Pagina 40 van 70 Eerste ... 3036373839404142434450 ... Laatste
    Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben666 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Tsk tsk, al dat misprijzen voor jeugdig idealisme zeg
    Het is niet omdat een persoon jeugdig is dat er geen kritiek gegeven mag worden. Als nu een van de “bezielers” van de betogingen gaat klagen omdat zij niet op tv mag komen maar de ander wel dan mag daar zeker kritiek op gegeven worden.

Zij ziet uiteraard een mooi postje in een politieke partij aan zich voorbij gaan. De stoel voor Anuna bij Groen zal reeds lang klaar staan.
    Laatst gewijzigd door Carrion; 24 mei 2019 om 15:37
    Piss off the easily pissed off.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Het is niet omdat een persoon jeugdig is dat er geen kritiek gegeven mag worden. Als nu een van de “bezielers” van de betogingen gaat klagen omdat zij niet op tv mag komen maar de ander wel dan mag daar zeker kritiek op gegeven worden.

Zij ziet uiteraard een mooi postje in een politieke partij aan zich voorbij gaan. De stoel voor Anuna bij Groen zal reeds lang klaar staan.
    Langs de andere kant is het ook niet zo dat omdat ze een mening heeft over wat er gebeurt in het land en die laat horen, iedereen een vrijgeleide moet krijgen om haar persoon af te kraken. Vind ik.

Zeker als we het hebben over tieners die helemaal nog niet volwassen zijn. Dat heeft weinig te maken met kritiek op haar boodschap, en heel veel met kritiek op haar persoon.
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Glimlach twee, terrassen .

Vergeet het wiel of vuur, terrassen op een lentenamiddag/avond is de beste uitvinding v/d mens tot op heden.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

iTrader
    66 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Langs de andere kant is het ook niet zo dat omdat ze een mening heeft over wat er gebeurt in het land en die laat horen, iedereen een vrijgeleide moet krijgen om haar persoon af te kraken. Vind ik.

Zeker als we het hebben over tieners die helemaal nog niet volwassen zijn. Dat heeft weinig te maken met kritiek op haar boodschap, en heel veel met kritiek op haar persoon.
    Als je jezelf als persoon zo in de belangstelling gaat zetten door te roepen dat ze x maar moeten afschaffen en y duurder maken terwijl je zelf nog niet de tekeningen moet betalen dan mag je je aan kritiek verwachten.

Het is idealisme dat voortkomt van mensen die eigenlijk nog geen idee hebben hoe de wereld werkt. Het is een beetje zoals mac-bc z’n hypocrisie door wel akkoord te gaan met Groen dan bedrijfswagens afschaft en mensen een compensatie krijgen die lager ligt dan de waarde ervan. Tót twee dagen geleden aangezien z’n vrouw een wagen aangeboden krijgt en hier dus minder voor krijgt als ze deze niet aan zou nemen.

Trouwens, Anuna wordt binnen een maand 18 jaar. Dus van een tiener kunnen we ook al niet meer spreken.

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Je bent een tiener van je 10j tot en met je 19j.

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Trouwens, Anuna wordt binnen een maand 18 jaar. Dus van een tiener kunnen we ook al niet meer spreken.
    19 jaar is ook nog steeds een tiener hé.

Edit: helpeer was mij voor
    Don't think you are, know you are...

iTrader
    66 (100%)
    18 jaar = volwassen. Dat uw leeftijd nog met een 1 begint heeft daar niets mee te maken. Tiener ben je in dat raar stuk tussen uw 12 en 18 jaar. Geen echt kind meer maar ook nog geen volwassene.

Voor dat soort semantisch gelul verwijs ik u graag naar pol & actua.
    Laatst gewijzigd door Carrion; 24 mei 2019 om 16:27

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dan nog, als je jezelf zo hoog inschat en dat duidelijk aan iedereen wil laten weten, dan denk ik toch eerder aan iets met hoge bomen en veel wind.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    18 jaar = volwassen. Dat uw leeftijd nog met een 1 begint heeft daar niets mee te maken. Tiener ben je in dat raar stuk tussen uw 12 en 18 jaar. Geen echt kind meer maar ook nog geen volwassene.

Semantiek of niet, lijkt mij dat je om een tiener te zijn je net een leeftijd moet hebben die met een 1 begint En laat ons ook eerlijk zijn, die 18 is maar een wettelijke grens, in de VS mag je pas op je 21ste drinken bijvoorbeeld, hier was je vroeger ook pas op je 21ste volwassen.

Anyway, geen fan van Anuna, maar ik vind die posts over de Anuna-clan en dergelijke, alsof het een groot plan is, ook maar overdreven. Ja, dat kind komt uiteraard uit een familie waar haar tafelspringen en idealisme wordt gecultiveerd, en daar heb ik ook soms bedenkingen bij. Maar meteen iedereen neersabelen omdat ze in de belangstelling staan is toch niet nodig.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Net klanten tegen gekomen in stad. Zeiden zo random dat ze mij supergraag hadden. Heerlijk als de mensen zo blij zijn

Ruben666's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bezwijkt je hoed intussen nog niet onder de verenlast .
    .

witten's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Als je jezelf als persoon zo in de belangstelling gaat zetten door te roepen dat ze x maar moeten afschaffen en y duurder maken terwijl je zelf nog niet de tekeningen moet betalen dan mag je je aan kritiek verwachten.

Het is idealisme dat voortkomt van mensen die eigenlijk nog geen idee hebben hoe de wereld werkt. Het is een beetje zoals mac-bc z’n hypocrisie door wel akkoord te gaan met Groen dan bedrijfswagens afschaft en mensen een compensatie krijgen die lager ligt dan de waarde ervan. Tót twee dagen geleden aangezien z’n vrouw een wagen aangeboden krijgt en hier dus minder voor krijgt als ze deze niet aan zou nemen.

Allez Allez. Het out of the box denken van tieners niet onderschatten.
    Ze betaalt miss geen rekeningen maar ze hebben wel de problematiek op tafel gelegd. Miss net iets te vroeg om er een verkiezingsthema van te kunnen maken. Het momentum is wat weggeëbd.
    Nu ja de klimaatangst is goed voor mijn boterham
    Ik ben pro anuna

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door witten; 24 mei 2019 om 17:13
    'The world will not be destroyed by those who do evil, but by those who watch them without doing anything'
    -Albert Einstein
    Belmoto

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0

Een tiener is van 10j tot 19j. Je bent gewoon fout hoor, dit is geen semantische discussie. Een 18jarige bijvoorbeeld is zowel tiener als volwassen.
    Zeg dan minderjarige als dat is wat je bedoelt. Of puber als je wat vaag wenst te blijven.

iTrader
    66 (100%)
    Ge weet goed genoeg wat er bedoeld wordt met tiener in deze context.

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Kathleen Cools is volgens mij haar kas aant opfretten

Pagina 40 van 70 Eerste ... 3036373839404142434450 ... Laatste

Regels voor berichten