabel om dat te testen eh. Maar 9/10 is 'm gewoon defect en 9.5/10 niet de moeite waard om nog geld aan te geven om te herstellen.
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.

iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Steek eens een andere HDMI kabel om dat te testen eh. Maar 9/10 is 'm gewoon defect en 9.5/10 niet de moeite waard om nog geld aan te geven om te herstellen.
    En 10/10 gaat de kost voor herstelling duurder zijn dan een nieuwe TV te kopen .

Paneel gaat waarschijnlijk een defect hebben, daardoor dat die streep erop komt.

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    En 10/10 gaat de kost voor herstelling duurder zijn dan een nieuwe TV te kopen .

Paneel gaat waarschijnlijk een defect hebben, daardoor dat die streep erop komt.
    En dan nu gewoon een OLED aankopen want anders gaan we hier kwaad worden
    I know that there's a part of me, doomed to face eternity.

iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    En dan nu gewoon een OLED aankopen want anders gaan we hier kwaad worden
    #TeamOLED FTW!! .
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

RLX's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Nog steeds uiterst tevreden van mijn Panasonic VT30 50"

GETHEZ's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Wij hebben na 7 jaar een groene, verticale streep in het midden van onze televisie. Deze breidt zich ook wat uit dag na dag. Laten maken of gewoon een nieuwe kopen? Of zou het bv aan de hdmi kabel kunnen liggen?
    dit was het begin van het einde van men panny plasma... brace yourself... new TV is coming...

PS, bij mij was het horizontaal, maar is echt geen goed teken... toevallig een plasma..?

iTrader
    11 (93%)

Alles over je tv (Prijs, grootte, kwaliteit) - Deel 1

Mijn budget is €800, dus het zal iets anders worden vrees ik. Voor mij is dat niet zo belangrijk eerlijk gezegd. Wij zien naar Blokken en het Journaal, geen blu ray ofzo...

Deze lijkt mij na 10’ coolblue ideaal voor ons:
    https://www.coolblue.be/nl/product/8...e55ru8000.html

Pagina 13 van 16 Eerste ... 3910111213141516 Laatste

Regels voor berichten