Pagina 2 van 2 Eerste 12
    Tailball's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gravken Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    het beste is van gewoon niet meer op te nemen en gewoon te blokken
    Dude, again... Het gaat hier over iemand die gebeld wordt maar niet opneemt en zelfs die kans niet heeft omdat ze direct afleggen.
    Leest gij eigenlijk de topics wel of spuwt ge gewoon uw gal over de laatste 2-3 berichten in iedere thread?
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    131 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tailball Bekijk bericht
    Dude, again... Het gaat hier over iemand die gebeld wordt maar niet opneemt en zelfs die kans niet heeft omdat ze direct afleggen.
    Leest gij eigenlijk de topics wel of spuwt ge gewoon uw gal over de laatste 2-3 berichten in iedere thread?
    Zegt genoeg zeker als je 14/4/2019 geregistreerd bent en al 100 (spam) posts hebt op nog geen dag tijd.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.2 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor
    Astro A40 TR Headset + MixAmp - Corsair Dark Core SE RGB mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

KBE's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Gewoon de prefix blokken, via een app of je kan dit in je telefoon zelf ook doen als hij die functie heeft.
    i7 7700k : Msi z270 sli : Msi geforce 1070 gtx 8gb : corsair 16 gb ram : ssd 250 gb : 2TB hdd : Corsair k70 rapid fire : corsair harpoon RGB : LG 29" ultrawide:
    Steam Profile

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KBE Bekijk bericht
    Gewoon de prefix blokken, via een app of je kan dit in je telefoon zelf ook doen als hij die functie heeft.
    Iemand die hier wat tips voor heeft? Ik gebruik een iphone maar heb de prefix optie nog niet gevonden

Heb twee apps gedownload, blijkbaar gewoon clones van elkaar, die allebei beloven dat prefixes geblockt kunnen worden, maar in geen van beide apps is deze optie te vinden, zelfs niet na de help section te raadplegen...

Gewoon alle nummers met +32 3360 blokkeren leek mij ook de ideale optie aangezien dit geen echt Belgisch nummer kan zijn, maar tot nu toe geen succes hiermee

(Apps in kwestie zijn Hiya en MrNumbers, gewoon clones van elkaar, zouden een optie moeten hebben die prefixes kan blocken, maar die optie is nergens te vinden in beide apps)

ashuray's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als ik uw nick zie moet ik denken aan een oud grijs ventje met zon minibrilletje op zen neus

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Met “wideprotect spam call blocker” lukt dat, kost wel €3,49 in de iOS store. Je moet minimaal de eerste 3 nr’s ingeven, en alles wat begint met die nummers wordt geblokkeerd
    PS4 / PS2 / PSX / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    iMac 27" (2017) / HP ProBook 650 G1 / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: mijnscore & frequency trainer

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik zou toch gewoon eens laten bellen voor paar minuten en als ze afpakken blijven terugbellen tot ze opnemen.

Wie weet zijt ge wel een Nigeriaanse koning zonder dat ge t weet of is er iemand die de lotto gewonnen heeft maar dat niet op zijn eigen rekening wil laten zetten.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Pagina 2 van 2 Eerste 12

Regels voor berichten